quote:
Hij is veel te oud voor je, zoek verder.quote:
Waarom nietquote:
Leugens dit!quote:
Arme DV. Lag helemaal alleen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:55 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb lekker gesekst met Ezechielk en Monopoly hoor
Dan had ze maar met Mono moeten aanpappenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:57 schreef Ro-ald het volgende:
Krullenbolletje lag als enige meisje in de huiskamer.
Neger watquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan had ze maar met Mono moeten aanpappen
Nee hoor, die was lijdend voorwerp.quote:
inderdaad, dat dit kan in nederlandquote:
Blowen is voor nerdsquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:01 schreef krullenbolletje het volgende:
En weet niet meer wie het vroeg maar nee ik heb niet geblowd/gerookt
Maar je ruikt er wel naar?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:01 schreef krullenbolletje het volgende:
En weet niet meer wie het vroeg maar nee ik heb niet geblowd/gerookt
's ochtend om kwart over 8 stond er al een elite-drietal alles schoon te maken. namen en rugnummers zal ik achterwege latenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Mono als je ouders terug komen van vakantie.
Hoe groot is de kans dat ze je dan onterven omdat dit feestje net iets te erg was?
De geur van vuur zal wel overheersen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik heb toch de hele avond in die rook gezeten
gemeen bedoel jequote:
Ik ben serieus al onterftquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Mono als je ouders terug komen van vakantie.
Hoe groot is de kans dat ze je dan onterven omdat dit feestje net iets te erg was?
Genoeg reden om dat hele huis kapot te feesten tochquote:
Hmmquote:
Was deze epischer dan de myra meet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Was goeie meet, beste die ik ooit gehad heb. Wordt lastig om deze te overtreffen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Was goeie meet, beste die ik ooit gehad heb. Wordt lastig om deze te overtreffen.
Daar ben ik niet geweest dus ik kan daar niet over oordelen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was deze epischer dan de myra meet?
Een goed begin dusquote:
Erg matig jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:10 schreef krullenbolletje het volgende:
Toen iedereen dacht dat er politie voor de deur stond, mono was in een klap nuchter
Wie deed er grappig dan?quote:
kan wel hoor, zolang het specifiek wordt gemeld.bij de notarisquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wat dat kan toch helemaal niet je hebt altijd recht op het kindsdeel
Goede chick die uftquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uft zei tegen mij dat de wouten voor de deur stonden
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:10 schreef Oerbeer het volgende:
Na de zeer uitputtende reis, al nippend van mijn Grande Cappuccino van de Starbucks en Krul van haar Frappuccino, scheden onze wegen te Haarlem Centraal na een lieve omhelzing. Schichtig en zoals altijd naar de grond kijkend ben ik snel naar de Burger King gelopen alwaar Samir de kassamarokkaan mijn harde pegels omruilde voor een heerlijke Whopper. Zachtjes in mijzelf mompelend zei ik hem gedag. Hierna ben ik snel, al rommelend in mijn zakken naar mijn sleutels, naar huis gehuppeld.
Ik betrad mijn huis. Nog even Oer, twee trappen op en daar is je zolder. Ik betrad mijn immer donkere zolderkamer en kreeg een intens gelukkig gevoel over mij heen. Fijn. Ik was weer thuis. Ik kon wel in tranen uitbarsten van blijdschap. Daar stond mijn altijd trouwe FOK! op het computerscherm. Ik opende de verpakking van de Whopper en begon uitgehongerd te eten. Eindelijk geen enge mensen met grindtegelgezichten meer in mijn buurt.Ik verliet mijn donkere zolderkamer om vervolgens FOK!kers te meeten. Veni, vidi, vici. Het was intens.
Bedankt Mono, voor deze zeer mooie meet.
Prachtigquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:10 schreef Oerbeer het volgende:
Na de zeer uitputtende reis, al nippend van mijn Grande Cappuccino van de Starbucks en Krul van haar Frappuccino, scheden onze wegen te Haarlem Centraal na een lieve omhelzing. Schichtig en zoals altijd naar de grond kijkend ben ik snel naar de Burger King gelopen alwaar Samir de kassamarokkaan mijn harde pegels omruilde voor een heerlijke Whopper. Zachtjes in mijzelf mompelend zei ik hem gedag. Hierna ben ik snel, al rommelend in mijn zakken naar mijn sleutels, naar huis gehuppeld.
Ik betrad mijn huis. Nog even Oer, twee trappen op en daar is je zolder. Ik betrad mijn immer donkere zolderkamer en kreeg een intens gelukkig gevoel over mij heen. Fijn. Ik was weer thuis. Ik kon wel in tranen uitbarsten van blijdschap. Daar stond mijn altijd trouwe FOK! op het computerscherm. Ik opende de verpakking van de Whopper en begon uitgehongerd te eten. Eindelijk geen enge mensen met grindtegelgezichten meer in mijn buurt.Ik verliet mijn donkere zolderkamer om vervolgens FOK!kers te meeten. Veni, vidi, vici. Het was intens.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:10 schreef Oerbeer het volgende:
10/10 zou nog een keer lezen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:10 schreef Oerbeer het volgende:
amenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:10 schreef Oerbeer het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:17 schreef Monopoly het volgende:
Bietsj heeft wel een wilde beer gewurgd in de bosjes achter het huis
Nice.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Deze trein heeft heel mooi internet en ik heb een mooie laptop.
Oh ja jij woont in zoetje he.quote:
Dus toen hebben jullie DV maar in het water gegooid?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:19 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb nog naar dolfijnen gevist met Patje, maar we hadden helaas geen succes.
Jullie hebben anders wel een andere vis uit het water weten te halen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:19 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb nog naar dolfijnen gevist met Patje, maar we hadden helaas geen succes.
Wanneer er weer een meet is waar we beide zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja jij woont in zoetje he.
Wanneer gaan wij meeten?
Zijn niet naar strand geweest, bleven bij Mono.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:20 schreef Dientje12 het volgende:
Childen jullie op strand heel de nacht?
Ohh omdat het weerquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zijn niet naar strand geweest, bleven bij Mono.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jullie hebben anders wel een andere vis uit het water weten te halen.
Ja man. Helemaal doorweekt van de regen en zo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:20 schreef Dientje12 het volgende:
Childen jullie op strand heel de nacht?
Ik werk in zoetje he dus we kunnen heus wel een minimeet doenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wanneer er weer een meet is waar we beide zijn.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vond het een geslaagde meet. ,D
Liever gewoon op een grote meet. Dan is de awkwardness wat minder groot.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werk in zoetje he dus we kunnen heus wel een minimeet doen
Ghehehe is wel true jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Liever gewoon op een grote meet. Dan is de awkwardness wat minder groot.
herkenbaar, net gedaan, nog steeds ruik ik het in mn kamerquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:27 schreef Oerbeer het volgende:
Alles stinkt nog steeds naar de rook van die vuurkorf. Ik ga zo maar eens douchen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:28 schreef leeell het volgende:
[..]
herkenbaar, net gedaan, nog steeds ruik ik het in mn kamer
Komt van je kleren.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:28 schreef leeell het volgende:
[..]
herkenbaar, net gedaan, nog steeds ruik ik het in mn kamer
klopt, blijft wel hangen zelf nu kleren een gooi hebben gekregen vanuit kamerquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:26 schreef Monopoly het volgende:
Huppelmuts raakt graag jonge jongemannen
Beiden!quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:35 schreef Dimens het volgende:
Ik vraag me af of ze mij dan blauwe pillen gaat voeren en op mij gaat zitten terwijl ik vastgebonden lig, of dat ze mij met een voorbindlul anaal gaat vernederen.
Met dat laatste heb ik niet zo'n probleem.
Heb jij het gewoon gemist?quote:
Appel schatje je had bij mij mogen slapen dan hoor.quote:
Steven en Mono willen je vast wel rondrijden in een rolstoelquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat wordt een week lang niet lopen.
Ik mis altijd alles.quote:
Oh. Sorry.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:42 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Was al een maand van te voren bekend enzo
Lief van je.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Appel schatje je had bij mij mogen slapen dan hoor.
Huh maar jij sliep alleenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:43 schreef leeell het volgende:
en ik dan beach, had ik geen plek gehad
oh ja, is ook zo (quote:
Jaaa nu heb je dus alles gemist.quote:
Ja dat was niet bepaald attent van hem nee.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:48 schreef Dimens het volgende:
Jammer dat P_z alle vrouwen had gehosseld. Niets meer voor ons.
Alleen van mij en DV maar die wil je niet zien.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:51 schreef Dientje12 het volgende:
zijn er ook foto's genomen die we kunnen bewonderen?
Hou je rekening met de city racing?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:49 schreef Monopoly het volgende:
Alles boven ook gedaan nu. Regiotaxi nadert spoedig. Op station een pakje tabak kopen en blikje cola. terug naar Rotterdam
Ik stap zo op de Fyra in Schiphol denk ik, lekker zonder toeslagquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:49 schreef Monopoly het volgende:
Alles boven ook gedaan nu. Regiotaxi nadert spoedig. Op station een pakje tabak kopen en blikje cola. terug naar Rotterdam
Ditquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik stap zo op de Fyra in Schiphol denk ik, lekker zonder toeslag
Maakt niet uit, ik kom op het station aan, en via de route loop ik zo naar huis. Dan nog even boodschappen doenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou je rekening met de city racing?
ik zou komen maar ziekquote:
quote:
ademhalingsproblemenquote:
Dan had je er niet bij willen zijn met al die rook. Die hele lucht om de meet heen was echt behoorlijk kankerverwekkend.quote:
exact het probleemquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dan had je er niet bij willen zijn met al die rook. Die hele lucht om de meet heen was echt behoorlijk kankerverwekkend.
ik had moeten gaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:08 schreef krullenbolletje het volgende:
Foto's blijven natuurlijk privé al zal ik wel verklappen dat ik een intiem moment tussen heatseeker en wp heb weten vast te leggen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:08 schreef krullenbolletje het volgende:
Foto's blijven natuurlijk privé al zal ik wel verklappen dat ik een intiem moment tussen heatseeker en wp heb weten vast te leggen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:09 schreef Beach het volgende:
eventuele fotos doorsturen naar de mensen die aanwezig waren aub
ja mevrouwquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Volgende keer ben je er want anders
Fantastisch.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:08 schreef krullenbolletje het volgende:
dm/pmquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:25 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb alleen foto's van de vrouwelijke aanwezigen.
Leuke verjaardag nog?quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:23 schreef krullenbolletje het volgende:
En ik heb een positieve note van oerbeerwat een baas serieus
![]()
wat heb je daarvoor moeten doen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:23 schreef krullenbolletje het volgende:
En ik heb een positieve note van oerbeerwat een baas serieus
![]()
Ja hoor even kletsen met de familie je kent het wel. Was toffe meet!quote:
ik kan de jaloezie van pz hier vandaan horenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij mocht mijn knie aan raken
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij mocht mijn knie aan raken
Wel voor herhaling vatbaar mijn inziens. Volgende keer neem ik alleen wel een luchtbed mee enzo. Kon dat matras van jullie ook niet vinden, en jij lag al te pitten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja hoor even kletsen met de familie je kent het wel. Was toffe meet!
Pz heeft mijn ellebogen aangeraaktquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik kan de jaloezie van pz hier vandaan horen
hij pakt het gelijk hard aan zo zoquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Pz heeft mijn ellebogen aangeraakt
De lekkerste koffie die je ooit op had hèquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:42 schreef Heatseeker het volgende:
Ben thuis, auto is gefixed nu bami drinken en bier eten.
Gastenheer bedankt. En mensen nice to meet u.
Beetje biersmaakje wel, maar dat zou ook aan mij kunnen liggen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
De lekkerste koffie die je ooit op had hè
Bedankt voor de lift!quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:42 schreef Heatseeker het volgende:
Ben thuis, auto is gefixed nu bami drinken en bier eten.
Gastenheer bedankt. En mensen nice to meet u.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:48 schreef Oerbeer het volgende:
Dat bier ging ook wel als een achterlijke zeg.
Graag gedaan Snuf en zo.quote:
Veel te burgerlijk, deze jongen. Bier en shoarma.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:28 schreef Dimens het volgende:
Ik moet niet aan bier denken. Ik denk nu aan de kip en aardappels die in de oven liggen te braden.
P_z en SV zijn wel echt de twee grootste zuipschuiten. Vanochtend om half elf, hadden zij al een Hertog Jan Grand Prestige geopend en met z´n tweeën opgedronken.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
P_z en SV zijn wel echt de twee grootste zuipschuiten. Vanochtend om half elf, hadden zij al een Hertog Jan Grand Prestige geopend en met z´n tweeën opgedronken.
Jouw manier van denken bevalt me wel jongeman.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Veel te burgerlijk, deze jongen. Bier en shoarma.
Dit doet mij deugd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:30 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jouw manier van denken bevalt me wel jongeman.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
P_z en SV zijn wel echt de twee grootste zuipschuiten. Vanochtend om half elf, hadden zij al een Hertog Jan Grand Prestige geopend en met z´n tweeën opgedronken.
Dat doet mono na elke meet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
en daarna nog wat baco geklapt :quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over het biertje wat naast Oerbeer zijn bed stond.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
en daarna nog wat baco geklapt :
Dit keer niet. Hij was erg netjes met het opruimen bezig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doet mono na elke meet.
Althans het wakker worden en meteen bier pakken gedeelte dan. Niet perse HJ GP
Ja, er was dus alleen geen bier meer (große panik!)quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doet mono na elke meet.
Althans het wakker worden en meteen bier pakken gedeelte dan. Niet perse HJ GP
En was DV niet nat geweest.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:35 schreef Patje1987 het volgende:
Zo is maar weer bewezen dat ik de meest verstandige van deze groep was. Als ik er niet was, was alles in het honderd gelopen.
Wat hebben jullie met Mono gedaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit keer niet. Hij was erg netjes met het opruimen bezig.
Sowieso zonder mods was het een bagger feest geworden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:35 schreef Patje1987 het volgende:
Zo is maar weer bewezen dat ik de meest verstandige van deze groep was. Als ik er niet was, was alles in het honderd gelopen.
Zijn huis verbouwd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat hebben jullie met Mono gedaan
Oh dan snap ik het wel jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, er was dus alleen geen bier meer (große panik!)
Heb je hem ingelijst en alles?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:17 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb patje zijn lege bierflesje nog het water uit lopen vissen
Je hebt zeker het flessemondje ook niet schoongemaakt, zodat het speeksel er nog aan zit van hem?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
staat nu in de vitrine hier, ja
Watwatwatquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:25 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb alleen foto's van de vrouwelijke aanwezigen.
Io was waarschijnlijk druk bezig met het fotograferen van Monopoly die helemaal in zijn element was.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:16 schreef wietparkiet het volgende:
Gelukkig heeft krul het intieme moment van Dimens en mij niet vast weten te leggen
Dit kan ik slechts beamen. Echt tof!quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:27 schreef Monopoly het volgende:
Thuis in Rotterdam.
Was toffe meet jongens, potverdomme. Veel alcohol en hele toffe mensen
quote:
Dat zeker, bedank je ouders maarquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:27 schreef Monopoly het volgende:
Thuis in Rotterdam.
Zekersquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:27 schreef Monopoly het volgende:
Thuis in Rotterdam.
Vooral veel lekkere knakworsten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar dit was echt een bazenmeet, moeilijk te overtreffen
mono staat er maar 1 x half opquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Io was waarschijnlijk druk bezig met het fotograferen van Monopoly die helemaal in zijn element was.
Zoiets geniaals willen overtreffenquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil ze wel zien.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Tevens heb ik nog wel foto'smaar niks bijzonders.
zal wel ff een zippy maken en naar alle aanwezigen sturen
Ik heb hem er een paar keer vol opstaan. Hij staat op die foto's wel echt voor lul. Letterlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mono staat er maar 1 x half opheb wel veel foto's van pz in zijn element
Dit, en dan hopen dat er een verdwaalde "eigen foto" tussen zit.quote:
Ik las " van pz zijn element" .quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mono staat er maar 1 x half opheb wel veel foto's van pz in zijn element
ik ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:36 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb nog wel een toffe foto van SV de Vinking
Eens.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Liever gewoon op een grote meet. Dan is de awkwardness wat minder groot.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:36 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb nog wel een toffe foto van SV de Vinking
je had genoeg op je gezicht zittenquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:42 schreef Intronic het volgende:
Godverdomme die taart, ik had die nog wel willen eten.
Je mocht het van mijn gezicht aflikken, tijdens het douchen net vond ik opgedroogde slagroom in mijn wenkbrouwen. Gr Patje.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:42 schreef Intronic het volgende:
Godverdomme die taart, ik had die nog wel willen eten.
Neen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Intro heb jij mijn armbanden in je jas
Ja die heb ik gezien!quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:32 schreef Monopoly het volgende:
Er lag zelfs een knakworst tussen de broodjes_!
snuf en ik werden moeilijk misselijk van die dingen dus beter dat zoveel mogelijk mensen niet van het bestaan van die dingen afwistenquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:47 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb helemaal geen kankworsten gezien. Wist niet dat we dat ook hadden.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:49 schreef Ezechielk het volgende:
De hamvraag is natuurlijk, wanneer weer?
Ik zeg in de herfstvakantiequote:Op zondag 26 augustus 2012 18:49 schreef Ezechielk het volgende:
De hamvraag is natuurlijk, wanneer weer?
Mijn verjaardag in oktoberquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zeg in de herfstvakantie
Oh, je hebt ons dus gered van voedselvergiftiging. Heldin, wat lief.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
snuf en ik werden moeilijk misselijk van die dingen dus beter dat zoveel mogelijk mensen niet van het bestaan van die dingen afwisten
Lol daar kan je hooguit 8 man kwijtquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh, je hebt ons dus gered van voedselvergiftiging. Heldin, wat lief.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Behalve het vijver fiasco heb ik genoten de hele dag/avond/nacht/ochtend lang.
Details?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:50 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga voorlopig geen meet oid organiseren
Wat een bende hahaha. Opruimen ging op zich wel redelijk, maar toen ik de schade zag vanmorgen werd ik er wel een beetje naar van hahah
Jij moet de volgende keer ook komenquote:
Hahah, klinkt goedquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het was een teringzooi in de tuin onder het afdakjeOveral neergedwarreld as enzo haha
Misschien.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij moet de volgende keer ook komen
Ik heb maar 1 combimagnetron. Neem jij de jouwe ook mee?quote:
Noem maar een datum hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:49 schreef Chai het volgende:
Dimens, een 1 op 1 meet is wel veel intiemer, dat heeft zijn eigen charmes. :$
Jij wilt mij niet meeten?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Huppelmuts deed jou toch al een voorstel?
Ik heb 1 keer een op een gemeet met een bronstige FOK!ker en daar zit ik nu nog steeds aan vast. Zo lang dat nog het geval is ben ik niet beschikbaar.quote:
Dus je wacht tot je weer beschikbaar ent zodat je jezelf meteen aan mij kan geven of wat?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een op een gemeet met een bronstige FOK!ker en daar zit ik nu nog steeds aan vast. Zo lang dat nog het geval is ben ik niet beschikbaar.
Als dat ooit het geval is, misschien.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus je wacht tot je weer beschikbaar ent zodat je jezelf meteen aan mij kan geven of wat?
dit echt wtfquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:43 schreef wietparkiet het volgende:
Dimens die nog vond dat hij een film kon kijken op zn laptop toen iedereen ging slapen_!
Prima. Dan kunnen we alleen maar hopen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Als dat ooit het geval is, misschien.
Ik was hem in de trein aan het kijken toen ik gestoord werd door Ajax supporters. Ik moest hem nog afkijken en dat was een prima moment.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:43 schreef wietparkiet het volgende:
Dimens die nog vond dat hij een film kon kijken op zn laptop toen iedereen ging slapen_!
Had hem om 10 uur 's ochtends gekeken dan njet om half 5 's nachtsquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik was hem in de trein aan het kijken toen ik gestoord werd door Ajax supporters. Ik moest hem nog afkijken en dat was een prima moment.
Jammer dat jullie het er niet mee eens waren.
Dat was ook wel een beetje te verwachten natuurlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:50 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga voorlopig geen meet oid organiseren
Wat een bende hahaha. Opruimen ging op zich wel redelijk, maar toen ik de schade zag vanmorgen werd ik er wel een beetje naar van hahah
Ik vind het nog steeds belachelijk dat ik die film niet af mocht kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Had hem om 10 uur 's ochtends gekeken dan njet om half 5 's nachts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of een Triumph Bonneville.
Maar die zijn net weer wat te prijzig.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:10 schreef Desunoto het volgende:
Beach, die Suzuki was echt gaaf. Maar ik zou eerder voor een oude Honda gaan. Heeft net dat beetje meer.
Wat vind je van zoiets?
Dat is wel mooi jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of een Triumph Bonneville.
Maar die zijn net weer wat te prijzig.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Niet voor een intieme meet hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Huppelmuts deed jou toch al een voorstel?
PSVquote:
prr, wakker wordenquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Tevens heb ik nog wel foto'smaar niks bijzonders.
zal wel ff een zippy maken en naar alle aanwezigen sturen vandaag of morgen
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hehe ik was alweer vergeten dat ik foto's had gemaakt van mono en patje met een tractor en een gasfles
Je hebt te weinig bier gedronken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:00 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb nog steeds een droge strot en al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |