SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rijmelarij van lik me vessie stinhoOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Aha, ik ook ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi man.
Weer flink wat puntjes voor m'n voetbalmanager dus.![]()
![]()
Kopen om te winnen, ja daar heb je ons meequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
We zouden eigenlijk Maher moeten kopen om PSV te fucken.![]()
Zodat ze geld besparen op een kutspeler? Nee dank je.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
We zouden eigenlijk Maher moeten kopen om PSV te fucken.![]()
voordoen hoe het wel moet ja, dus gewoon kampioen wordenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kopen om te winnen, ja daar heb je ons meeOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dat hadden jullie toch al geprobeerd? En dan achter Feyenoord eindigenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kopen om te winnen, ja daar heb je ons mee![]()
![]()
De nieuwe van siaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat hadden jullie toch al geprobeerd? En dan achter Feyenoord eindigen![]()
![]()
Voordoen ja, 16 miljoen uitgeven aan een spelertje.. Nee, liever nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
voordoen hoe het wel moet ja, dus gewoon kampioen worden![]()
Ik wou zeggen, wacht maar gewoon tot Brands hem er bij haalt zonder dat Toivonen/Wijnaldum vertrekt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zodat ze geld besparen op een kutspeler? Nee dank je.
Of als Matavz verkocht wordt Maher halenik zie het nog gebeuren ook.
Maar dit gaat over Ajax![]()
![]()
Kampioen is kampioenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voordoen ja, 16 miljoen uitgeven aan een spelertje.. Nee, liever nietOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nee hoor, Eredivisie niet Ajaxquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, wacht maar gewoon tot Brands hem er bij haalt zonder dat Toivonen/Wijnaldum vertrekt.
Of als Matavz verkocht wordt Maher halenik zie het nog gebeuren ook.
Maar dit gaat over Ajax![]()
Nope, over de wedstrijd die nu gespeeld wordt. Geo heeft wel een punt, daarnaast gaat de discussie nergens over.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee hoor, Eredivisie niet Ajax![]()
Ajax is de huidige landskampioen nerdquote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
en manchester city danquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajax is de huidige landskampioen nerdI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Van vorig seizoen jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajax is de huidige landskampioen nerd![]()
die ook jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dus zijn ze de huidige kampioen, doe eens niet zo godgruwelijk eigewijs manquote:
BAN HEMquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus zijn ze de huidige kampioen, doe eens niet zo godgruwelijk eigewijs man![]()
![]()
City won van United terwijl Ajax daar van verloorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
wow ajax is evengoed als city dus
1+1![]()
City is tyfus slechtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
wow ajax is evengoed als city dus![]()
![]()
Ajax won van Unitedquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
City won van United terwijl Ajax daar van verloor
1+1![]()
![]()
![]()
![]()
Huidige jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus zijn ze de huidige kampioen, doe eens niet zo godgruwelijk eigewijs man![]()
Kan iemand mij please een goede livelink via de DM sturen van Ajax - NAC, Sopcast ook prima! Thanks.![]()
![]()
Ajax won uit bij United hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1+1
Dat zeg ik al de hele tijdquote:
Thuis dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajax won uit bij United hoor![]()
slechte troll 2/10 would not bangquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajax won uit bij United hoor![]()
Thuis verloren zequote:
Uit wonnen ze
City speelde ook 2x tegen United hoorOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Won 2xquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Thuis verloren ze
Uit wonnen ze
City speelde ook 2x tegen United hoor![]()
Nog geen tegengoal. Blind doet het dus goedquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:10 schreef Ferdii het volgende:
gewoon voetbal kijken en zeiken op blind en NAC![]()
![]()
Morgen lekker psv uitlachen uit bij Groningenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:10 schreef Ferdii het volgende:
gewoon voetbal kijken en zeiken op blind en NAC
Manutd - ajax 1-2 gr grquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1+1![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Morgen lekker psv uitlachen uit bij Groningen![]()
![]()
toch was hij leurling al een aantal keer kwijtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog geen tegengoal. Blind doet het dus goedhardcoholic![]()
siem de jong denkt zeker dat hij jeremain lens is
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Lukoki.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:12 schreef Ferdii het volgende:
vd wiel met een goede voorzet, het moet niet gekker worden![]()
U srs?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Morgen lekker psv uitlachen uit bij Groningen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Maaskantje aan het roerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Morgen lekker psv uitlachen uit bij Groningen![]()
"Hij kan nog geen kut dekken"![]()
Ja, vorig jaar zeker niet gezienquote:
Dus Groningen is de huidige winnaarOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ook van toepassing bij Bouma en marceloquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:12 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Maaskantje aan het roer![]()
"Hij kan nog geen kut dekken"![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar zeker niet gezien
Dus Groningen is de huidige winnaar![]()
![]()
Groningen verliest er 3 op rij ofso echt kansloos.. PSV komt op bezoek.. winnen met 3-0, daarna verliezen ze er nog 6 op een rij ofsoquote:
Jij ziet het niet gebeuren?![]()
Dit dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Groningen verliest er 3 op rij ofso echt kansloos.. PSV komt op bezoek.. winnen met 3-0, daarna verliezen ze er nog 6 op een rij ofso
Jij ziet het niet gebeuren?
Is ook altijd met Utrecht-Ajax
Utrecht wint geen kut en dan komt Ajax en spelen ze de sterren van de hemel
Hangt allemaal van PSV af he, ze doen het allemaal zelf.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Groningen verliest er 3 op rij ofso echt kansloos.. PSV komt op bezoek.. winnen met 3-0, daarna verliezen ze er nog 6 op een rij ofso
*ofzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verrek... als je het zo brengt...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij ziet het niet gebeuren?Het kan!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Jij zegt altijd dat PSV verliest.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben ook de man die zei dat RKC PSV zou verslaan.![]()
hoe heet die vent ook alweer.quote:
ongelukkige naam ook
voornaam
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2012 21:14:47 ]![]()
En rkc uit danquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:14 schreef Doublepain het volgende:
Alsof PSV gaat verliezen, PSV verliest pas uit na winterstop
Ja ik twijfel altijd ik typte altijd ofzo, maar toen las ik ergens dat het ofso wasquote:maar beide blijven rood dus.. CONFUZING SHIT MEN
![]()
Groningen - psv wordt gelijk. Mark my words.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat komt 9 van de 10x uit. Prijsschieten met Stinho![]()
Watquote:
Waar heb je het nu weer over?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Tja hij ziet net een steekpass die mislukt, wat wil je dan? Dat hij nooit probeert om een steekpass te geven?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:15 schreef Ferdii het volgende:
[..]
vind het wel meevallen, niet heel opvallend, maar zeker niet slecht.![]()
Nee joh, Winst voor de FC.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:15 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Groningen - psv wordt gelijk. Mark my words.![]()
Met een naam die gebruikt zou worden om een nieuwe SOA te benoemen kun je ook niet veel verwachten.quote:![]()
Zelfde als vorig seizoen.. AZ uit verloren, daarna leuk leuk half jaartjequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
Waar heb je het nu weer over?![]()
Mark geeft geen fuck om jouw woorden en gaat morgen zijn best doen om 3 punten te halen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:15 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Groningen - psv wordt gelijk. Mark my words.![]()
![]()
waarom speelt psv zo laat morgen, zolang kan ik niet wachten.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Het is maar wat je leuk noemtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zelfde als vorig seizoen.. AZ uit verloren, daarna leuk leuk half jaartje
een 3e plek is toch niksOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mark geeft geen fuck om jouw woorden en gaat morgen zijn best doen om 3 punten te halen.![]()
![]()
Voor SOA's moet je tegenwoordig bij DonRaja zijn, hij weet er alles vanaf.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met een naam die gebruikt zou worden om een nieuwe SOA te benoemen kun je ook niet veel verwachten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ik ga alvast een valse eindstand geven, 3-1quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:16 schreef aight1 het volgende:
waarom speelt psv zo laat morgen, zolang kan ik niet wachten.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
1-3 3x matavz uit wraakquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga alvast een valse eindstand geven, 3-1I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Let op, mark van bommel en cijfer zijn verschillende dingen. Lutserquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mark geeft geen fuck om jouw woorden en gaat morgen zijn best doen om 3 punten te halen.![]()
quote:
Vitesse maakt wel een goede kans op het kampioenschap hoor, nu Theo is gekomen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Dan zien ze toch liever Theo ja, die staat altijd op dezelfde plek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Y u take serious.pngquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:17 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Let op, mark van bommel en cijfer zijn verschillende dingen. Lutser![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vitesse maakt wel een goede kans op het kampioenschap hoor, nu Theo is gekomen.haha je zei analSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
[..]
Vitesse maakt wel een goede kans op het kampioenschap hoor, nu Theo is gekomen.Vanmiddag was het opeens weer niet rond, nu weer wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
[..]
Vitesse maakt wel een goede kans op het kampioenschap hoor, nu Theo is gekomen.Ze gaan vorig seizoen denk ik evenaren. Denk 7e. Wellicht 6e.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:18 schreef blackAFCA het volgende:
Serero ziet het wel alleen passes moeten nog aankomen![]()
![]()
Wel een hele saaie wedstrijd dit, of ligt dat aan mijI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Komt vast omdat je niet voor Ajax bentquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:19 schreef aight1 het volgende:
Wel een hele saaie wedstrijd dit, of ligt dat aan mijOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Heb vanmiddag niks gelezen? Niet rond dus?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vanmiddag was het opeens weer niet rond, nu weer wel?![]()
klopt maar 't gaat langzaaamquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt vast omdat je niet voor Ajax bentI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
2-0 nog voor rust is helemaal kut inderdaadquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Je kijkt teveel Psv man. Daar vallen de tegendoelpunten je inderdaad om de oren. Inderdaad een stuk spannenderquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:19 schreef aight1 het volgende:
Wel een hele saaie wedstrijd dit, of ligt dat aan mij![]()
![]()
Het klasseverschil is een beetje te groot voor een spannende wedstrijd, als er dan niet veel doelpunten vallen wordt het saai.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:19 schreef aight1 het volgende:
Wel een hele saaie wedstrijd dit, of ligt dat aan mijOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ajax helemaal dominant, maar weingi kansen dus tja...zijn gangetje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:19 schreef aight1 het volgende:
Wel een hele saaie wedstrijd dit, of ligt dat aan mij.....Kennedy![]()
Ik wilde 2-0/3-0 en 2-1 wedden (bij rust) .. niet gedaan, dadelijk baal ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2-0 nog voor rust is helemaal kut inderdaad![]()
Frankie gaat zometeen in de rust los op de spelersquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ajax helemaal dominant, maar weingi kansen dus tja...zijn gangetje.![]()
![]()
Tegen Roda was het het zelfde als dit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:20 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Je kijkt teveel Psv man. Daar vallen de tegendoelpunten je inderdaad om de oren. Inderdaad een stuk spannender![]()
Dat doet hij nog als ze bij Manchester United winnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Frankie gaat zometeen in de rust los op de spelersOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mooi toch, iedereen op scherp houden. Voetbal is serious businessquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat doet hij nog als ze bij Manchester United winnen.![]()
![]()
boeiequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:22 schreef Bangarang het volgende:
al gelezen dat elhamlap een gedreven indruk maakte bij fiorentina en vrij aardig speelde![]()
hij heeft maar 25 minuten gespeeld.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:22 schreef Bangarang het volgende:
al gelezen dat elhamlap een gedreven indruk maakte bij fiorentina en vrij aardig speeldeOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
en best primaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
hij heeft maar 25 minuten gespeeld.![]()
Schone was gratis andersquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Totdat de trainer een keer iets lelijks tegen hem zegt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:22 schreef Bangarang het volgende:
al gelezen dat elhamlap een gedreven indruk maakte bij fiorentina en vrij aardig speelde![]()
quote:Waardeloos gefloten.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Jawel maar een Narsingh bv nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:27 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Alsof tadic niet presteert in de eerste 2 wedstijden
Sana
Sana heeft zich op mijn aankooplijstje gevoetbald.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Begin dan over Narsingh en niet over tadicquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jawel maar een Narsingh bv niet
Sana![]()
![]()
Lekker zo'n ventje gekocht voor 350.000. Mooi dat Ajax al die faalhazen van Heerenveen niet heeft gekocht![]()
![]()
52 wedstrijden bij Göteborg 3 goals, 3 wedstrijden bij Ajax 3 goals.
Doublepain nog iets te zeggen over zijn statistieken?![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lekker zo'n ventje gekocht voor 350.000. Mooi dat Ajax al die faalhazen van Heerenveen niet heet gekocht![]()
![]()
quote:quote:quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mooi man, heerlijk spelertjequote:quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLL SANAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Wie kneep daar in mijn kont?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2012 21:30:16 ]![]()
Statistieken bij Ajax liegen niet idd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Doublepain nog iets te zeggen over zijn statistieken?![]()
QFTquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lekker zo'n ventje gekocht voor 350.000. Mooi dat Ajax al die faalhazen van Heerenveen niet heeft gekocht
en heerenveen maar denken dat zij poen konden verdienen bij ajax
hardcoholic![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Wie kneep daar in mijn kont?![]()
![]()
Echt een prima aankoop, voor dat geld helemaal.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lekker zo'n ventje gekocht voor 350.000. Mooi dat Ajax al die faalhazen van Heerenveen niet heeft gekochtOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Wie kneep daar in mijn kont?![]()
![]()
Ze teren nog op die 16miljoen van Sulejmaniquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:30 schreef Ferdii het volgende:
[..]
QFT
en heerenveen maar denken dat zij poen konden verdienen bij ajax
Gelukkig is voetbal meer dan alleen statistieken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Doublepain nog iets te zeggen over zijn statistieken?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
wordquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig is voetbal meer dan alleen statistieken.![]()
hopelijk een goede les voor de volgende keer, gewoon een onbekend talent kopen in plaats van de gevestigde orde bij de subtoppers in nederlandquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze teren nog op die 16miljoen van Sulejmani
hardcoholic![]()
Ik ben altijd jaloers op de creativiteit van Ajax en het scorend vermogen..
Gewoon 3-0 bij rust, boem wedstrijd klaar.. niet dat slappe PSV zooitje dat veel beter is maar altijd MAAR 1-0 staat en in 60e 2-0 maakt en dan in de 73e 2-1 en het weer billen knijpen wordt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon 3-0 bij rust, boem wedstrijd klaar.. niet dat slappe PSV zooitje dat veel beter is maar altijd MAAR 1-0 staat en in 60e 2-0 maakt en dan in de 73e 2-1 en het weer billen knijpen wordt![]()
![]()
Je maakt je wel druk om Ajax he?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:27 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Alsof tadic niet presteert in de eerste 2 wedstijden![]()
Dat is een groot voordeel iddquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Haha om ajax wel en ook om az. Maar niet om feyenoord en psvquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je maakt je wel druk om Ajax he?![]()
Doelsaldo +8 voor Ajax. VIrtueel koploper dus. Zou lekker zijn als Twente dan morgen ook punten verspeelt maar wat zij toch niet doen.![]()
deze man weetquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Doelsaldo +8 voor Ajax. VIrtueel koploper dus. Zou lekker zijn als Twente dan morgen ook punten verspeelt maar wat zij toch niet doen.![]()
![]()
Ja ga je jezelf daar nu al op focussenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Doelsaldo +8 voor Ajax. VIrtueel koploper dus. Zou lekker zijn als Twente dan morgen ook punten verspeelt maar wat zij toch niet doen.
.....Kennedy![]()
Dat praten over puntverlies en virtueel eerste altijdquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Doelsaldo +8 voor Ajax. VIrtueel koploper dus. Zou lekker zijn als Twente dan morgen ook punten verspeelt maar wat zij toch niet doen.doe het zelf ook maar het is zo nutteloos. Eigenlijk moet je daar pas mee beginnen 10 wedstrijden voor het einde.
![]()
Wat was ie slecht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:35 schreef Bangarang het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)k-bij-Chelsea-in.htm
jammer![]()
Nec thuis kan lastig worden hoor voor Twente. Pastoor schijnt zijn verdedigers duidelijk gemaakt te hebben dat het de bedoeling is om de tegenstander af te stoppen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja was toch gewoon strik erom en wegwezen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ach 9 miljoen gecasht en het team draait nog prima.![]()
Wil jij geen herfstkampioen zijn dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat praten over puntverlies en virtueel eerste altijddoe het zelf ook maar het is zo nutteloos. Eigenlijk moet je daar pas mee beginnen 10 wedstrijden voor het einde.
Breuer vs Tadicquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nec thuis kan lastig worden hoor voor Twente. Pastoor schijnt zijn verdedigers duidelijk gemaakt te hebben dat het de bedoeling is om de tegenstander af te stoppen.![]()
![]()
![]()
![]()
Nu van der Wiel en Janssen nog en het is allemaal goedquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:36 schreef BBQ-MEISTER het volgende:
[..]
Ja was toch gewoon strik erom en wegwezen.![]()
Enige club die zijn salaris wilt betalenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Simon Poulsen gaat voor Sampdoria spelen![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wil jij geen herfstkampioen zijn dan?.. want dat betekent dat het daarna instort
![]()
Good one tho.![]()
Geloof mij nou maar, in nijmegen kunnen ze er werkelijk waar helemaal niets van.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nec thuis kan lastig worden hoor voor Twente. Pastoor schijnt zijn verdedigers duidelijk gemaakt te hebben dat het de bedoeling is om de tegenstander af te stoppen.![]()
Kinderachterlijk? Kind te achterlijk verdedigd?
Hij verzint even nieuwe uitspraken daar, gekke buitenlander![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nec thuis kan lastig worden hoor voor Twente. Pastoor schijnt zijn verdedigers duidelijk gemaakt te hebben dat het de bedoeling is om de tegenstander af te stoppen.
Zou hij dat tegen Ajax niet gedaan hebben
Narf!![]()
Lekker die mandekkingOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, Breuer en Blind horen niet eredivisie-niveau te ballen. 2 dramatische spelersJe overdrijft weer.
![]()
Twente heeft vorig seizoen tegen een uitzonderlijk nec verloren. grafzooiquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
Zou hij dat tegen Ajax niet gedaan hebben![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:39 schreef GGMM het volgende:
Wel jammer dat Ajax tijdens Schoonspringen met sterren speelt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:39 schreef GGMM het volgende:
Wel jammer dat Ajax tijdens Schoonspringen met sterren speelt.![]()
![]()
Ik vraag mij af of 422 Blind zijn grootste fan wordt als paar mensen louter positieve dingen over hem beginnen te melden/zeggen in de Ajax reeksquote:![]()
Heb je nog wat te zeggen over die statistieken van Sana? Het zou volgens jou niks worden omdat hij bij Göteborg maar 3 keer scoorde in 52 wedstrijden.quote:![]()
Matavz scoorde veel bij Groningen, amper bij Psvquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je nog wat te zeggen over die statistieken van Sana? Het zou volgens jou niks worden omdat hij bij Göteborg maar 3 keer scoorde in 52 wedstrijden.
Narsingh gaf veel assists bij heerenveen, amper bij psv
Statistieken zeggen niks manOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Weet ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Matavz scoorde veel bij Groningen, amper bij Psv
Statistieken zeggen niks man![]()
Zwolle, VVV Venlo, Utrechtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:44 schreef GGMM het volgende:
Wat ongelooflijk dieptriest verdedigd bij ZwolleDie keeper ook
Allemaal clubs waar je geen kut aan hebt![]()
lachen manquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:45 schreef Doublepain het volgende:
Meen je niet, heb ik die lachman eruit gehaaldOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Het team en de tactiek wel. Bij Goteburg was hij een soort hangende linkermiddenvelder waardoor hij eerst een helft moest overbruggen voordat hij een actie kon maken voor een doelpunt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Statistieken zeggen niks man
Dit staat los van dit argument maar ik dacht laat ik er eens een feitje ingooien, geen dank.![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:45 schreef Doublepain het volgende:
Meen je niet, heb ik die lachman eruit gehaald
Wat is amper? 15 goals zonder hulp van flanken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Statistieken zeggen niks man
en Narsingh na 2 wedstrijden?
ok ok![]()
Sana ook na 2 wedstrijden en 1 invalbeurtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is amper? 15 goals zonder hulp van flanken?
ok okOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Idd, Pastoor moet eerst 6x met 6-1 op zn flikker krijgen voordat ie breuer er uit haaltquote:
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Heb je net nu over die zwemmende bn-ers?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Jezusdie Adje tikt zijn knien aan en laat zich vallen.. kansloos programma.
Wil je niks over Sana zeggen? Of doe je een Davy?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is amper? 15 goals zonder hulp van flanken?
ok ok![]()
Gelukkig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:46 schreef Doublepain het volgende:
Ah Lachman heb ik dus toch, ik dacht al![]()
Leuk voor Sanaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sana ook na 2 wedstrijden en 1 invalbeurt![]()
Die manager verloopt rampzalig voor mij... Hou er over op johquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:46 schreef Doublepain het volgende:
Ah Lachman heb ik dus toch, ik dacht al![]()
![]()
Ik sta goffetomme laatstequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die manager verloopt rampzalig voor mij... Hou er over op joh![]()
![]()
wederom lachen manquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:46 schreef Doublepain het volgende:
Ah Lachman heb ik dus toch, ik dacht alOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik ja zeg, ga je dan weg'?
Ik ben er nog steeds niet over uit hoe dat tering spel mij nou elke keer naait. Ik moest nog 1 verderdiger of middenvelder in mijn team hebben en kon niet meer dan 670.000 uitgeven. Dus koop ik Hadouir voor 642.000quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die manager verloopt rampzalig voor mij... Hou er over op joh
Nu heb ik ineens 380.000 over? Klopt echt niks van.![]()
Het transferbeleid van Ajax pakt goed uit tot nu toe, weinig uitgeven en er wordt toch goed gespeeld.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Tegenwoordig kunnen ze wel veilig douchen inderdaadquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Everything is gonna be alright![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen ze wel veilig douchen inderdaad
hardcoholic![]()
Niet weten dat Ajax tegenwoordig douche hokjes hebben nu Sana the ubergay is aangetrokken![]()
Meteen weer WO2 denken![]()
![]()
Dat zal wel ja, snitch dat het isquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij heeft die grapjes van je gereport denk ik.![]()
![]()
neuh dat niet, maar een nutteloze opmerking is het zekerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij heeft die grapjes van je gereport denk ik.
nu maar weer naar ajax kijken![]()
hop hop 4-0
hardcoholic
Forum Opties Forumhop: Hop naar: