Appel schatje je had bij mij mogen slapen dan hoor.quote:
Steven en Mono willen je vast wel rondrijden in een rolstoelquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat wordt een week lang niet lopen.
Ik mis altijd alles.quote:
Oh. Sorry.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:42 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Was al een maand van te voren bekend enzo
Lief van je.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Appel schatje je had bij mij mogen slapen dan hoor.
Huh maar jij sliep alleenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:43 schreef leeell het volgende:
en ik dan beach, had ik geen plek gehad
oh ja, is ook zo (quote:
Jaaa nu heb je dus alles gemist.quote:
Ja dat was niet bepaald attent van hem nee.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:48 schreef Dimens het volgende:
Jammer dat P_z alle vrouwen had gehosseld. Niets meer voor ons.
Alleen van mij en DV maar die wil je niet zien.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:51 schreef Dientje12 het volgende:
zijn er ook foto's genomen die we kunnen bewonderen?
Hou je rekening met de city racing?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:49 schreef Monopoly het volgende:
Alles boven ook gedaan nu. Regiotaxi nadert spoedig. Op station een pakje tabak kopen en blikje cola. terug naar Rotterdam
Ik stap zo op de Fyra in Schiphol denk ik, lekker zonder toeslagquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:49 schreef Monopoly het volgende:
Alles boven ook gedaan nu. Regiotaxi nadert spoedig. Op station een pakje tabak kopen en blikje cola. terug naar Rotterdam
Ditquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik stap zo op de Fyra in Schiphol denk ik, lekker zonder toeslag
Maakt niet uit, ik kom op het station aan, en via de route loop ik zo naar huis. Dan nog even boodschappen doenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou je rekening met de city racing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |