Ze hebben verhoogd naar 8miljoen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
PSV moet het tempo opvoeren en misschien dat bod van 7 miljoen voor Matavz toch overwegen..
Gewoon afwijzenquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
PSV moet het tempo opvoeren en misschien dat bod van 7 miljoen voor Matavz toch overwegen..
Ja.. leuk om achter de hand te hebben maar het gaat al mis met ballen aannemen en een bal vasthoudenquote:
Elke reclame blok hequote:Op zondag 26 augustus 2012 17:26 schreef Saind het volgende:
Ik ga sowieso dat gekke zonnestelsel ding bouwen. Sowieso.
Helaas heeft hij de bal nog niet op zo'n moment gehad anders kon ik oordelenquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. leuk om achter de hand te hebben maar het gaat al mis met ballen aannemen en een bal vasthoudenAls je die Zeefuik ziet.. die schermt de bal af, maak maar een overtreding anders krijg je hem niet.
Matavz ligt bij elk handje in zijn rug
Bazendingquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:26 schreef Saind het volgende:
Dan moet je eens op gaan letten of naar de opticien gaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helaas heeft hij de bal nog niet op zo'n moment gehad anders kon ik oordelen
2 euro + (32*5) 160=162 euro.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:26 schreef Saind het volgende:
Ja, daardoor staat er nu een half dinosaurus-skelet in m'n kamer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en na 23 delen zijn ze opeens failliet.
Valt mee. Ook niet hoogst intelligent overigens. Bij nader inzien is de kans groot dat hij baggerdom is.quote:
Haha goede editquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt mee. Ook niet hoogst intelligent overigens. Bij nader inzien is de kans groot dat hij baggerdom is.
Maaskant sowieso, roda heeft het geld er niet voor om Brood eruit te flikkerenquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:33 schreef TLC het volgende:
Wie zou eerder ontslagen worden ? Brood of Maaskant ? ik zet mijn geld op Maaskant.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:42 schreef Rickazio het volgende:
strootman heeft zn IQ op zn rug staan
BOEREN BOEREN BOEREN BOEREN BOERUUHHHHquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:43 schreef z0rz0r het volgende:
stroot ook geel. wat een lompe boeren spelen er toch ook op het psv middenveld. ik heb het al zovaak gezegt, maar dick leest deze fora niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |