quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Komt door kutloting he. Met wat geluk had Feyenoord gewoon in de groepsfase CL gespeeld
grapjas.. .quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Komt door kutloting he. Met wat geluk had Feyenoord gewoon in de groepsfase CL gespeeld
komt omdat jullie niks waren in Europa vroeger . uitschakeling door AA Gentquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Idd, Ajax heeft altijd geluk en Feyenoord nooit en dat is niéeét eerlijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]!!!!!
Ze hadden geen lucky goals en loting zoals Ajax altijd heeft he
Niet te vaak doen hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het heeft wel meerwaarde gehad die 2e plek. Feyenoord is vorig seizoen totaal onderschat.
Zo, dat was mijn ''Ikneemhetopvoordepleuriskakkies'' momentje.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:52 schreef TwenteFC het volgende:
Hoolikyn gelooft het zelf niet eens, even rond kijken nog of iedereen het gezien heeft.
Als Twente dan toch wint laat het ze dan maar met 0-10 doen met 10 goals waar Tadic bij betrokken is.quote:
Dan overrulen we samen de subleague.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Twente dan toch wint laat het ze dan maar met 0-10 doen met 10 goals waar Tadic bij betrokken is.
quote:
PSV gaat verliezen maat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wordt Psv aanmoedigen, Mertens
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wordt Psv aanmoedigen, Mertens
Hebben ze nog tijd om nieuwe spelers te halen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:54 schreef GGMM het volgende:
Overigens regent het bij NEC.
IK stel voor dat we de wedstrijd aflassen en opnieuw laten spelen vanaf minuut 1.
Wat een lul, waarom wacht hij daar niet mee tot ik hem gekocht heb.quote:
AZ en Heerenveenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:54 schreef ZwarteMaan het volgende:
Goed
Ajax wint
AZ gelijk
H'veen gelijk
Twente wint
dan moet er nog minimaal 1 van de EL'ers punten verspelen... wie o wie?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:54 schreef GGMM het volgende:
Overigens regent het bij NEC.
IK stel voor dat we de wedstrijd aflassen en opnieuw laten spelen vanaf minuut 1.
Dat ze zouden winnen van Groningen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vorige week zei je volgens mij nog dat ze gingen winnen, maar goed.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:54 schreef TwenteFC het volgende:
FC Twente boven alles, FC Twente is mien club
Ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ze zouden winnen van Groningen?
Dat krijg je met zo'n slappe demagoog voor de groep.quote:
bursaspor vindt van nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:54 schreef TwenteFC het volgende:
FC Twente boven alles, FC Twente is mien club
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |