Heb je hem ingelijst en alles?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:17 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb patje zijn lege bierflesje nog het water uit lopen vissen
Je hebt zeker het flessemondje ook niet schoongemaakt, zodat het speeksel er nog aan zit van hem?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
staat nu in de vitrine hier, ja
Watwatwatquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:25 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb alleen foto's van de vrouwelijke aanwezigen.
Io was waarschijnlijk druk bezig met het fotograferen van Monopoly die helemaal in zijn element was.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:16 schreef wietparkiet het volgende:
Gelukkig heeft krul het intieme moment van Dimens en mij niet vast weten te leggen
Dit kan ik slechts beamen. Echt tof!quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:27 schreef Monopoly het volgende:
Thuis in Rotterdam.
Was toffe meet jongens, potverdomme. Veel alcohol en hele toffe mensen
quote:
Dat zeker, bedank je ouders maarquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:27 schreef Monopoly het volgende:
Thuis in Rotterdam.
Zekersquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:27 schreef Monopoly het volgende:
Thuis in Rotterdam.
Vooral veel lekkere knakworsten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar dit was echt een bazenmeet, moeilijk te overtreffen
mono staat er maar 1 x half opquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Io was waarschijnlijk druk bezig met het fotograferen van Monopoly die helemaal in zijn element was.
Zoiets geniaals willen overtreffenquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil ze wel zien.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Tevens heb ik nog wel foto'smaar niks bijzonders.
zal wel ff een zippy maken en naar alle aanwezigen sturen
Ik heb hem er een paar keer vol opstaan. Hij staat op die foto's wel echt voor lul. Letterlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mono staat er maar 1 x half opheb wel veel foto's van pz in zijn element
Dit, en dan hopen dat er een verdwaalde "eigen foto" tussen zit.quote:
Ik las " van pz zijn element" .quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mono staat er maar 1 x half opheb wel veel foto's van pz in zijn element
ik ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:36 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb nog wel een toffe foto van SV de Vinking
Eens.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Liever gewoon op een grote meet. Dan is de awkwardness wat minder groot.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:36 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb nog wel een toffe foto van SV de Vinking
je had genoeg op je gezicht zittenquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:42 schreef Intronic het volgende:
Godverdomme die taart, ik had die nog wel willen eten.
Je mocht het van mijn gezicht aflikken, tijdens het douchen net vond ik opgedroogde slagroom in mijn wenkbrouwen. Gr Patje.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:42 schreef Intronic het volgende:
Godverdomme die taart, ik had die nog wel willen eten.
Neen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Intro heb jij mijn armbanden in je jas
Ja die heb ik gezien!quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:32 schreef Monopoly het volgende:
Er lag zelfs een knakworst tussen de broodjes_!
snuf en ik werden moeilijk misselijk van die dingen dus beter dat zoveel mogelijk mensen niet van het bestaan van die dingen afwistenquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:47 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb helemaal geen kankworsten gezien. Wist niet dat we dat ook hadden.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:49 schreef Ezechielk het volgende:
De hamvraag is natuurlijk, wanneer weer?
Ik zeg in de herfstvakantiequote:Op zondag 26 augustus 2012 18:49 schreef Ezechielk het volgende:
De hamvraag is natuurlijk, wanneer weer?
Mijn verjaardag in oktoberquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zeg in de herfstvakantie
Oh, je hebt ons dus gered van voedselvergiftiging. Heldin, wat lief.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
snuf en ik werden moeilijk misselijk van die dingen dus beter dat zoveel mogelijk mensen niet van het bestaan van die dingen afwisten
Lol daar kan je hooguit 8 man kwijtquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh, je hebt ons dus gered van voedselvergiftiging. Heldin, wat lief.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Behalve het vijver fiasco heb ik genoten de hele dag/avond/nacht/ochtend lang.
Details?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:50 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga voorlopig geen meet oid organiseren
Wat een bende hahaha. Opruimen ging op zich wel redelijk, maar toen ik de schade zag vanmorgen werd ik er wel een beetje naar van hahah
Jij moet de volgende keer ook komenquote:
Hahah, klinkt goedquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het was een teringzooi in de tuin onder het afdakjeOveral neergedwarreld as enzo haha
Misschien.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij moet de volgende keer ook komen
Ik heb maar 1 combimagnetron. Neem jij de jouwe ook mee?quote:
Noem maar een datum hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:49 schreef Chai het volgende:
Dimens, een 1 op 1 meet is wel veel intiemer, dat heeft zijn eigen charmes. :$
Jij wilt mij niet meeten?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Huppelmuts deed jou toch al een voorstel?
Ik heb 1 keer een op een gemeet met een bronstige FOK!ker en daar zit ik nu nog steeds aan vast. Zo lang dat nog het geval is ben ik niet beschikbaar.quote:
Dus je wacht tot je weer beschikbaar ent zodat je jezelf meteen aan mij kan geven of wat?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een op een gemeet met een bronstige FOK!ker en daar zit ik nu nog steeds aan vast. Zo lang dat nog het geval is ben ik niet beschikbaar.
Als dat ooit het geval is, misschien.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus je wacht tot je weer beschikbaar ent zodat je jezelf meteen aan mij kan geven of wat?
dit echt wtfquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:43 schreef wietparkiet het volgende:
Dimens die nog vond dat hij een film kon kijken op zn laptop toen iedereen ging slapen_!
Prima. Dan kunnen we alleen maar hopen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Als dat ooit het geval is, misschien.
Ik was hem in de trein aan het kijken toen ik gestoord werd door Ajax supporters. Ik moest hem nog afkijken en dat was een prima moment.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:43 schreef wietparkiet het volgende:
Dimens die nog vond dat hij een film kon kijken op zn laptop toen iedereen ging slapen_!
Had hem om 10 uur 's ochtends gekeken dan njet om half 5 's nachtsquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik was hem in de trein aan het kijken toen ik gestoord werd door Ajax supporters. Ik moest hem nog afkijken en dat was een prima moment.
Jammer dat jullie het er niet mee eens waren.
Dat was ook wel een beetje te verwachten natuurlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:50 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga voorlopig geen meet oid organiseren
Wat een bende hahaha. Opruimen ging op zich wel redelijk, maar toen ik de schade zag vanmorgen werd ik er wel een beetje naar van hahah
Ik vind het nog steeds belachelijk dat ik die film niet af mocht kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Had hem om 10 uur 's ochtends gekeken dan njet om half 5 's nachts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of een Triumph Bonneville.
Maar die zijn net weer wat te prijzig.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:10 schreef Desunoto het volgende:
Beach, die Suzuki was echt gaaf. Maar ik zou eerder voor een oude Honda gaan. Heeft net dat beetje meer.
Wat vind je van zoiets?
Dat is wel mooi jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of een Triumph Bonneville.
Maar die zijn net weer wat te prijzig.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Niet voor een intieme meet hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Huppelmuts deed jou toch al een voorstel?
PSVquote:
prr, wakker wordenquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Tevens heb ik nog wel foto'smaar niks bijzonders.
zal wel ff een zippy maken en naar alle aanwezigen sturen vandaag of morgen
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hehe ik was alweer vergeten dat ik foto's had gemaakt van mono en patje met een tractor en een gasfles
Je hebt te weinig bier gedronken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:00 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb nog steeds een droge strot en al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |