Mark geeft geen fuck om jouw woorden en gaat morgen zijn best doen om 3 punten te halen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:15 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Groningen - psv wordt gelijk. Mark my words.
Het is maar wat je leuk noemtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zelfde als vorig seizoen.. AZ uit verloren, daarna leuk leuk half jaartje
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mark geeft geen fuck om jouw woorden en gaat morgen zijn best doen om 3 punten te halen.
Voor SOA's moet je tegenwoordig bij DonRaja zijn, hij weet er alles vanaf.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met een naam die gebruikt zou worden om een nieuwe SOA te benoemen kun je ook niet veel verwachten.
Ik ga alvast een valse eindstand geven, 3-1quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:16 schreef aight1 het volgende:
waarom speelt psv zo laat morgen, zolang kan ik niet wachten.
1-3 3x matavz uit wraakquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga alvast een valse eindstand geven, 3-1
Let op, mark van bommel en cijfer zijn verschillende dingen. Lutserquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mark geeft geen fuck om jouw woorden en gaat morgen zijn best doen om 3 punten te halen.
quote:
Vitesse maakt wel een goede kans op het kampioenschap hoor, nu Theo is gekomen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Dan zien ze toch liever Theo ja, die staat altijd op dezelfde plek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Y u take serious.pngquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:17 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Let op, mark van bommel en cijfer zijn verschillende dingen. Lutser
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vitesse maakt wel een goede kans op het kampioenschap hoor, nu Theo is gekomen.haha je zei analSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
[..]
Vitesse maakt wel een goede kans op het kampioenschap hoor, nu Theo is gekomen.Vanmiddag was het opeens weer niet rond, nu weer wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
[..]
Vitesse maakt wel een goede kans op het kampioenschap hoor, nu Theo is gekomen.Ze gaan vorig seizoen denk ik evenaren. Denk 7e. Wellicht 6e.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:18 schreef blackAFCA het volgende:
Serero ziet het wel alleen passes moeten nog aankomen
Komt vast omdat je niet voor Ajax bentquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:19 schreef aight1 het volgende:
Wel een hele saaie wedstrijd dit, of ligt dat aan mij
Heb vanmiddag niks gelezen? Niet rond dus?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vanmiddag was het opeens weer niet rond, nu weer wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |