Nice.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Deze trein heeft heel mooi internet en ik heb een mooie laptop.
Oh ja jij woont in zoetje he.quote:
Dus toen hebben jullie DV maar in het water gegooid?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:19 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb nog naar dolfijnen gevist met Patje, maar we hadden helaas geen succes.
Jullie hebben anders wel een andere vis uit het water weten te halen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:19 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb nog naar dolfijnen gevist met Patje, maar we hadden helaas geen succes.
Wanneer er weer een meet is waar we beide zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja jij woont in zoetje he.
Wanneer gaan wij meeten?
Zijn niet naar strand geweest, bleven bij Mono.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:20 schreef Dientje12 het volgende:
Childen jullie op strand heel de nacht?
Ohh omdat het weerquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zijn niet naar strand geweest, bleven bij Mono.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jullie hebben anders wel een andere vis uit het water weten te halen.
Ja man. Helemaal doorweekt van de regen en zo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:20 schreef Dientje12 het volgende:
Childen jullie op strand heel de nacht?
Ik werk in zoetje he dus we kunnen heus wel een minimeet doenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wanneer er weer een meet is waar we beide zijn.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vond het een geslaagde meet. ,D
Liever gewoon op een grote meet. Dan is de awkwardness wat minder groot.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werk in zoetje he dus we kunnen heus wel een minimeet doen
Ghehehe is wel true jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Liever gewoon op een grote meet. Dan is de awkwardness wat minder groot.
herkenbaar, net gedaan, nog steeds ruik ik het in mn kamerquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:27 schreef Oerbeer het volgende:
Alles stinkt nog steeds naar de rook van die vuurkorf. Ik ga zo maar eens douchen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:28 schreef leeell het volgende:
[..]
herkenbaar, net gedaan, nog steeds ruik ik het in mn kamer
Komt van je kleren.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:28 schreef leeell het volgende:
[..]
herkenbaar, net gedaan, nog steeds ruik ik het in mn kamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |