Ja, stelde echt een compleet irrelevante vraag over een beslissing van de scheidsrechter...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat nieuwe smatje?
1-0!!!
GOAAAAAAL
29 keer is scheepsrecht.quote:
iddquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Doublepain is al weg gok ik?
Perez zegt 6-0 dus het zal 6-0 worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:51 schreef Krunsj het volgende:
Lekker hoor NAC, anders laat je Siem gewoon ff doorlopen.
Scoren kunnen ze trouwens al helemaal niet. Dus dat wordt weer 5-0 ofzo.
en maar afvragen waarom Nederlandse ploegen het zo slecht doen en waarom Oranje niet kan verdedigenquote:
5445593045quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoeveel toeschouwers in de arena?
wat een sukkel.wmvquote:
Mist underscores of %20, maar trolling.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
not sure if serious or trolling.jpg
[img]C:\Documents and Settings\Jacqueline\tieten.jpg[/img]quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:54 schreef Saind het volgende:
jezus jongens moet ik nou gaan uitleggen hoe internet werkt
En dat voor maar 3 miljoenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:58 schreef Doublepain het volgende:
Wat een geluk voor Moisander dat die bal rond is, lucky ajax
Als je maar blijft kopen zal er vast een goeie tussen zitten iddquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En dat voor maar 3 miljoen
als je dat niet begrijpt dan is je moeder echt een hoerquote:
En dan uit de mond van een psv'erquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je maar blijft kopen zal er vast een goeie tussen zitten idd
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik snap nu waar al dat bespaarde geld van Ajax heen gaat. Voor de wedstrijd een flinke zak in de kleedkamer van de tegenstander.
Ja man, echt continu kopen daar bij Ajax, de een na de ander.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je maar blijft kopen zal er vast een goeie tussen zitten idd
Wij staan 2-0 voor jalalalalalaaaaaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik snap nu waar al dat bespaarde geld van Ajax heen gaat. Voor de wedstrijd een flinke zak in de kleedkamer van de tegenstander.
Die koopt nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dan uit de mond van een psv'er![]()
Props voor Ajax om te leren van het vorige seizoen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |