klopt maar 't gaat langzaaamquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt vast omdat je niet voor Ajax bent
2-0 nog voor rust is helemaal kut inderdaadquote:
Je kijkt teveel Psv man. Daar vallen de tegendoelpunten je inderdaad om de oren. Inderdaad een stuk spannenderquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:19 schreef aight1 het volgende:
Wel een hele saaie wedstrijd dit, of ligt dat aan mij
Het klasseverschil is een beetje te groot voor een spannende wedstrijd, als er dan niet veel doelpunten vallen wordt het saai.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:19 schreef aight1 het volgende:
Ajax helemaal dominant, maar weingi kansen dus tja...zijn gangetje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:19 schreef aight1 het volgende:
Ik wilde 2-0/3-0 en 2-1 wedden (bij rust) .. niet gedaan, dadelijk baal ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2-0 nog voor rust is helemaal kut inderdaad
Frankie gaat zometeen in de rust los op de spelersquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ajax helemaal dominant, maar weingi kansen dus tja...zijn gangetje.
Tegen Roda was het het zelfde als dit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:20 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Je kijkt teveel Psv man. Daar vallen de tegendoelpunten je inderdaad om de oren. Inderdaad een stuk spannender
Dat doet hij nog als ze bij Manchester United winnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Frankie gaat zometeen in de rust los op de spelers
Mooi toch, iedereen op scherp houden. Voetbal is serious businessquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat doet hij nog als ze bij Manchester United winnen.
boeiequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:22 schreef Bangarang het volgende:
al gelezen dat elhamlap een gedreven indruk maakte bij fiorentina en vrij aardig speelde
hij heeft maar 25 minuten gespeeld.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:22 schreef Bangarang het volgende:
al gelezen dat elhamlap een gedreven indruk maakte bij fiorentina en vrij aardig speelde
en best primaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
hij heeft maar 25 minuten gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |