Alsof wij kijken om de kwaliteitquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nu 2 seconden weggezapt naar Strictly Come Dancing, nu al zoveel beter.
Welnee. Dan-sen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nu 2 seconden weggezapt naar Strictly Come Dancing, nu al zoveel beter.
Precies zoals je verwacht had hè?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind dit tot nu toe trouwens he-le-maal niks!
En toch ben ik niet teleurgesteld. Mooi he, dat dat kan.
Da's het voordeel van naar SBS kijken, de lat ligt al op de grondquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ga kapotquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:20 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik geef Armstrong een 8.9, hij had de mooiste landing
Same here. Stiekem is dit genieten...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
als je niks verwacht kun je ook niet worden teleurgesteldquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Dit is wat erger dan een fietsertjequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:21 schreef Paul het volgende:
IK DACHT DAT LANCE ARMSTONRNG OVERLEDEN WAS DOOR JULLIE KUTLULLEN IK HELEMAAL GOOGELEN
Het is idd een soort half 8 livequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Dieptepunten calculeer je in, bij deze show was dat vrij makkelijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, helemaal.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies zoals je verwacht had hè?
Hehe maar dat heeft wel meer itempjesquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is idd een soort half 8 live
Nouja, qua leeftijd lag deze meer voor de hand.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:24 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dit is wat erger dan een fietsertje
twitter:ymkethemovement twitterde op zaterdag 25-08-2012 om 21:10:32Wat deed jij toen je hoorde dat Neil Armstrong (ruimtevaart legende) overleden was: sterren springen kijken... reageer retweet
Praten over gekneusde ribben kan iedereen, we willen het zienquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:24 schreef Palomar het volgende:
[..]
iedereen hoopt hier stiekem dat zo'n CN'er een rotklap maakt bij de val
Moet je om 22:00 overschakelen naar rtl4 Tijl Beckandquote:
Ik dacht Louis, maar die is al tijdje overledenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:21 schreef Paul het volgende:
IK DACHT DAT LANCE ARMSTONRNG OVERLEDEN WAS DOOR JULLIE KUTLULLEN IK HELEMAAL GOOGELEN
Je zit in het verkeerde topicquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:24 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dit is wat erger dan een fietsertje
Nou heb je Golden Girls gezien... dat is pas slecht en het erge is dat ze daar denken dat het goed is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Moet je om 22:00 overschakelen naar rtl4 Tijl BeckandDan weet je weer dat het nog slechter kan
Dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou heb je Golden Girls gezien... dat is pas slecht en het erge is dat ze daar denken dat het goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |