Matavz en Narsingh gewoon op de bank laten en in de voorhoede Lens,Depay en Mertens doenquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bijna elke keer als hij invalt maakt hij een goal volgens mij.
Je kan ook een keer gewoon zeggen 'mooi doelpunt'.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:13 schreef Zorro het volgende:
Willems probeerde nog mee te verdedigen met Groningne, maar zelfs dat maakte Depay niet uit
"Dat is de deur"quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:13 schreef Type-R het volgende:
Wat is Theo Reitsma een saaie commentator zeg
Het was geen mooi doelpunt, anders had ik dat wel gezegd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan ook een keer gewoon zeggen 'mooi doelpunt'.
Al heb je voor de rest wel gelijk.
Wat is counter voetbal saai zeg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:13 schreef Type-R het volgende:
Wat is Theo Reitsma een saaie commentator zeg
Ik zal het doorgeven aan hemquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:14 schreef ZaZoe het volgende:
Depay gaat PSV nog veel geld opleveren in de toekomst, maar voorlopig nog lekker blijven jochie
Jawel toch? Vorig jaar tegen...lama.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
PSV die in een uitwedstrijd een voorsprong vast weet te houden.. dat ik dat ooit weer eens mee heb mogen maken
Maar dat betekent dat hij een keer positief is over PSVquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan ook een keer gewoon zeggen 'mooi doelpunt'.
Al heb je voor de rest wel gelijk.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar dat betekent dat hij een keer positief is over PSV
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jawel toch? Vorig jaar tegen...lama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |