Appel schatje je had bij mij mogen slapen dan hoor.quote:
Steven en Mono willen je vast wel rondrijden in een rolstoelquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat wordt een week lang niet lopen.
Ik mis altijd alles.quote:
Oh. Sorry.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:42 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Was al een maand van te voren bekend enzo
Lief van je.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Appel schatje je had bij mij mogen slapen dan hoor.
Huh maar jij sliep alleenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:43 schreef leeell het volgende:
en ik dan beach, had ik geen plek gehad
oh ja, is ook zo (quote:
Jaaa nu heb je dus alles gemist.quote:
Ja dat was niet bepaald attent van hem nee.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:48 schreef Dimens het volgende:
Jammer dat P_z alle vrouwen had gehosseld. Niets meer voor ons.
Alleen van mij en DV maar die wil je niet zien.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:51 schreef Dientje12 het volgende:
zijn er ook foto's genomen die we kunnen bewonderen?
Hou je rekening met de city racing?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:49 schreef Monopoly het volgende:
Alles boven ook gedaan nu. Regiotaxi nadert spoedig. Op station een pakje tabak kopen en blikje cola. terug naar Rotterdam
Ik stap zo op de Fyra in Schiphol denk ik, lekker zonder toeslagquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:49 schreef Monopoly het volgende:
Alles boven ook gedaan nu. Regiotaxi nadert spoedig. Op station een pakje tabak kopen en blikje cola. terug naar Rotterdam
Ditquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik stap zo op de Fyra in Schiphol denk ik, lekker zonder toeslag
Maakt niet uit, ik kom op het station aan, en via de route loop ik zo naar huis. Dan nog even boodschappen doenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou je rekening met de city racing?
ik zou komen maar ziekquote:
quote:
ademhalingsproblemenquote:
Dan had je er niet bij willen zijn met al die rook. Die hele lucht om de meet heen was echt behoorlijk kankerverwekkend.quote:
exact het probleemquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dan had je er niet bij willen zijn met al die rook. Die hele lucht om de meet heen was echt behoorlijk kankerverwekkend.
ik had moeten gaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:08 schreef krullenbolletje het volgende:
Foto's blijven natuurlijk privé al zal ik wel verklappen dat ik een intiem moment tussen heatseeker en wp heb weten vast te leggen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:08 schreef krullenbolletje het volgende:
Foto's blijven natuurlijk privé al zal ik wel verklappen dat ik een intiem moment tussen heatseeker en wp heb weten vast te leggen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:09 schreef Beach het volgende:
eventuele fotos doorsturen naar de mensen die aanwezig waren aub
ja mevrouwquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Volgende keer ben je er want anders
Fantastisch.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:08 schreef krullenbolletje het volgende:
dm/pmquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:25 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb alleen foto's van de vrouwelijke aanwezigen.
Leuke verjaardag nog?quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:23 schreef krullenbolletje het volgende:
En ik heb een positieve note van oerbeerwat een baas serieus
![]()
wat heb je daarvoor moeten doen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:23 schreef krullenbolletje het volgende:
En ik heb een positieve note van oerbeerwat een baas serieus
![]()
Ja hoor even kletsen met de familie je kent het wel. Was toffe meet!quote:
ik kan de jaloezie van pz hier vandaan horenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij mocht mijn knie aan raken
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij mocht mijn knie aan raken
Wel voor herhaling vatbaar mijn inziens. Volgende keer neem ik alleen wel een luchtbed mee enzo. Kon dat matras van jullie ook niet vinden, en jij lag al te pitten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja hoor even kletsen met de familie je kent het wel. Was toffe meet!
Pz heeft mijn ellebogen aangeraaktquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik kan de jaloezie van pz hier vandaan horen
hij pakt het gelijk hard aan zo zoquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Pz heeft mijn ellebogen aangeraakt
De lekkerste koffie die je ooit op had hèquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:42 schreef Heatseeker het volgende:
Ben thuis, auto is gefixed nu bami drinken en bier eten.
Gastenheer bedankt. En mensen nice to meet u.
Beetje biersmaakje wel, maar dat zou ook aan mij kunnen liggen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
De lekkerste koffie die je ooit op had hè
Bedankt voor de lift!quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:42 schreef Heatseeker het volgende:
Ben thuis, auto is gefixed nu bami drinken en bier eten.
Gastenheer bedankt. En mensen nice to meet u.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:48 schreef Oerbeer het volgende:
Dat bier ging ook wel als een achterlijke zeg.
Graag gedaan Snuf en zo.quote:
Veel te burgerlijk, deze jongen. Bier en shoarma.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:28 schreef Dimens het volgende:
Ik moet niet aan bier denken. Ik denk nu aan de kip en aardappels die in de oven liggen te braden.
P_z en SV zijn wel echt de twee grootste zuipschuiten. Vanochtend om half elf, hadden zij al een Hertog Jan Grand Prestige geopend en met z´n tweeën opgedronken.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
P_z en SV zijn wel echt de twee grootste zuipschuiten. Vanochtend om half elf, hadden zij al een Hertog Jan Grand Prestige geopend en met z´n tweeën opgedronken.
Jouw manier van denken bevalt me wel jongeman.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Veel te burgerlijk, deze jongen. Bier en shoarma.
Dit doet mij deugd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:30 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jouw manier van denken bevalt me wel jongeman.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
P_z en SV zijn wel echt de twee grootste zuipschuiten. Vanochtend om half elf, hadden zij al een Hertog Jan Grand Prestige geopend en met z´n tweeën opgedronken.
Dat doet mono na elke meet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
en daarna nog wat baco geklapt :quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over het biertje wat naast Oerbeer zijn bed stond.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
en daarna nog wat baco geklapt :
Dit keer niet. Hij was erg netjes met het opruimen bezig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doet mono na elke meet.
Althans het wakker worden en meteen bier pakken gedeelte dan. Niet perse HJ GP
Ja, er was dus alleen geen bier meer (große panik!)quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doet mono na elke meet.
Althans het wakker worden en meteen bier pakken gedeelte dan. Niet perse HJ GP
En was DV niet nat geweest.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:35 schreef Patje1987 het volgende:
Zo is maar weer bewezen dat ik de meest verstandige van deze groep was. Als ik er niet was, was alles in het honderd gelopen.
Wat hebben jullie met Mono gedaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit keer niet. Hij was erg netjes met het opruimen bezig.
Sowieso zonder mods was het een bagger feest geworden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:35 schreef Patje1987 het volgende:
Zo is maar weer bewezen dat ik de meest verstandige van deze groep was. Als ik er niet was, was alles in het honderd gelopen.
Zijn huis verbouwd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat hebben jullie met Mono gedaan
Oh dan snap ik het wel jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, er was dus alleen geen bier meer (große panik!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |