Ik hoor echt hele andere verhalen over Fischerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:44 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Chickie van Fischer wat vinden we er van ?!
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 09-08-2012 om 00:47:07Vandaag in #Telegraaf opmerkelijke foto van #Ajax doelwit Oussama #Assaidi reageer retweet
In een feyenoord shirt?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:50 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 09-08-2012 om 00:47:07Vandaag in #Telegraaf opmerkelijke foto van #Ajax doelwit Oussama #Assaidi reageer retweet
Wat hoor jij dan?:)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik hoor echt hele andere verhalen over Fischer
Het zou zomaar kunnen gezien Ajax de homoclub van Nederland moest worden.quote:
Voor die late volgers, post gewoon een picquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Is deze echt of gephotoshopd?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel gewoon deze zijn:
[ afbeelding ]
Nog geen antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
schijnt afkomstig te zijn bij iemand op facebook.
quote:Assaidi neemt voorschot op transfer
SC Heerenveen-aanvaller Oussama Assaidi (23) blijkt onlangs al een voorschotje te hebben genomen op zijn transfer naar Ajax. De Amsterdammer trok in het filiaal van Accent Sport in de hoofdstedelijke J.P. Heijestraat al het Ajax-shirt aan. Breed glimlachend poseerde hij voor de camera’s op de mobiele telefoons.
Tot een definitieve overgang naar Ajax kwam het overigens nog steeds niet. De clubs bereikten een mondeling akkoord over de transfersom, maar met de speler zelf moet nog overeenstemming worden bereikt. Vandaag pakt directeur voetbalzaken Marc Overmars de gesprekken met Assaidi’s zaakwaarnemer Mino Raiola weer op.
Europees voetbal
Assaidi zelf wacht in Boekarest de ontwikkelingen rustig af. Hij reisde met de Friezen mee naar Roemenië voor de return tegen Rapid Boekarest en kan – zo wijzen de nieuwe UEFA-regels uit – zonder problemen in actie komen. Tot de winterstop mag een speler in Europees verband in principe slechts voor één club uitkomen. Spelers die in de voorrondes of play-offs (van de Champions League of de Europa League) hebben gespeeld, kunnen in het hoofdtoernooi meedoen met hun nieuwe club, zowel in de Europa League als in de Champions League. Overigens start Assaidi waarschijnlijk op de bank.
Fixed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daarnaast zijn Marokkanen geen gelukkige combinatie.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:47 schreef Marsenal het volgende:
Die is knapper dan mijn vriendin. Ik had dus toch profvoetballer moeten worden.
Wat een mooi karakter.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:44 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Een jochie dat net 18 is vergelijken met een kabouter van 25quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
Fisher is net zo gay als Mertens. Niet erg, maar doe dan niet allebei net alsof je een lekkere vriendin hebt...
Samen met Blind, Lukoki en alle andere Ajax onwaardige spelersquote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:34 schreef TheClown1 het volgende:
heerenveen zou interesse hebben getoond in ebecilio. ik wil hem persoonlijk rijden naar heerenveen als het nodig is. met plezier. strik erop en weg ermee
Laten ze maar met die 3 beginnen anders wordt het nog moeilijk er 11 op te stellenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Samen met Blind, Lukoki en alle andere Ajax onwaardige spelers
Ik zie Ajax liever met 10 man spelen dan Lukoki op te stellenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten ze maar met die 3 beginnen anders wordt het nog moeilijk er 11 op te stellen
Het is een typisch momenten voetballertje, heeft wel leuke acties in huis maar brengt over een hele wedstrijd veel te weinig, als invaller wel bruikbaar voor laatste kwartier.quote:
tijdens zn debuutquote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:57 schreef J2T het volgende:
Als je hoogtepunt in de afgelopen jaren een panna buiten de lijnen geven was aan een 40 jarige Feyenoorder, dan heb je weinig laten zien imo.
Frank heeft ons 2x de titel gebracht en ik heb vertrouwen datr de 3e ook komt onder onder zijn leidingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:15 schreef stoeltafel het volgende:
Die titel, iemand echt vertrouwen in de 3 punten? Volgens mij verandert de Boer niks aan de opstelling. Het statische middenveld blijft staan en Blind
Vorig jaar was AZ twee keer beter...
het wordt een moeilijke wedstrijd en verlies zou me niet verbazen als hij met dezelfde opstelling begint. AZ is op vele posities beter dan ajax op dit momentquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:15 schreef stoeltafel het volgende:
Die titel, iemand echt vertrouwen in de 3 punten? Volgens mij verandert de Boer niks aan de opstelling. Het statische middenveld blijft staan en Blind
Positief blijven.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:15 schreef stoeltafel het volgende:
1 ding is zeker in het voetbal: Niets is zeker.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sommigen denken dat PSV het kampioenschap al heeft.
Zeker weten. PSV gaat sowieso de 3e speelronde onderuit bij Groningenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1 ding is zeker in het voetbal: Niets is zeker.
Lelijke zonnebril.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:44 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we Foppe De Haan niet aan de jeugdopleiding toevoegen. Dan weet je in ieder geval zeker dat je geen Super Saiyans op het veld heb rondlopenquote:
ik ook. Wat een dwaas is Marco van Basten qua transfersquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:33 schreef Catch22- het volgende:
Als ze in Heerenveen Ebicilio willen, kom ik uit Groningen naar Amsterdam gereden om hem persoonlijk bij het Abe Lenstra af te leveren.
In de tribune ja. Succes gegarandeerdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:06 schreef FredVleespet het volgende:
Zul je zien dat Ebecilio de 1 na de andere erin peert bij Heerenveen
Mongolen die vechten op de training hoef ik nietquote:'Ajax overweegt HSV-vechtersbaas terug naar Eredivisie te halen'
Slobodan Rajkovic keert mogelijk terug naar de Eredivisie. De verdediger van Hamburger SV kwam in het verleden op huurbasis uit voor PSV, FC Twente en Vitesse en staat volgens BILD nu in de belangstelling van Ajax. De Amsterdammers zouden bereid zijn om een miljoen euro te betalen voor de Servische mandekker, die mag vertrekken uit Hamburg.
De 23-jarige Rajkovic staat sinds kort op de transferlijst, nadat hij het op het trainingsveld aan de stok kreeg met de Zuid-Koreaan Heung-Min Son. Rajkovic ging daarbij door het lint en sloeg zijn ploeggenoot met de vuist, waarna Thorsten Fink besloot om hem naar uit de selectie te verbannen. De verdediger was daar woedend over en noemde zijn trainer onder meer 'een leugenaar'.
Het is duidelijk dat Rajkovic geen toekomst meer heeft bij HSV en Ajax zou van de situatie willen profiteren. De Amsterdammers zijn nog op zoek naar een vervanger voor de naar Tottenham Hotspur vertrokken Jan Vertonghen en zouden Rajkovic voor een miljoen euro willen binnenhalen. De Servische mandekker heeft in Hamburg nog een contract dat tot medio 2015 doorloopt.
Kans is grootquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:06 schreef FredVleespet het volgende:
Zul je zien dat Ebecilio de 1 na de andere erin peert bij Heerenveen
Voor Heerenveen is hij denk ik net goed genoeg, die jongen heeft wel een mentaal probleem, hij leeft niet echt voor het voetbal.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ook. Wat een dwaas is Marco van Basten qua transfers![]()
quote:'Ajax overweegt HSV-vechtersbaas terug naar Eredivisie te halen'
Slobodan Rajkovic keert mogelijk terug naar de Eredivisie. De verdediger van Hamburger SV kwam in het verleden op huurbasis uit voor PSV, FC Twente en Vitesse en staat volgens BILD nu in de belangstelling van Ajax. De Amsterdammers zouden bereid zijn om een miljoen euro te betalen voor de Servische mandekker, die mag vertrekken uit Hamburg.
De 23-jarige Rajkovic staat sinds kort op de transferlijst, nadat hij het op het trainingsveld aan de stok kreeg met de Zuid-Koreaan Heung-Min Son. Rajkovic ging daarbij door het lint en sloeg zijn ploeggenoot met de vuist, waarna Thorsten Fink besloot om hem naar uit de selectie te verbannen. De verdediger was daar woedend over en noemde zijn trainer onder meer 'een leugenaar'.
Het is duidelijk dat Rajkovic geen toekomst meer heeft bij HSV en Ajax zou van de situatie willen profiteren. De Amsterdammers zijn nog op zoek naar een vervanger voor de naar Tottenham Hotspur vertrokken Jan Vertonghen en zouden Rajkovic voor een miljoen euro willen binnenhalen. De Servische mandekker heeft in Hamburg nog een contract dat tot medio 2015 doorloopt.
Fixedquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:15 schreef Mierenneuker. het volgende:
Denken dat ajax zondag niet 3 punten gaat pakken.
Ajax-supporters met een grote mond en straks maar janken dat er van alles mis gaat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax haalt gewoon de 3 punten. Simpel.
Mag ik volgens jou niet zeggen dat Ajax de 3 punten gaat halen zondag? Grapjasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:20 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Ajax-supporters met een grote mond en straks maar janken dat er van alles mis gaat.![]()
Dat heeft dan ook zeer veel met grappen te maken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik volgens jou niet zeggen dat Ajax de 3 punten gaat halen zondag? Grapjas
Topaankoop zou dat zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Ik heb het recht om te zeggen dat Ajax zondag 3 punten gaat pakken. Dat spreekt vertrouwen uit in de club die je aanhangtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:23 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Dat heeft dan ook zeer veel met grappen te maken.
Maar dan nog wat heeft het met grappen te maken?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het recht om te zeggen dat Ajax zondag 3 punten gaat pakken. Dat spreekt vertrouwen uit in de club die je aanhangt
Wordt moeilijk met deze opstelling hè. Er werd niet 1 kans gecreëerd. Maar Ajax maakt natuurlijk goede kans op de titel. Assaidi gaat komen en nog een goede LCV. Middenveld beetje veranderen en alles komt goed.quote:
Kampioen wordt je door geconcentreerd de kleintjes te verslaan. Laat PSV maar weer lekker kampioenkandidaat nummer 1 zijn, prima.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:10 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Wordt moeilijk met deze opstelling hè. Er werd niet 1 kans gecreëerd. Maar Ajax maakt natuurlijk goede kans op de titel. Assaidi gaat komen en nog een goede LCV. Middenveld beetje veranderen en alles komt goed.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wil je nog iets zeggen Mertens?
Kom door het recente gedoe rond El Hamdaoui en Bouy. Ook Aissati heeft zijn belofte niet echt weten in te lossen. Boukhari was een toffe gast, maar ook geen topper.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
word wel een beetje gek van die mensen die denken dat Marokkanen bij Ajax niet een goed huwelijk is.
Is niet bevordelijk nee. Maar dit toont wel aan dat hij pit heeft. Iets wat daisy blind helemaal mist.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mongolen die vechten op de training hoef ik niet
nooit gehoord van back-up ?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:17 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Is niet bevordelijk nee. Maar dit toont wel aan dat hij pit heeft. Iets wat daisy blind helemaal mist.
Maar ik denk niet dat we een probleem hebben als we zo spelen:
vd wiel - van rhijn - alderweireld - dijks.
haphap, zeker wel. dit is back-up. boilesen wordt als hij helemaal fit is hopelijk lcv. Dan hebben we nog denswil, koppers, blind, veltman, ligeon, van nieuwpoort. Jonge honden dat wel.quote:
Begin tweede helft vond ik niet slecht. Siem de jong had er sowieso 2 moeten maken ook. maargoed.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:41 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb er, om eerlijk te zijn, weinig vertrouwen in...
Tegen PSV weggetikt. Zij scoren 4x en hadden er nog 3-4 extra kunnen maken. Wij scoren 1x uit een dood spelmoment en verder nauwelijks kansen gehad...
Boilesen en fit... en erachter nog kleuters waarvan de laatste 5 niks te zoeken hebben in de eredivisiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:08 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
haphap, zeker wel. dit is back-up. boilesen wordt als hij helemaal fit is hopelijk lcv. Dan hebben we nog denswil, koppers, blind, veltman, ligeon, van nieuwpoort. Jonge honden dat wel.
Een makkie wordt het niet maar als de scherpte er nu wel is, zie ik niet waarom AZ beter zou zijn, die wedstrijd tegen PSV werd er al bijna vanaf het begin achter de feiten aan gelopen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:41 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb er, om eerlijk te zijn, weinig vertrouwen in...
Tegen PSV weggetikt. Zij scoren 4x en hadden er nog 3-4 extra kunnen maken. Wij scoren 1x uit een dood spelmoment en verder nauwelijks kansen gehad...
Het was geen kampioenswedstrijdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:09 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Siem de jong had er sowieso 2 moeten maken ook. maargoed.
Komt (hoop ik dan) omdat het geen echte pot was, natuurlijk wel een beetje, maar blijkbaar niet belangrijk genoeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:43 schreef Catch22- het volgende:
omdat er weinig dreiging was en ook achterin slecht werd gespeeld, daar win je geen wedstrijden mee.
Daarom zeg ik als de scherpte er wel isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:43 schreef Catch22- het volgende:
omdat er weinig dreiging was en ook achterin slecht werd gespeeld, daar win je geen wedstrijden mee.
Als Newcastle 10 miljoen pond bied kan je hem moeilijk houdenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:03 schreef Smoofie het volgende:
En ik denk niet dat Anita weggaat. Die doen ze in deze fase echt alleen weg voor 15 miljoen ofzo.
Want? Ajax heeft het geld niet nodig.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Newcastle 10 miljoen pond bied kan je hem moeilijk houden
Tussen de regels door lees ik dat Anita wel weg wil anders had hij al bijgetekend en niet Raiola als zaakwaarnemer genomen, verder is 10 miljoen pond voor een verdedigende middenvelder zonder interlands achter zijn naam gewoon een heel goed bedrag.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Want? Ajax heeft het geld niet nodig.
Dat je met volle bewustzijn voor die vetzak kiestquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tussen de regels door lees ik dat Anita wel weg wil anders had hij al bijgetekend en niet Raiola als zaakwaarnemer genomen, verder is 10 miljoen pond voor een verdedigende middenvelder zonder interlands achter zijn naam gewoon een heel goed bedrag.
Beter houden we die dwerg want een vervanger schijnt al heel een hele opgave te zijn voor Overmarsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tussen de regels door lees ik dat Anita wel weg wil anders had hij al bijgetekend en niet Raiola als zaakwaarnemer genomen, verder is 10 miljoen pond voor een verdedigende middenvelder zonder interlands achter zijn naam gewoon een heel goed bedrag.
Mooi verwoordquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Beter houden we die dwerg want een vervanger schijnt al heel een hele opgave te zijn voor Overmars
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Beter houden we die dwerg want een vervanger schijnt al heel een hele opgave te zijn voor Overmars
vind die voorspellingen die erin staan wel logisch opzichquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wilfred Genee is de enige die denkt dat Ajax kampioen wordt van de mensen die de eindstand voorspellen in de seizoensgids van VI..
Het was trouwens wel ongelooflijk baas geweest als Mertens nu na de wedstrijd van afgelopen zondag gewoon als grap weer exact hetzelfde zou hebben gezegd ....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kampioen wordt je door geconcentreerd de kleintjes te verslaan. Laat PSV maar weer lekker kampioenkandidaat nummer 1 zijn, prima.
Wil je nog iets zeggen Mertens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |