Mark geeft geen fuck om jouw woorden en gaat morgen zijn best doen om 3 punten te halen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:15 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Groningen - psv wordt gelijk. Mark my words.
Het is maar wat je leuk noemtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zelfde als vorig seizoen.. AZ uit verloren, daarna leuk leuk half jaartje
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mark geeft geen fuck om jouw woorden en gaat morgen zijn best doen om 3 punten te halen.
Voor SOA's moet je tegenwoordig bij DonRaja zijn, hij weet er alles vanaf.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met een naam die gebruikt zou worden om een nieuwe SOA te benoemen kun je ook niet veel verwachten.
Ik ga alvast een valse eindstand geven, 3-1quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:16 schreef aight1 het volgende:
waarom speelt psv zo laat morgen, zolang kan ik niet wachten.
1-3 3x matavz uit wraakquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga alvast een valse eindstand geven, 3-1
Let op, mark van bommel en cijfer zijn verschillende dingen. Lutserquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mark geeft geen fuck om jouw woorden en gaat morgen zijn best doen om 3 punten te halen.
quote:
Vitesse maakt wel een goede kans op het kampioenschap hoor, nu Theo is gekomen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Dan zien ze toch liever Theo ja, die staat altijd op dezelfde plek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Y u take serious.pngquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:17 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Let op, mark van bommel en cijfer zijn verschillende dingen. Lutser
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vitesse maakt wel een goede kans op het kampioenschap hoor, nu Theo is gekomen.haha je zei analSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
[..]
Vitesse maakt wel een goede kans op het kampioenschap hoor, nu Theo is gekomen.Vanmiddag was het opeens weer niet rond, nu weer wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
[..]
Vitesse maakt wel een goede kans op het kampioenschap hoor, nu Theo is gekomen.Ze gaan vorig seizoen denk ik evenaren. Denk 7e. Wellicht 6e.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:18 schreef blackAFCA het volgende:
Serero ziet het wel alleen passes moeten nog aankomen
Komt vast omdat je niet voor Ajax bentquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:19 schreef aight1 het volgende:
Wel een hele saaie wedstrijd dit, of ligt dat aan mij
Heb vanmiddag niks gelezen? Niet rond dus?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vanmiddag was het opeens weer niet rond, nu weer wel?
klopt maar 't gaat langzaaamquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt vast omdat je niet voor Ajax bent
2-0 nog voor rust is helemaal kut inderdaadquote:
Je kijkt teveel Psv man. Daar vallen de tegendoelpunten je inderdaad om de oren. Inderdaad een stuk spannenderquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:19 schreef aight1 het volgende:
Het klasseverschil is een beetje te groot voor een spannende wedstrijd, als er dan niet veel doelpunten vallen wordt het saai.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:19 schreef aight1 het volgende:
Ajax helemaal dominant, maar weingi kansen dus tja...zijn gangetje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:19 schreef aight1 het volgende:
Ik wilde 2-0/3-0 en 2-1 wedden (bij rust) .. niet gedaan, dadelijk baal ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2-0 nog voor rust is helemaal kut inderdaad
Frankie gaat zometeen in de rust los op de spelersquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ajax helemaal dominant, maar weingi kansen dus tja...zijn gangetje.
Tegen Roda was het het zelfde als dit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:20 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Je kijkt teveel Psv man. Daar vallen de tegendoelpunten je inderdaad om de oren. Inderdaad een stuk spannender
Dat doet hij nog als ze bij Manchester United winnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Frankie gaat zometeen in de rust los op de spelers
Mooi toch, iedereen op scherp houden. Voetbal is serious businessquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat doet hij nog als ze bij Manchester United winnen.
boeiequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:22 schreef Bangarang het volgende:
al gelezen dat elhamlap een gedreven indruk maakte bij fiorentina en vrij aardig speelde
hij heeft maar 25 minuten gespeeld.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:22 schreef Bangarang het volgende:
al gelezen dat elhamlap een gedreven indruk maakte bij fiorentina en vrij aardig speelde
en best primaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
hij heeft maar 25 minuten gespeeld.
Schone was gratis andersquote:
Totdat de trainer een keer iets lelijks tegen hem zegt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:22 schreef Bangarang het volgende:
quote:
Jawel maar een Narsingh bv nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:27 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Alsof tadic niet presteert in de eerste 2 wedstijden
Begin dan over Narsingh en niet over tadicquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jawel maar een Narsingh bv niet
Sana
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lekker zo'n ventje gekocht voor 350.000. Mooi dat Ajax al die faalhazen van Heerenveen niet heet gekocht
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mooi man, heerlijk spelertje
quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLL SANAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:
Statistieken bij Ajax liegen niet idd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
52 wedstrijden bij Göteborg 3 goals, 3 wedstrijden bij Ajax 3 goals.
Doublepain nog iets te zeggen over zijn statistieken?
QFTquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lekker zo'n ventje gekocht voor 350.000. Mooi dat Ajax al die faalhazen van Heerenveen niet heeft gekocht
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Wie kneep daar in mijn kont?
Echt een prima aankoop, voor dat geld helemaal.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lekker zo'n ventje gekocht voor 350.000. Mooi dat Ajax al die faalhazen van Heerenveen niet heeft gekocht
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Wie kneep daar in mijn kont?
Ze teren nog op die 16miljoen van Sulejmaniquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:30 schreef Ferdii het volgende:
[..]
QFT
en heerenveen maar denken dat zij poen konden verdienen bij ajax
Gelukkig is voetbal meer dan alleen statistieken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
52 wedstrijden bij Göteborg 3 goals, 3 wedstrijden bij Ajax 3 goals.
Doublepain nog iets te zeggen over zijn statistieken?
wordquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig is voetbal meer dan alleen statistieken.
Godverquote:
hopelijk een goede les voor de volgende keer, gewoon een onbekend talent kopen in plaats van de gevestigde orde bij de subtoppers in nederlandquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze teren nog op die 16miljoen van Sulejmani
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben altijd jaloers op de creativiteit van Ajax en het scorend vermogen..
Gewoon 3-0 bij rust, boem wedstrijd klaar.. niet dat slappe PSV zooitje dat veel beter is maar altijd MAAR 1-0 staat en in 60e 2-0 maakt en dan in de 73e 2-1 en het weer billen knijpen wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |