Mijn verjaardag in oktoberquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zeg in de herfstvakantie
Oh, je hebt ons dus gered van voedselvergiftiging. Heldin, wat lief.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
snuf en ik werden moeilijk misselijk van die dingen dus beter dat zoveel mogelijk mensen niet van het bestaan van die dingen afwisten
Lol daar kan je hooguit 8 man kwijtquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh, je hebt ons dus gered van voedselvergiftiging. Heldin, wat lief.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Behalve het vijver fiasco heb ik genoten de hele dag/avond/nacht/ochtend lang.
Details?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:50 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga voorlopig geen meet oid organiseren
Wat een bende hahaha. Opruimen ging op zich wel redelijk, maar toen ik de schade zag vanmorgen werd ik er wel een beetje naar van hahah
Jij moet de volgende keer ook komenquote:
Hahah, klinkt goedquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het was een teringzooi in de tuin onder het afdakjeOveral neergedwarreld as enzo haha
Misschien.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij moet de volgende keer ook komen
Ik heb maar 1 combimagnetron. Neem jij de jouwe ook mee?quote:
Noem maar een datum hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:49 schreef Chai het volgende:
Dimens, een 1 op 1 meet is wel veel intiemer, dat heeft zijn eigen charmes. :$
Jij wilt mij niet meeten?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Huppelmuts deed jou toch al een voorstel?
Ik heb 1 keer een op een gemeet met een bronstige FOK!ker en daar zit ik nu nog steeds aan vast. Zo lang dat nog het geval is ben ik niet beschikbaar.quote:
Dus je wacht tot je weer beschikbaar ent zodat je jezelf meteen aan mij kan geven of wat?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een op een gemeet met een bronstige FOK!ker en daar zit ik nu nog steeds aan vast. Zo lang dat nog het geval is ben ik niet beschikbaar.
Als dat ooit het geval is, misschien.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus je wacht tot je weer beschikbaar ent zodat je jezelf meteen aan mij kan geven of wat?
dit echt wtfquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:43 schreef wietparkiet het volgende:
Dimens die nog vond dat hij een film kon kijken op zn laptop toen iedereen ging slapen_!
Prima. Dan kunnen we alleen maar hopen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Als dat ooit het geval is, misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |