Jump off a cliff hopelijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Is er een jump-off? Ik kom net 10 minuten geleden inzappen dus leg mij uit; wat moet ik mij voorstellen bij een jump-off?
Geblinddoekt en ze zeggen niet dat ze het water weg hebben laten lopen. Op basis van het aantal bloedspetters op de bodem wordt bepaald wie het programma verlaat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Is er een jump-off? Ik kom net 10 minuten geleden inzappen dus leg mij uit; wat moet ik mij voorstellen bij een jump-off?
quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wacht maar totdat Patty in haar Walrus outfit gaat springen![]()
Het wemelt van de celebs.quote:
Met de nadruk op goed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:36 schreef BBQSausage het volgende:
Het gaat bij iedereen ook toevallig "goed mis".
Nou ik bedoelde meer de stroomstotenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Een keistoere hippe pleister!
nee man, adje is nog niet geweestquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:36 schreef Bastiefcg het volgende:
Wat een foking aanstellers. Sorry mensen, maar ik ga nu toch zappen
Cultuurbarbaarquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:36 schreef Bastiefcg het volgende:
Wat een foking aanstellers. Sorry mensen, maar ik ga nu toch zappen
Oh, die heb ik niet meegekregenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde meer de stroomstoten
Ben bang dat die het zal overlevenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee man, adje is nog niet geweest
Komt nog.quote:
Cup A al geen tetten vindenquote:
Nee hoor, bij Pauline net zag ik volgens mij ietsjes okselhaar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:37 schreef Stickertje het volgende:
ben ik de enigste die voor okselhaar en schaamhaar checkt?
Haha inderdaad. Wie doet eigenlijk altijd die drama stem bij SBS? Bij al die drama programma's hoor je diezelfde stem 'drama' verkondigen,quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:37 schreef mujentas het volgende:
Ze kwam niet eens hard terecht in het water, SBS is meester in het overdrijven
Thanx, dan blijf ik nog even hangen.quote:
heb ik gemist danquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, bij Pauline net zag ik volgens mij ietsjes okselhaar.
Dit is Mark Labrand, 538 DJ. Volgens mij zit hij normaal bij NGC.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Wie doet eigenlijk altijd die drama stem bij SBS? Bij al die drama programma's hoor je diezelfde stem 'drama' verkondigen,.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Waar moet papa dan mee spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |