Grmbl, Mike & Rachel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:18 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
"I'm a Lannister"geweldige quote!!
Toch vind ik het jammer dat er kennelijk weer een nieuw meisje tussen Mike en Rachel moet komen staan.....
Beetje jammer vind ik dat. Prima aflevering verder, maar dit zag je al van mijlenver aankomen.quote:
Dit..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hehe die Game of Thrones quote van Louis.
Verder jammer dat er in allerijl een vrouwtje geïntroduceerd moet worden voor Mike van het 'die-heeft-hij-zijn-hele-leven-al-gekend-en-alles-mee-gedeeld-maar-natuurlijk-is-ze-nu-getrouwd-maar-wel-weer-terug-in-zijn-leven' type.
Dit natuurlijk in allerijl omdat de Jenny verhaallijn nu eenmaal is afgehandeld, maar een mogelijke relatie met Rachel moet natuurlijk wel net afketsen, dus we introduceren maar een nieuw karakter met zogenaamd veel achtergrond.
Dat is een zwaktebad, cliché en sloppy writing.
Mike z'n karakter verdient beter!
Voor in de OP:quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:48 schreef maarten22 het volgende:
Jenny mag wel weer terugkomen in de serie!
Seizoen 2 is nog niet helemaal afgelopen. Pas in het nieuwe jaar krijgen we de rest van het huidige seizoen te zien. Dus nog maar een paar maanden. (Paar > 2quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:01 schreef ari_zahav het volgende:
Wel cool dat we niet lang hoeven te wachten voor s3
4 maanden te langquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:01 schreef ari_zahav het volgende:
Wel cool dat we niet lang hoeven te wachten voor s3
Toepasselijke filenaam wel voor die bovenste.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Voor in de OP:
[ afbeelding ]
En deze natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:12 schreef PiRANiA het volgende:
CHICK JE SHIRT IS TE KLEINNee hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:12 schreef PiRANiA het volgende:
CHICK JE SHIRT IS TE KLEINDit viel mij tijdens het kijken ook al op jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Eh ok.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:49 schreef datisstom het volgende:
Ik heb de eerste paar afleveringen gezien maar ik begrijp er helemaal niks van. Ik ken al die vaktermen niet, derhalve volg ik het gewoon niet. Toch jammer.
Ik vaak niet. Maar misschien toch maar weer eens proberen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Eh ok.Ik weet ook niks van wetboeken, clausules en rechten, maar kan dit probleemloos volgen eigenlijk?
Een verhaallijn over statuten bijv. Geen idee waar het over gaat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:52 schreef CrashO het volgende:
Welke vaktermen?![]()
Ben wel een redelijke law-series veteraan, maar hoor toch vrij weinig speciaals voorbij komen?
Het recht speelt maar een beetje mee in Suits, gaat meer om de characters.
Je bedoelt termen als subpoena en affidavit? Wat ik deed, was af en toe de video op pauze te zetten en ze even te googlen, want ik had ook geen idee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:49 schreef datisstom het volgende:
Ik heb de eerste paar afleveringen gezien maar ik begrijp er helemaal niks van. Ik ken al die vaktermen niet, derhalve volg ik het gewoon niet. Toch jammer.
Het gaat vaak toch wel wat verder dan dat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef PiRANiA het volgende:
Oh als iemand zegt: "ik heb een poedeliewoepsie nodig", dan maakt het mij niet veel uit wat een poedeliewoepsie is.
Oké oké. Van een hoop ken ik wel ongeveer de bedoeling, dat zal inderdaad wel schelen. Misschien moeten we een veelgebruikte-woordenlijst in de OP zettenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:56 schreef datisstom het volgende:
[..]
Het gaat vaak toch wel wat verder dan dat.
Heb de hele tijd zitten grinnikenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:47 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
You look stoned"![]()
I am, but i never joke about the can opener;![]()
![]()
Zoiezo, die hele stoner scene![]()
Dat is wel een idee ja. Rechtenstudenten aanwezig?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oké oké. Van een hoop ken ik wel ongeveer de bedoeling, dat zal inderdaad wel schelen. Misschien moeten we een veelgebruikte-woordenlijst in de OP zetten.
Vul maar aan hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:30 schreef datisstom het volgende:
Witness en sentence weet iedereen die wel eens een detective heeft gezien wel.
Waar en wat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
over anderhalf jaar in Amerika studerenhopelijk is Suits dan nog aan de gang, dan wil ik wel een keer een bezoekje brengen aan de set als het kan
Geen idee en gewoon onderdeel van de opleiding!quote:
Suits wordt in Canada opgenomen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
over anderhalf jaar in Amerika studerenhopelijk is Suits dan nog aan de gang, dan wil ik wel een keer een bezoekje brengen aan de set als het kan
subpoena?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:37 schreef IceBeach het volgende:
perjury - meineed
affadavit - waarheidsverklaring
injunction - gerechtelijk bevel
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:29 schreef PiRANiA het volgende:
Subpoena - dagvaarding
Appeal - hoger beroep
Witness - getuige
Sentence - vonnis
Indictment - tenlastelegging
Perjury - meineed
Affadavit - waarheidsverklaring
Injunction - gerechtelijk bevel
Met dank aan IceBeach
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:40 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Suits wordt in Canada opgenomen.
Op een soundstagequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:46 schreef vandermar het volgende:
[..]dan moet ik maar in Canada studeren
Dat vond ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:54 schreef Kenju het volgende:
Ik vond trouwens die Tess wel erg veel van Donna weghebben. Ben ik de enige?
Cool, dat wist ik niet!quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:41 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat vond ik ook.
En ik mis Donna in de OP.
[ afbeelding ]
Kwam er net achter dat er ook webisodes zijn
Niiicequote:Op zondag 26 augustus 2012 10:15 schreef CrashO het volgende:
Die webisodes zijn geniaal![]()
Deze bestaat volledig uit bekende film-quotes![]()
Ja ik facepalmde daar ook behoorlijk om...quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:46 schreef planethugo het volgende:
aardige finale, alleen dat mike zo van zijn padje is nadat zijn oma overlijdt vind ik wel wat ongeloofwaardig. Hij is zó van slag dat hij WIET gaat kopen! En dan wordt hij betrapt en doet hij net alsof hij het door de wc spoelt
dat laatste wat je aanhaalt was idd ook best slecht en beetje te soap achtig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:14 schreef shiznuts het volgende:
Eh... als alle familie die je nog maar hebt je oma is en je niet zo'n gevoelsuiter bent dan moet 'ie toch op z'n eigen manier zien te verwerken dat er nu echt niemand voor 'em is. Z'n beste vriend is verder z'n beste vriend niet meer, Jenny is uit de picture, Rachel is te gecompliceerd, hij kan niet echt bij iemand terecht, het enige wat 'ie kan doen is terugvallen op wiet, wat ik best geloofwaardig vind dat iemand op zo'n kwetsbaar moment doet uit zwakte. En iemand met drugs gaat echt geen spul door de plee spelen als ze niet van plan zijn nooit meer drugs tot zich te nemen, dus ja, dat kan ook nog best, het betrapt worden is alleen ongeloofwaardig misschien, net zo ongeloofwaardig als dat Mike een getrouwde chick laat overkomen voor een wip, wat voor hem lekker ongecompliceerd is, voor haar wat minder en daarna betrapt wordt door Rachel die aan de deur staat en een naakte vrouw in z'n crib achter hem langs loopt.Maar dat terzijde kan zoiets best gebeuren, niet?
Het is een ware topseriequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister begonnen aan deze serie. Erg tof, gok dat ik over niet al te lange tijd hier wel weer ben om mee te praten.
Ook als dat niet in een preview zat, zag je dat natuurlijk van kilometers aankomen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Net S02E10 gekeken. Nu kan ik niet wachten tot januari. Vond de cliffhanger niet heel bijzonder, dat stukje met Rachel en die andere op de achtergrond had ik volgens mij al eerder voorbij zien komen in een preview. Beetje jammer.
Omdat de grotere series weer gaan draaien. Als straks rond kerst de kijkers weer minder minder worden kan het gat weer gevuld worden met series als Suits.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:37 schreef dimmak het volgende:
Why the fuck zit er zo'n lange periode tussen?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga nu aan de eerste aflevering van het eerste seizoen beginnen.![]()
wat doe je nou blij met je juichende poppetje je weet nog niet eens hoe het gaat zijn en je begint al zo met je aanpassen van een quotequote:
Je hebt in S01 maar 10 afleveringen gekeken?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:02 schreef planethugo het volgende:
dit moet je gewoon zien als een volledig seizoen (net als S1 10 afleveringen)
alleen moesten we toen een jaar wachten op nieuwe afleveringen, nu maar een half jaar
ow verrek dat zijn er idd gewoon 12 (die ik gewoon gezien heb), dacht dat het er maar 10 marenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je hebt in S01 maar 10 afleveringen gekeken?
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:38 schreef planethugo het volgende:
[..]
niet mijn scherpste dag vandaag. Sorry
De gemiddelde beoordeling op IMDB (8.9) en de juridische setting (ik studeer rechtsgeleerdheid) enthousiasmeerden mij, wat na het bekijken van 2 afleveringen is omgeslagen in fanboyisme - grenzend aan verslaving, Welk eender vernuftig vermaek, och och och.quote:Op donderdag 6 september 2012 05:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
wat doe je nou blij met je juichende poppetje je weet nog niet eens hoe het gaat zijn en je begint al zo met je aanpassen van een quote
Ja, Donna is episch ja, angry Lewis is ook wel lachen, en Rachel om het uiterlijk natuurlijk ookquote:
Yupquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:09 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mooi!. Dus je bedoelt een nieuw seizoen na het einde van seizoen 2 in januari?
snap ik ook niet dat zoiets niet vaker gedaan wordt, kan best wel werken en bovendien kijkers van de ene serie naar de andere lokkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:58 schreef Kenju het volgende:
Ik wil trouwens ook een crossover-aflevering met een of meerdere van de andere USA-series. Ik snap niet dat ze dat productiemaatschappijen dat bijna nooit doen. Als een geintje waarin ze elkaar in een scene crossen, of een echte crossover waarin de hele aflevering om beiden gaat. Kan commercieel ook goed werken, bijv. dat de ene aflevering van een twee-aflevering durende episode bij de ene serie hoort en de ander bij de andere.
Mike van Suits die Hank Moody als klant krijgt om problemen op te lossen in New York mbt zijn afgebrande appartement.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:00 schreef planethugo het volgende:
[..]
snap ik ook niet dat zoiets niet vaker gedaan wordt, kan best wel werken en bovendien kijkers van de ene serie naar de andere lokken
Dat bedoelde ik met dat het commercieel goed kan werken ;p.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:00 schreef planethugo het volgende:
[..]
snap ik ook niet dat zoiets niet vaker gedaan wordt, kan best wel werken en bovendien kijkers van de ene serie naar de andere lokken
Californication is van Showtime. Dus die moet Dexter tegenkomen als die in een club hard aan het gaan is om zijn urge om te moorden te onderdrukken oid.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:04 schreef JDx het volgende:
[..]
Mike van Suits die Hank Moody als klant krijgt om problemen op te lossen in New York mbt zijn afgebrande appartement.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:04 schreef JDx het volgende:
[..]
Mike van Suits die Hank Moody als klant krijgt om problemen op te lossen in New York mbt zijn afgebrande appartement.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:06 schreef BoerBert het volgende:
[..]BB is ook niet van USA. Dus dat gaat niet gebeuren. Je moet denken aan Neal Caffrey (White Collar), Marks & Mitchell (Common Law), Michael Weston (Burn Notice)... Zat mogelijkheden, gezien het type characters... Ook tussen die andere series overigens. Allemaal snelle series, redelijk platonisch kwa verhaallijn, etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
USA is onderdeel van NBC en SHO (Californication) van CBS dus dat zie ik niet gebeurenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:04 schreef JDx het volgende:
[..]
Hehe, wist ik niet. Zag het ook niet gebeuren, maar het leek me wel geinigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:08 schreef Kenju het volgende:
[..]
BB is ook niet van USA. Dus dat gaat niet gebeuren. Je moet denken aan Neal Caffrey (White Collar), Marks & Mitchell (Common Law), Michael Weston (Burn Notice)... Zat mogelijkheden, gezien het type characters... Ook tussen die andere series overigens. Allemaal snelle series, redelijk platonisch kwa verhaallijn, etc.
King of Queens en Everybody Loves Raymond hebben het ook gehad. Bij de ene serie het verhaal vanuit Doug en bij de andere het verhaal vanuit Raymond.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:05 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met dat het commercieel goed kan werken ;p.
Anyway, vroeger (jaren '90) gebeurde het vaker. Zelfs in tekenfilms. In recente jaren alleen tussen de CSI's en dit jaar tussen NCIS en Hawaii Five-0 voor zover ik weet.
O ja, klopt. Maar was natuurlijk een overblijfsel van de jaren '90 aangezien beiden series rond midden jaren '90 zijn begonnen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
King of Queens en Everybody Loves Raymond hebben het ook gehad. Bij de ene serie het verhaal vanuit Doug en bij de andere het verhaal vanuit Raymond.
Verder nog af en toe dat de karakters bij elkaar langs kwamen
Wat doen ze dan in die reclames?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:56 schreef BrainOverfloW het volgende:
USA doet dat wel vaak bij hun reclames. Zou leuk zijn om het eens in de series te zien.
Hmm, interessant. Zie er inderdaad een paar op Youtube staan. Wel grappig. Maar van de vier series die ik kijk (White Collar, Burn Notice, Common Law en Suits) is er helaas maar één waar er twee samen komen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:49 schreef Saavedra het volgende:
Dan laten ze hoofdrolspelers uit verschillende series elkaar tegenkomen
klopt, de oplossing komt eigenlijk altijd in de laatste paar minuten uit de hoge hoed waardoor de tegenstander geen kant meer op kanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:06 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vind alleen die 'zaken' in de aflevering altijd een beetje eenvoudig en makkelijk. Komt een beetje ongeloofwaardig over.
Mjah zo heb ik ook 8 seizoenen House gekeken. Het blijft een serie, zaken zijn zeker een beetje ongeloofwaardig maar afleveringen lang naar iemand kijken die juridische documenten verwerkt en verwikkeld is in zeer ingewikkelde lange termijn juridische procedures zit ook niemand op te wachten denk ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:19 schreef planethugo het volgende:
[..]
klopt, de oplossing komt eigenlijk altijd in de laatste paar minuten uit de hoge hoed waardoor de tegenstander geen kant meer op kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Mjah zo heb ik ook 8 seizoenen House gekeken. Het blijft een serie, zaken zijn zeker een beetje ongeloofwaardig maar afleveringen lang naar iemand kijken die juridische documenten verwerkt en verwikkeld is in zeer ingewikkelde lange termijn juridische procedures zit ook niemand op te wachten denk ik.
Zo is het maar net. Feel-good-tv. The winner gets it all. Stoor me er niet echt aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Dit was vooral in Seizoen 1, Seizoen 2 zit meer een verhaal in vind ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:06 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vind alleen die 'zaken' in de aflevering altijd een beetje eenvoudig en makkelijk. Komt een beetje ongeloofwaardig over.
[..]
Mjah zo heb ik ook 8 seizoenen House gekeken. Het blijft een serie, zaken zijn zeker een beetje ongeloofwaardig maar afleveringen lang naar iemand kijken die juridische documenten verwerkt en verwikkeld is in zeer ingewikkelde lange termijn juridische procedures zit ook niemand op te wachten denk ik.
klopt en snap dat ook wel, maar zorgt er wel voor dat je bij de zaken zelf toch niet echt goed hoeft op te letten omdat je weet dat alles toch wel goed komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga dit weekend beginnen met seizoen 2quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:06 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dit was vooral in Seizoen 1, Seizoen 2 zit meer een verhaal in vind ik.
Have fun, heb genoten van Seizoen 2quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:31 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend beginnen met seizoen 2
Rachel Zanequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:32 schreef Xeor het volgende:
[..]
Have fun, heb genoten van Seizoen 2![]()
Rachel Zane
Ok mooiquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:16 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Komen nog eerst 6 afl seizoen 2. Ergens in jan d8 ik
[..]
Mwah, ik moet zeggen dat wanneer je de zaken wat interessanter houd, de serie een langer interessant zal blijven. Wanneer je kijkt naar The Good Wife en Law and Order worden zaken daar gewoon echt behandeld en kun je een zaak dus echt volgen, zonder dat het ten koste gaat van het overige deel van het verhaal. Maar goed, op die manier zou ook de snelheid eruit gehaald worden, en dat lijkt toch wel een van de primaire punten te zijn waar de USA-series aan moeten voldoen. Maximaal cashen, en zodra het het niet meer goed doet, dumpen en moet iets anders komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Franklin & Bashquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:12 schreef InGebruik het volgende:
Iemand nog andere tips als serie om te kijken wat hier een beetje op lijkt?
Nee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is het al januari? [ afbeelding ]
Ben dit nu gaan kijken!quote:
Ben ook begonnen met Franklin & Bash, erg leuk, ook die kerel van Entourage erin, tof!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ben dit nu gaan kijken!![]()
Gave serie, grazie 4 zhe tip!
Met de laatste (E16) op Fri 2013-02-22.quote:Suits
S02E11
Blood in the Water
58 days to go
Fri 2013-01-18 04:00
Ik heb eerst Suits gekeken en toen BB, maar ik vind BB verreweg beterquote:Op donderdag 27 december 2012 01:15 schreef raptorix het volgende:
Wow goede serie, IMO beter als breaking bad, en Louis![]()
![]()
Dit inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2012 12:32 schreef Tim86 het volgende:
Appels en peren vergelijken idd, maar kwalitatief gezien kan je een vrij standaard en oppervlakkige serie moeilijk vergelijken met iets als Breaking Bad. Beide series hebben zo hun kwaliteiten, maar ik zie Suits toch meer als lekker simpel wegkijkvoer
idd, net zoiets als in het Dexter topic gevraagd wordt wat nog goede series zijn en dat er dan iemand roept: Community!quote:Op donderdag 27 december 2012 12:32 schreef Tim86 het volgende:
Appels en peren vergelijken idd, maar kwalitatief gezien kan je een vrij standaard en oppervlakkige serie moeilijk vergelijken met iets als Breaking Bad. Beide series hebben zo hun kwaliteiten, maar ik zie Suits toch meer als lekker simpel wegkijkvoer
Dit dus. Suits is gewoon een vermakelijke maar simpele platonische serie. Het is iets waar USA voor lijkt te kiezen, wanneer je naar hun andere series kijkt.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:32 schreef Tim86 het volgende:
Mee eens.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:32 schreef Tim86 het volgende:
Dit is juist mijn grootste kritiek op deze serie, dat er uiteindelijk helemaal niets gebeurt en alles en iedereen uiteindelijk op dezelfde manier door gaat. De rode draad is zeer constant, er verandert niets aan de verhaalmotieven. Ze blijven daarmee feitelijk steeds hetzelfde voorschotelen. Op die manier blijft het niveau ook constant, maar doet de serie feitelijk ook niets. Maar dat is het USA-Network concept in de regel ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:47 schreef raptorix het volgende:
Ze zijn ook weinig vergelijkbaar, maar ik vind de twists in Suits wel erg sterk.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:17 schreef Molleman het volgende:
Gisteren begonnen met de serie en dit is er zeker één die ik ga volgen. Vermakelijke serie.Deze man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Nice.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:01 schreef CrashO het volgende:
17 Januari (VS), dus te downloaden vanaf 18 jan in de ochtend
Heerlijk vrijdagavondje dus. Kijk er nu al naar uit.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:01 schreef CrashO het volgende:
Nice.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:01 schreef CrashO het volgende:
Maar er hoeft van mij ook niet zoals in veel series een heel depressief seizoen tussen te zitten. Kijk het niet voor niks.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:57 schreef yavanna het volgende:
[..]
Nice.
Hopelijk dit season wat minder superhero lawyer.
Dacht me vaag iets te kunnen herinneren dat zij wel 1x in beeld is geweest.. Ze was blond, jong, doable.. Ofzoquote:Op maandag 7 januari 2013 01:14 schreef baba420 het volgende:
Eén ding krijgen we maar niet in beeld: Norma, de secretaresse van Louis. Ben benieuwd wij zij is...
Geniaal filmpje:
Volgens mij niet hoor. Wel dat ze een keer omschreven is. Ik dacht dat ze wat ouder was en niet doable, maar dat bleek dus niet te kloppen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dacht me vaag iets te kunnen herinneren dat zij wel 1x in beeld is geweest.. Ze was blond, jong, doable.. Ofzo
Ja kan best. Maar ik dacht me een beeld van een doable blond jong vrouwtje te kunnen herinneren..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Wel dat ze een keer omschreven is. Ik dacht dat ze wat ouder was en niet doable, maar dat bleek dus niet te kloppen.
Ik weet alleen dat ze op een bepaalde manier eng is. Dat komt terug in die webisode, maar volgens mij moest ze eerst iemand vervangen en durfde niemand dat aan haar te vragen en dat ze vervolgens vroegen aan Donna om het te doen.
Haha, laatste 10? Ik hoop dat ik de laatste nog even terug kan kijken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:37 schreef LuckyLuQ het volgende:
Snel nog even de laatste 10 afleveringen kijken om er weer in te komen
Dit dus. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Oeh, zometeen naar de nieuwe ep kijken.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
The xx - Fiction.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:50 schreef dennisje182 het volgende:
Weet iemand van wie die track op het einde is?
Serie was sowieso beter zonder alle soap-drama rondom Mike. Wordt idd tijd dat hij z'n shit together krijgt en gewoon weer gaat ownen met Harvey.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:34 schreef Bossmuis het volgende:
lekkere ep.
Word wel een beetje moe van dat gezeur rond Rachel en Mike...
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
Even een vraagje. Ik zie tot nu toe alleen torrents met 700 mb (720P). Heeft iemand de aflevering gezien met 1080P of bestaat die niet?
Die 1080p-rips zijn iets van de laatste tijd. Toen voor de stop waren de meeste series nog niet in 1080p. De populairste series hebben het nu wel, maar deze rips komen pas later dan de normale TV-rips. Vaak tegelijkertijd met de WEB-DL-rips (het zijn ook WEB-DL-rips, maar dan in 1080p ipv 720p). Maar je hebt ze niet voor alle series.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:33 schreef shiznuts het volgende:
Krijg je meestal pas als de serie uitkomt op schijfjes.
Rips zijn vrijwel altijd TVrips in SD of 720P HD.
Anyhoezels, ik ga ff verder kijken.
Harvey die Louis nadoet met z'n vinger opsteken.
Die blonde mag er trouwens ook wel wezen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:00 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Serie was sowieso beter zonder alle soap-drama rondom Mike. Wordt idd tijd dat hij z'n shit together krijgt en gewoon weer gaat ownen met Harvey.
Het is al van begin wel dat ie bezig is met right en wrong. Maar het mag wel wat anders vormgegeven worden.
Die Indische chick had van mij wel mogen blijven trouwens. Jammer dat álles om Mike moet draaien.
Klopt ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:14 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Die blonde mag er trouwens ook wel wezen.
Die Indische chick was trouwens toch Priya uit TBBT?
Ze heette Maria, dus hier moet ze een Latina voorstellen... Best apart, zeker aangezien ze bij een flink deel van het publiek dat vast ook naar TBBT kijkt, als Indiase bekend staat.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:14 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Die blonde mag er trouwens ook wel wezen.
Die Indische chick was trouwens toch Priya uit TBBT?
Mwah, ik vond het niet zoveel. Ze maken er een weirdo en tegelijkertijd het lulletje van de serie van. Getuige de fragmenten uit de volgende aflevering wordt dat niet veel anders. Ik had gehoopt dat hij door deze laatste act van disrespect zich flink zou laten gelden. Maar dat gebeurt dus niet. Zou de serie waarschijnlijk te ingewikkeld van worden.quote:
Mensen met een andere etniciteit hebben wel vaker geen accent.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 07:00 schreef dennisje182 het volgende:
Ze had ook niet een bepaald zuid amerikaans accent.....
ik geloof ook wel dat dat nog een staartje zal krijgenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:27 schreef Markeerstift het volgende:
Sowieso lijkt me die Maria wel het type dat alsnog achter Mike Ross aangaat als ze bij een andere firm zit. Hij blijft toch de zwakke plek van P&H
Uiteraard, als ze echt zo goed is als ze zich voordat, laat ze het hier echt niet bij zitten. Al kan het ook allemaal bluf zijn geweest, dat zou pas echt leuk zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:21 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik geloof ook wel dat dat nog een staartje zal krijgen
Je bedoelt dat ze eigenlijk helemaal niet zo goed blijkt te zijn? Gezien de referenties die ze overlegd heeft, zal dat wel niet het geval zijn. En dat ze niet achter Mike aan gaat, zou extra zwak zijn van de schrijverscrew. Maar ergens ook wel typisch, aangezien werkelijk alles met een sisser afloopt in deze serie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:06 schreef idiot_abroad het volgende:
[..]
Al kan het ook allemaal bluf zijn geweest, dat zou pas echt leuk zijn.
Moet ook wel, want als uitkomt dat die niet op Harvard heeft gezeten, heeft zowel hij als de firm een enorm juridisch probleem (zo groot dat zelfs Harvey daar niks aan kan doen)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:47 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze eigenlijk helemaal niet zo goed blijkt te zijn? Gezien de referenties die ze overlegd heeft, zal dat wel niet het geval zijn. En dat ze niet achter Mike aan gaat, zou extra zwak zijn van de schrijverscrew. Maar ergens ook wel typisch, aangezien werkelijk alles met een sisser afloopt in deze serie.
Louis is voor mij altijd al een weirdo geweest en zo is hij ook altijd neergezet. Niet alleen dat maar inderdaad ook als het lulletje van het kantoor, terwijl iedereen weet dat hij kwaliteiten heeft.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:14 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ze heette Maria, dus hier moet ze een Latina voorstellen... Best apart, zeker aangezien ze bij een flink deel van het publiek dat vast ook naar TBBT kijkt, als Indiase bekend staat.
[..]
Mwah, ik vond het niet zoveel. Ze maken er een weirdo en tegelijkertijd het lulletje van de serie van. Getuige de fragmenten uit de volgende aflevering wordt dat niet veel anders. Ik had gehoopt dat hij door deze laatste act van disrespect zich flink zou laten gelden. Maar dat gebeurt dus niet. Zou de serie waarschijnlijk te ingewikkeld van worden.
Onzin natuurlijk. Die vrijheid hebben ze heus wel. Verder nemen ze alleen maar Harvard-afgestudeerden aan als advocaat en niet iedereen kan geweldig zijn. Denk bijv. aan Harold.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:48 schreef dz5b604 het volgende:
Moet ook wel, want als uitkomt dat die niet op Harvard heeft gezeten, heeft zowel hij als de firm een enorm juridisch probleem (zo groot dat zelfs Harvey daar niks aan kan doen)
Het probleem is dat dit altijd hetzelfde blijft en nergens naar toe gaat. Je hebt wel van die kleine ontwikkelingetjes die suggereren dat er iets kan gebeuren (meegaan met Hardman, de genoemde scène op de WC, wanneer Jessica zegt dat ze blij met hem is en hij aangeeft dat hij daar weinig voor merkt), maar uiteindelijk doen ze er helemaal niets mee en wordt de status quo altijd behouden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:51 schreef Fuszy het volgende:
Louis is voor mij altijd al een weirdo geweest en zo is hij ook altijd neergezet. Niet alleen dat maar inderdaad ook als het lulletje van het kantoor, terwijl iedereen weet dat hij kwaliteiten heeft.
Ik denk dat het probleem eerder is dat Mike helemaal geen advocaat is, niet dat hij niet daar Harvard is gegaan. Daarom hebben ze ook een juridisch probleem, omdat hij het beroep van advocaat heeft uitgeoefend terwijl hij hier helemaal niet gerechtigd tot is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:31 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Die vrijheid hebben ze heus wel. Verder nemen ze alleen maar Harvard-afgestudeerden aan als advocaat en niet iedereen kan geweldig zijn. Denk bijv. aan Harold.
Dat bedoelde ik inderdaadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:21 schreef Saavedra het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem eerder is dat Mike helemaal geen advocaat is, niet dat hij niet daar Harvard is gegaan. Daarom hebben ze ook een juridisch probleem, omdat hij het beroep van advocaat heeft uitgeoefend terwijl hij hier helemaal niet gerechtigd tot is.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:21 schreef Saavedra het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem eerder is dat Mike helemaal geen advocaat is, niet dat hij niet daar Harvard is gegaan. Daarom hebben ze ook een juridisch probleem, omdat hij het beroep van advocaat heeft uitgeoefend terwijl hij hier helemaal niet gerechtigd tot is.
Excuus, ik heb je quote helemaal verkeerd gelezen. Ik snap nu wat je bedoelt en dat zijn geheim bewaard moet blijven klopt inderdaad in principe.quote:
dit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:02 schreef Inverted_World het volgende:
Ik vond het " wel aardig " de serie. Maar die Mike moet niet zo'n pussy zijn, ik zit niet te wachten op GTST #2.
Jupquote:
Net zoals vroeger als je naar de Power Rangers gekeken hadquote:Op vrijdag 25 januari 2013 06:27 schreef VacaLoca het volgende:
Elke keer als ik Suits kijk krijg ik zin om m'n pak aan te doen en wat zakelijke konten te schoppen
Chevy Chase gaat niemand missen in die serie..... rare vergelijking.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Louis is een beetje de Chevy Chase van Community. Die mag echt niet weg!
Leuk dat je het leuk vindt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat leuk dat jij voor iedereen spreekt.
Heb je überhaupt de rest van de aflevering gekeken?quote:
Klinkt raar, maar is juist sexy. Mij viel het op dat hij de mond van the joker heeft.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:52 schreef Ethanolic het volgende:
Vraagt niemand hier zich af waarom een personage zo ijdel als Harvey wratten op zn hoofd heeft?
Donnaquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:45 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:45 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tis toch duidelijk te zien dar Rachel halfbloed is ?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:21 schreef Ethanolic het volgende:
Zag ik het nou goed in het voorstukje en is Rachel's pa een neger?
Eerder een latina.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:54 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
tis toch duidelijk te zien dar Rachel halfbloed is ?
Ja en alle Marokkanen stelen en alle negers zijn luiquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:59 schreef EilandjeOnline het volgende:
Nee joh latinas hebben iets karakteristieks, vaak zwartharig en met dat vreselijk trotse temperament en spaans accent, kort lontje
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:13 schreef EilandjeOnline het volgende:
negers hebben een donkere huidskleur, rachel is toch duidelijk donkerder dan een latina
Ja, wist je dat niet dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja en alle Marokkanen stelen en alle negers zijn lui![]()
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Meghan_Marklequote:Her mother is African American and her father is of Dutch and Irish descent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |