quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
Ja eerlijk is eerlijk dat was best goed!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
Verkeerde shot.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:16 schreef iBenny het volgende:
Hij heeft binnen een paar minuten een andere vriendin?
Ik vind het ook een droeftoeter maar ik doe het hem niet na!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
'wat kom je diep'quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:16 schreef Specularium het volgende:
Als Geer hier geen erectie van krijgt.
Alleen omdat ze zwart is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Quintis von Justine tot nu toe nog steeds de beste.
De punten wel, de kwaliteit nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:18 schreef Rodawa het volgende:
Nu al zulke cijfers, dan weet je dat het niet veel beter gaat worden.
Logisch ook, die elegantie, die souplesse.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Quintis von Justine tot nu toe nog steeds de beste.
Die neger is niet goed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Quintis vond Justine tot nu toe nog steeds de beste.
Nee, het leek op zijn moederquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Logisch ook, die elegantie, die souplesse.
Ik geef het op.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Quintis vond Justine tot nu toe nog steeds de beste.
Kut.quote:
Ja dat vermeoden had ik ook al... ik schrok1 seconde.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Zeg je expres de voornaam er niet bij?
Neil dus.
Louis was al een tijdje dood.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Neil dus.
Money in the bag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:19 schreef tong80 het volgende:
Waarom kun je stemmen als niet iedereen is geweest
Ik gok dat dat z'n doel wasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat vermeoden had ik ook al... ik schrok1 seconde.
Had geen eens aan die ander gedachtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Neil dus.
Ja ik ben soms wat naiefquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik gok dat dat z'n doel was.
Okquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:20 schreef Travel. het volgende:
[..]
Had geen eens aan die ander gedacht
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:20 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik geef Armstrong een 8.9, hij had de mooiste landing
Dat moet je God vragen.quote:
Toch wel een van de meest legendarische mensen uit de (moderne) geschiedenis. Een man die ze over 1000 jaar nog zullen kennen.quote:
Alleen patty is belangrijker.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Veel verder off-topic kun je niet gaan
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:20 schreef Bastiefcg het volgende:
Stemmen heeft weinig tot niets met de uiteindelijke uitslag te makenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:19 schreef tong80 het volgende:
Waarom kun je stemmen als niet iedereen is geweest
nou ja, met dat hele recente dopingverhaal weet je niet of zo iemand gekke dingen gaat doen...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:20 schreef Travel. het volgende:
[..]
Had geen eens aan die ander gedacht
Stom van die doping wel he.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Toch wel een van de meest legendarische mensen uit de (moderne) geschiedenis. Een man die ze over 1000 jaar nog zullen kennen.
Daar gaat m'n drinken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:20 schreef Bastiefcg het volgende:
vandaar dat ik ook 1 seconde aan Lance dacht. Zoiets ging ook door mijn hoofd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:21 schreef Palomar het volgende:
[..]
nou ja, met dat hele recente dopingverhaal weet je niet of zo iemand gekke dingen gaat doen...
Ik keek ook meteen even op nu.nl.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:21 schreef Paul het volgende:
IK DACHT DAT LANCE ARMSTONRNG OVERLEDEN WAS DOOR JULLIE KUTLULLEN IK HELEMAAL GOOGELEN
Je kon ook gewoon even op de frontpage kijken, daar ben jij zelf nog van ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:21 schreef Paul het volgende:
IK DACHT DAT LANCE ARMSTONRNG OVERLEDEN WAS DOOR JULLIE KUTLULLEN IK HELEMAAL GOOGELEN
Alsof wij kijken om de kwaliteitquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nu 2 seconden weggezapt naar Strictly Come Dancing, nu al zoveel beter.
Welnee. Dan-sen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nu 2 seconden weggezapt naar Strictly Come Dancing, nu al zoveel beter.
Precies zoals je verwacht had hè?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind dit tot nu toe trouwens he-le-maal niks!
En toch ben ik niet teleurgesteld. Mooi he, dat dat kan.
Da's het voordeel van naar SBS kijken, de lat ligt al op de grondquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ga kapotquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:20 schreef Bastiefcg het volgende:
Same here. Stiekem is dit genieten...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
als je niks verwacht kun je ook niet worden teleurgesteldquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Dit is wat erger dan een fietsertjequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:21 schreef Paul het volgende:
Het is idd een soort half 8 livequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Dieptepunten calculeer je in, bij deze show was dat vrij makkelijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, helemaal.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies zoals je verwacht had hè?
Hehe maar dat heeft wel meer itempjesquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is idd een soort half 8 live
Nouja, qua leeftijd lag deze meer voor de hand.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:24 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dit is wat erger dan een fietsertje
twitter:ymkethemovement twitterde op zaterdag 25-08-2012 om 21:10:32Wat deed jij toen je hoorde dat Neil Armstrong (ruimtevaart legende) overleden was: sterren springen kijken... reageer retweet
Praten over gekneusde ribben kan iedereen, we willen het zienquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:24 schreef Palomar het volgende:
[..]
iedereen hoopt hier stiekem dat zo'n CN'er een rotklap maakt bij de val
Moet je om 22:00 overschakelen naar rtl4 Tijl Beckandquote:
Ik dacht Louis, maar die is al tijdje overledenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:21 schreef Paul het volgende:
Je zit in het verkeerde topicquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:24 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dit is wat erger dan een fietsertje
Nou heb je Golden Girls gezien... dat is pas slecht en het erge is dat ze daar denken dat het goed is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Moet je om 22:00 overschakelen naar rtl4 Tijl BeckandDan weet je weer dat het nog slechter kan
Dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou heb je Golden Girls gezien... dat is pas slecht en het erge is dat ze daar denken dat het goed is.
ze kijkt ook een beetje stoned uit dr ogen, dan is een misstapje zo gemaaktquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:25 schreef mujentas het volgende:
Die Tess lijkt wel erg vaak de duikplank op en af te klimmen in korte tijd, hopelijk pleurt ze er een keer af in haar haast.
nee, dat ga ik mezelf echt niet aan doenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Moet je om 22:00 overschakelen naar rtl4 Tijl BeckandDan weet je weer dat het nog slechter kan
I know. I tried. I cried.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou heb je Golden Girls gezien... dat is pas slecht en het erge is dat ze daar denken dat het goed is.
geweldig juist!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:27 schreef Bastiefcg het volgende:
Ach, sodeflikker alsjeblieft op met je fucking Estelle Gullit. Alsof het ergens over gaat. Verschrikkelijk dat dit soort mensen een podium krijgen
Poor Estelle.quote:
gooisch meisjequote:
Bakje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:28 schreef BBQSausage het volgende:
"Impulsieve beslissing"?
Nee, gewoon een bak geld.
Nice! Heb hem in mn coach van het jaarquote:
Dat was de slagroom op de taart geweest.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:28 schreef snellejelle het volgende:
Wel Zonde dat Dries er niet bij is vanavond
zoals iedereen die daar zitquote:
Verstandige mensenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:29 schreef Palomar het volgende:
mensen die goois meisje paulien niet kennen
En die moet je waarvan kennen dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:29 schreef Palomar het volgende:
dat badpak staat dr nou niet echt super..quote:
Ikke!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:29 schreef Palomar het volgende:
Vond ik ook. Ik vond 'r echt grappig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:30 schreef beequeen het volgende:
Nah, ze was wel een leuke in Gooische meisjes.
Best goede kerstversiering.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:30 schreef iBenny het volgende:
Ik had bij haar toch wel een mooier badpak verwacht
paulien is vaak genoeg op tv.quote:
quote:
Mensen die dat kijkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
paulien is vaak genoeg op tv.
gooise meisje, echte meisjes in de jungle en wet ik wat voor sjnabbels nog..
Daar ga ook echt naar kijkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
paulien is vaak genoeg op tv.
gooise meisje, echte meisjes in de jungle en wet ik wat voor sjnabbels nog..
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
Ik ga SBS mailen en vragen welke make-up ze gebruiken, goed waterproof
zegt iemand die nu dit programma aan het kijken isquote:
ja whehe, ik zat ook al te kijken van zo dat blijft goed zitten na zo'n sprong in het water!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
Ik ga SBS mailen en vragen welke make-up ze gebruiken, goed waterproof
Ik ook. Respect all over.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik sta hier thuis ook iedere keer op om applaus te geven.
3. Maar niet minder sneu.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Godsklere ze springt 2 meter naar beneden ofzo ?
Wacht maar totdat Patty in haar Walrus outfit gaat springenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:30 schreef iBenny het volgende:
Ik had bij haar toch wel een mooier badpak verwacht
Iedereen die hier post heeft voorlopig geen recht van spreken meer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zegt iemand die nu dit programma aan het kijken is
Zul je zien dat ze een driedubbele flik-flak kan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wacht maar totdat Patty in haar Walrus outfit gaat springen![]()
Maak ik zelf wel uit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Iedereen die hier post heeft voorlopig geen recht van spreken meer.
Van de enige echte campingzender. We missen eigenlijk alleen Frans Bauer nog.quote:
Jump off a cliff hopelijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Is er een jump-off? Ik kom net 10 minuten geleden inzappen dus leg mij uit; wat moet ik mij voorstellen bij een jump-off?
Geblinddoekt en ze zeggen niet dat ze het water weg hebben laten lopen. Op basis van het aantal bloedspetters op de bodem wordt bepaald wie het programma verlaat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Is er een jump-off? Ik kom net 10 minuten geleden inzappen dus leg mij uit; wat moet ik mij voorstellen bij een jump-off?
quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wacht maar totdat Patty in haar Walrus outfit gaat springen![]()
Het wemelt van de celebs.quote:
Met de nadruk op goed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:36 schreef BBQSausage het volgende:
Het gaat bij iedereen ook toevallig "goed mis".
Nou ik bedoelde meer de stroomstotenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Een keistoere hippe pleister!
nee man, adje is nog niet geweestquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:36 schreef Bastiefcg het volgende:
Wat een foking aanstellers. Sorry mensen, maar ik ga nu toch zappen
Cultuurbarbaarquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:36 schreef Bastiefcg het volgende:
Wat een foking aanstellers. Sorry mensen, maar ik ga nu toch zappen
Oh, die heb ik niet meegekregenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde meer de stroomstoten
Ben bang dat die het zal overlevenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee man, adje is nog niet geweest
Komt nog.quote:
Cup A al geen tetten vindenquote:
Nee hoor, bij Pauline net zag ik volgens mij ietsjes okselhaar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:37 schreef Stickertje het volgende:
ben ik de enigste die voor okselhaar en schaamhaar checkt?
Haha inderdaad. Wie doet eigenlijk altijd die drama stem bij SBS? Bij al die drama programma's hoor je diezelfde stem 'drama' verkondigen,quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:37 schreef mujentas het volgende:
Ze kwam niet eens hard terecht in het water, SBS is meester in het overdrijven
Thanx, dan blijf ik nog even hangen.quote:
heb ik gemist danquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, bij Pauline net zag ik volgens mij ietsjes okselhaar.
Dit is Mark Labrand, 538 DJ. Volgens mij zit hij normaal bij NGC.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Wie doet eigenlijk altijd die drama stem bij SBS? Bij al die drama programma's hoor je diezelfde stem 'drama' verkondigen,.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Waar moet papa dan mee spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |