quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nec thuis kan lastig worden hoor voor Twente. Pastoor schijnt zijn verdedigers duidelijk gemaakt te hebben dat het de bedoeling is om de tegenstander af te stoppen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, Breuer en Blind horen niet eredivisie-niveau te ballen. 2 dramatische spelers
Twente heeft vorig seizoen tegen een uitzonderlijk nec verloren. grafzooiquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
Zou hij dat tegen Ajax niet gedaan hebben
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:39 schreef GGMM het volgende:
Wel jammer dat Ajax tijdens Schoonspringen met sterren speelt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:39 schreef GGMM het volgende:
Wel jammer dat Ajax tijdens Schoonspringen met sterren speelt.
Ik vraag mij af of 422 Blind zijn grootste fan wordt als paar mensen louter positieve dingen over hem beginnen te melden/zeggen in de Ajax reeksquote:
Heb je nog wat te zeggen over die statistieken van Sana? Het zou volgens jou niks worden omdat hij bij Göteborg maar 3 keer scoorde in 52 wedstrijden.quote:
Matavz scoorde veel bij Groningen, amper bij Psvquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je nog wat te zeggen over die statistieken van Sana? Het zou volgens jou niks worden omdat hij bij Göteborg maar 3 keer scoorde in 52 wedstrijden.
Weet ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Matavz scoorde veel bij Groningen, amper bij Psv
Narsingh gaf veel assists bij heerenveen, amper bij psv
Statistieken zeggen niks man
Zwolle, VVV Venlo, Utrechtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:44 schreef GGMM het volgende:
Wat ongelooflijk dieptriest verdedigd bij ZwolleDie keeper ook
lachen manquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:45 schreef Doublepain het volgende:
Meen je niet, heb ik die lachman eruit gehaald
Het team en de tactiek wel. Bij Goteburg was hij een soort hangende linkermiddenvelder waardoor hij eerst een helft moest overbruggen voordat hij een actie kon maken voor een doelpunt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Matavz scoorde veel bij Groningen, amper bij Psv
Narsingh gaf veel assists bij heerenveen, amper bij psv
Statistieken zeggen niks man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |