quote:
Hij is veel te oud voor je, zoek verder.quote:
Waarom nietquote:
Leugens dit!quote:
Arme DV. Lag helemaal alleen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:55 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb lekker gesekst met Ezechielk en Monopoly hoor
Dan had ze maar met Mono moeten aanpappenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:57 schreef Ro-ald het volgende:
Krullenbolletje lag als enige meisje in de huiskamer.
Neger watquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan had ze maar met Mono moeten aanpappen
Nee hoor, die was lijdend voorwerp.quote:
inderdaad, dat dit kan in nederlandquote:
Blowen is voor nerdsquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:01 schreef krullenbolletje het volgende:
En weet niet meer wie het vroeg maar nee ik heb niet geblowd/gerookt
Maar je ruikt er wel naar?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:01 schreef krullenbolletje het volgende:
En weet niet meer wie het vroeg maar nee ik heb niet geblowd/gerookt
's ochtend om kwart over 8 stond er al een elite-drietal alles schoon te maken. namen en rugnummers zal ik achterwege latenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Mono als je ouders terug komen van vakantie.
Hoe groot is de kans dat ze je dan onterven omdat dit feestje net iets te erg was?
De geur van vuur zal wel overheersen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik heb toch de hele avond in die rook gezeten
gemeen bedoel jequote:
Ik ben serieus al onterftquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Mono als je ouders terug komen van vakantie.
Hoe groot is de kans dat ze je dan onterven omdat dit feestje net iets te erg was?
Genoeg reden om dat hele huis kapot te feesten tochquote:
Hmmquote:
Was deze epischer dan de myra meet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Was goeie meet, beste die ik ooit gehad heb. Wordt lastig om deze te overtreffen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Was goeie meet, beste die ik ooit gehad heb. Wordt lastig om deze te overtreffen.
Daar ben ik niet geweest dus ik kan daar niet over oordelen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was deze epischer dan de myra meet?
Een goed begin dusquote:
Erg matig jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:10 schreef krullenbolletje het volgende:
Toen iedereen dacht dat er politie voor de deur stond, mono was in een klap nuchter
Wie deed er grappig dan?quote:
kan wel hoor, zolang het specifiek wordt gemeld.bij de notarisquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wat dat kan toch helemaal niet je hebt altijd recht op het kindsdeel
Goede chick die uftquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uft zei tegen mij dat de wouten voor de deur stonden
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:10 schreef Oerbeer het volgende:
Na de zeer uitputtende reis, al nippend van mijn Grande Cappuccino van de Starbucks en Krul van haar Frappuccino, scheden onze wegen te Haarlem Centraal na een lieve omhelzing. Schichtig en zoals altijd naar de grond kijkend ben ik snel naar de Burger King gelopen alwaar Samir de kassamarokkaan mijn harde pegels omruilde voor een heerlijke Whopper. Zachtjes in mijzelf mompelend zei ik hem gedag. Hierna ben ik snel, al rommelend in mijn zakken naar mijn sleutels, naar huis gehuppeld.
Ik betrad mijn huis. Nog even Oer, twee trappen op en daar is je zolder. Ik betrad mijn immer donkere zolderkamer en kreeg een intens gelukkig gevoel over mij heen. Fijn. Ik was weer thuis. Ik kon wel in tranen uitbarsten van blijdschap. Daar stond mijn altijd trouwe FOK! op het computerscherm. Ik opende de verpakking van de Whopper en begon uitgehongerd te eten. Eindelijk geen enge mensen met grindtegelgezichten meer in mijn buurt.Ik verliet mijn donkere zolderkamer om vervolgens FOK!kers te meeten. Veni, vidi, vici. Het was intens.
Bedankt Mono, voor deze zeer mooie meet.
Prachtigquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:10 schreef Oerbeer het volgende:
Na de zeer uitputtende reis, al nippend van mijn Grande Cappuccino van de Starbucks en Krul van haar Frappuccino, scheden onze wegen te Haarlem Centraal na een lieve omhelzing. Schichtig en zoals altijd naar de grond kijkend ben ik snel naar de Burger King gelopen alwaar Samir de kassamarokkaan mijn harde pegels omruilde voor een heerlijke Whopper. Zachtjes in mijzelf mompelend zei ik hem gedag. Hierna ben ik snel, al rommelend in mijn zakken naar mijn sleutels, naar huis gehuppeld.
Ik betrad mijn huis. Nog even Oer, twee trappen op en daar is je zolder. Ik betrad mijn immer donkere zolderkamer en kreeg een intens gelukkig gevoel over mij heen. Fijn. Ik was weer thuis. Ik kon wel in tranen uitbarsten van blijdschap. Daar stond mijn altijd trouwe FOK! op het computerscherm. Ik opende de verpakking van de Whopper en begon uitgehongerd te eten. Eindelijk geen enge mensen met grindtegelgezichten meer in mijn buurt.Ik verliet mijn donkere zolderkamer om vervolgens FOK!kers te meeten. Veni, vidi, vici. Het was intens.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:10 schreef Oerbeer het volgende:
10/10 zou nog een keer lezen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:10 schreef Oerbeer het volgende:
amenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:10 schreef Oerbeer het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:17 schreef Monopoly het volgende:
Bietsj heeft wel een wilde beer gewurgd in de bosjes achter het huis
Nice.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Deze trein heeft heel mooi internet en ik heb een mooie laptop.
Oh ja jij woont in zoetje he.quote:
Dus toen hebben jullie DV maar in het water gegooid?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:19 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb nog naar dolfijnen gevist met Patje, maar we hadden helaas geen succes.
Jullie hebben anders wel een andere vis uit het water weten te halen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:19 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb nog naar dolfijnen gevist met Patje, maar we hadden helaas geen succes.
Wanneer er weer een meet is waar we beide zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja jij woont in zoetje he.
Wanneer gaan wij meeten?
Zijn niet naar strand geweest, bleven bij Mono.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:20 schreef Dientje12 het volgende:
Childen jullie op strand heel de nacht?
Ohh omdat het weerquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zijn niet naar strand geweest, bleven bij Mono.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jullie hebben anders wel een andere vis uit het water weten te halen.
Ja man. Helemaal doorweekt van de regen en zo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:20 schreef Dientje12 het volgende:
Childen jullie op strand heel de nacht?
Ik werk in zoetje he dus we kunnen heus wel een minimeet doenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wanneer er weer een meet is waar we beide zijn.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vond het een geslaagde meet. ,D
Liever gewoon op een grote meet. Dan is de awkwardness wat minder groot.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werk in zoetje he dus we kunnen heus wel een minimeet doen
Ghehehe is wel true jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Liever gewoon op een grote meet. Dan is de awkwardness wat minder groot.
herkenbaar, net gedaan, nog steeds ruik ik het in mn kamerquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:27 schreef Oerbeer het volgende:
Alles stinkt nog steeds naar de rook van die vuurkorf. Ik ga zo maar eens douchen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:28 schreef leeell het volgende:
[..]
herkenbaar, net gedaan, nog steeds ruik ik het in mn kamer
Komt van je kleren.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:28 schreef leeell het volgende:
[..]
herkenbaar, net gedaan, nog steeds ruik ik het in mn kamer
klopt, blijft wel hangen zelf nu kleren een gooi hebben gekregen vanuit kamerquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:26 schreef Monopoly het volgende:
Huppelmuts raakt graag jonge jongemannen
Beiden!quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:35 schreef Dimens het volgende:
Ik vraag me af of ze mij dan blauwe pillen gaat voeren en op mij gaat zitten terwijl ik vastgebonden lig, of dat ze mij met een voorbindlul anaal gaat vernederen.
Met dat laatste heb ik niet zo'n probleem.
Heb jij het gewoon gemist?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |