Ik hoor echt hele andere verhalen over Fischerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:44 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Chickie van Fischer wat vinden we er van ?!
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 09-08-2012 om 00:47:07Vandaag in #Telegraaf opmerkelijke foto van #Ajax doelwit Oussama #Assaidi reageer retweet
In een feyenoord shirt?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:50 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 09-08-2012 om 00:47:07Vandaag in #Telegraaf opmerkelijke foto van #Ajax doelwit Oussama #Assaidi reageer retweet
Wat hoor jij dan?:)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik hoor echt hele andere verhalen over Fischer
Het zou zomaar kunnen gezien Ajax de homoclub van Nederland moest worden.quote:
Voor die late volgers, post gewoon een picquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Is deze echt of gephotoshopd?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel gewoon deze zijn:
[ afbeelding ]
Nog geen antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
schijnt afkomstig te zijn bij iemand op facebook.
quote:Assaidi neemt voorschot op transfer
SC Heerenveen-aanvaller Oussama Assaidi (23) blijkt onlangs al een voorschotje te hebben genomen op zijn transfer naar Ajax. De Amsterdammer trok in het filiaal van Accent Sport in de hoofdstedelijke J.P. Heijestraat al het Ajax-shirt aan. Breed glimlachend poseerde hij voor de camera’s op de mobiele telefoons.
Tot een definitieve overgang naar Ajax kwam het overigens nog steeds niet. De clubs bereikten een mondeling akkoord over de transfersom, maar met de speler zelf moet nog overeenstemming worden bereikt. Vandaag pakt directeur voetbalzaken Marc Overmars de gesprekken met Assaidi’s zaakwaarnemer Mino Raiola weer op.
Europees voetbal
Assaidi zelf wacht in Boekarest de ontwikkelingen rustig af. Hij reisde met de Friezen mee naar Roemenië voor de return tegen Rapid Boekarest en kan – zo wijzen de nieuwe UEFA-regels uit – zonder problemen in actie komen. Tot de winterstop mag een speler in Europees verband in principe slechts voor één club uitkomen. Spelers die in de voorrondes of play-offs (van de Champions League of de Europa League) hebben gespeeld, kunnen in het hoofdtoernooi meedoen met hun nieuwe club, zowel in de Europa League als in de Champions League. Overigens start Assaidi waarschijnlijk op de bank.
Fixed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daarnaast zijn Marokkanen geen gelukkige combinatie.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:47 schreef Marsenal het volgende:
Die is knapper dan mijn vriendin. Ik had dus toch profvoetballer moeten worden.
Wat een mooi karakter.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:44 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Chickie van Fischer wat vinden we er van ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |