quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
P_z en SV zijn wel echt de twee grootste zuipschuiten. Vanochtend om half elf, hadden zij al een Hertog Jan Grand Prestige geopend en met z´n tweeën opgedronken.
Jouw manier van denken bevalt me wel jongeman.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Veel te burgerlijk, deze jongen. Bier en shoarma.
Dit doet mij deugd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:30 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jouw manier van denken bevalt me wel jongeman.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
P_z en SV zijn wel echt de twee grootste zuipschuiten. Vanochtend om half elf, hadden zij al een Hertog Jan Grand Prestige geopend en met z´n tweeën opgedronken.
Dat doet mono na elke meet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
en daarna nog wat baco geklapt :quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over het biertje wat naast Oerbeer zijn bed stond.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
en daarna nog wat baco geklapt :
Dit keer niet. Hij was erg netjes met het opruimen bezig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doet mono na elke meet.
Althans het wakker worden en meteen bier pakken gedeelte dan. Niet perse HJ GP
Ja, er was dus alleen geen bier meer (große panik!)quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doet mono na elke meet.
Althans het wakker worden en meteen bier pakken gedeelte dan. Niet perse HJ GP
En was DV niet nat geweest.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:35 schreef Patje1987 het volgende:
Zo is maar weer bewezen dat ik de meest verstandige van deze groep was. Als ik er niet was, was alles in het honderd gelopen.
Wat hebben jullie met Mono gedaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit keer niet. Hij was erg netjes met het opruimen bezig.
Sowieso zonder mods was het een bagger feest geworden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:35 schreef Patje1987 het volgende:
Zo is maar weer bewezen dat ik de meest verstandige van deze groep was. Als ik er niet was, was alles in het honderd gelopen.
Zijn huis verbouwd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat hebben jullie met Mono gedaan
Oh dan snap ik het wel jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, er was dus alleen geen bier meer (große panik!)
Heb je hem ingelijst en alles?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:17 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb patje zijn lege bierflesje nog het water uit lopen vissen
Je hebt zeker het flessemondje ook niet schoongemaakt, zodat het speeksel er nog aan zit van hem?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
staat nu in de vitrine hier, ja
Watwatwatquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:25 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb alleen foto's van de vrouwelijke aanwezigen.
Io was waarschijnlijk druk bezig met het fotograferen van Monopoly die helemaal in zijn element was.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:16 schreef wietparkiet het volgende:
Gelukkig heeft krul het intieme moment van Dimens en mij niet vast weten te leggen
Dit kan ik slechts beamen. Echt tof!quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:27 schreef Monopoly het volgende:
Thuis in Rotterdam.
Was toffe meet jongens, potverdomme. Veel alcohol en hele toffe mensen
quote:
Dat zeker, bedank je ouders maarquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:27 schreef Monopoly het volgende:
Thuis in Rotterdam.
Was toffe meet jongens, potverdomme. Veel alcohol en hele toffe mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |