Als je maar blijft kopen zal er vast een goeie tussen zitten iddquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En dat voor maar 3 miljoen
als je dat niet begrijpt dan is je moeder echt een hoerquote:
En dan uit de mond van een psv'erquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je maar blijft kopen zal er vast een goeie tussen zitten idd
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik snap nu waar al dat bespaarde geld van Ajax heen gaat. Voor de wedstrijd een flinke zak in de kleedkamer van de tegenstander.
Ja man, echt continu kopen daar bij Ajax, de een na de ander.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je maar blijft kopen zal er vast een goeie tussen zitten idd
Wij staan 2-0 voor jalalalalalaaaaaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik snap nu waar al dat bespaarde geld van Ajax heen gaat. Voor de wedstrijd een flinke zak in de kleedkamer van de tegenstander.
Die koopt nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dan uit de mond van een psv'er![]()
Props voor Ajax om te leren van het vorige seizoen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |