Dus je wacht tot je weer beschikbaar ent zodat je jezelf meteen aan mij kan geven of wat?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een op een gemeet met een bronstige FOK!ker en daar zit ik nu nog steeds aan vast. Zo lang dat nog het geval is ben ik niet beschikbaar.
Als dat ooit het geval is, misschien.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus je wacht tot je weer beschikbaar ent zodat je jezelf meteen aan mij kan geven of wat?
dit echt wtfquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:43 schreef wietparkiet het volgende:
Dimens die nog vond dat hij een film kon kijken op zn laptop toen iedereen ging slapen_!
Prima. Dan kunnen we alleen maar hopen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Als dat ooit het geval is, misschien.
Ik was hem in de trein aan het kijken toen ik gestoord werd door Ajax supporters. Ik moest hem nog afkijken en dat was een prima moment.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:43 schreef wietparkiet het volgende:
Dimens die nog vond dat hij een film kon kijken op zn laptop toen iedereen ging slapen_!
Had hem om 10 uur 's ochtends gekeken dan njet om half 5 's nachtsquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik was hem in de trein aan het kijken toen ik gestoord werd door Ajax supporters. Ik moest hem nog afkijken en dat was een prima moment.
Jammer dat jullie het er niet mee eens waren.
Dat was ook wel een beetje te verwachten natuurlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:50 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga voorlopig geen meet oid organiseren
Wat een bende hahaha. Opruimen ging op zich wel redelijk, maar toen ik de schade zag vanmorgen werd ik er wel een beetje naar van hahah
Ik vind het nog steeds belachelijk dat ik die film niet af mocht kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Had hem om 10 uur 's ochtends gekeken dan njet om half 5 's nachts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of een Triumph Bonneville.
Maar die zijn net weer wat te prijzig.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:10 schreef Desunoto het volgende:
Beach, die Suzuki was echt gaaf. Maar ik zou eerder voor een oude Honda gaan. Heeft net dat beetje meer.
Wat vind je van zoiets?
Dat is wel mooi jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of een Triumph Bonneville.
Maar die zijn net weer wat te prijzig.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Niet voor een intieme meet hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Huppelmuts deed jou toch al een voorstel?
PSVquote:
prr, wakker wordenquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Tevens heb ik nog wel foto'smaar niks bijzonders.
zal wel ff een zippy maken en naar alle aanwezigen sturen vandaag of morgen
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hehe ik was alweer vergeten dat ik foto's had gemaakt van mono en patje met een tractor en een gasfles
Je hebt te weinig bier gedronken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:00 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb nog steeds een droge strot en al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |