Ze heette Maria, dus hier moet ze een Latina voorstellen... Best apart, zeker aangezien ze bij een flink deel van het publiek dat vast ook naar TBBT kijkt, als Indiase bekend staat.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:14 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Die blonde mag er trouwens ook wel wezen.
Die Indische chick was trouwens toch Priya uit TBBT?
Mwah, ik vond het niet zoveel. Ze maken er een weirdo en tegelijkertijd het lulletje van de serie van. Getuige de fragmenten uit de volgende aflevering wordt dat niet veel anders. Ik had gehoopt dat hij door deze laatste act van disrespect zich flink zou laten gelden. Maar dat gebeurt dus niet. Zou de serie waarschijnlijk te ingewikkeld van worden.quote:
Mensen met een andere etniciteit hebben wel vaker geen accent.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 07:00 schreef dennisje182 het volgende:
Ze had ook niet een bepaald zuid amerikaans accent.....
ik geloof ook wel dat dat nog een staartje zal krijgenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:27 schreef Markeerstift het volgende:
Sowieso lijkt me die Maria wel het type dat alsnog achter Mike Ross aangaat als ze bij een andere firm zit. Hij blijft toch de zwakke plek van P&H
Uiteraard, als ze echt zo goed is als ze zich voordat, laat ze het hier echt niet bij zitten. Al kan het ook allemaal bluf zijn geweest, dat zou pas echt leuk zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:21 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik geloof ook wel dat dat nog een staartje zal krijgen
Je bedoelt dat ze eigenlijk helemaal niet zo goed blijkt te zijn? Gezien de referenties die ze overlegd heeft, zal dat wel niet het geval zijn. En dat ze niet achter Mike aan gaat, zou extra zwak zijn van de schrijverscrew. Maar ergens ook wel typisch, aangezien werkelijk alles met een sisser afloopt in deze serie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:06 schreef idiot_abroad het volgende:
[..]
Al kan het ook allemaal bluf zijn geweest, dat zou pas echt leuk zijn.
Moet ook wel, want als uitkomt dat die niet op Harvard heeft gezeten, heeft zowel hij als de firm een enorm juridisch probleem (zo groot dat zelfs Harvey daar niks aan kan doen)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:47 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze eigenlijk helemaal niet zo goed blijkt te zijn? Gezien de referenties die ze overlegd heeft, zal dat wel niet het geval zijn. En dat ze niet achter Mike aan gaat, zou extra zwak zijn van de schrijverscrew. Maar ergens ook wel typisch, aangezien werkelijk alles met een sisser afloopt in deze serie.
Louis is voor mij altijd al een weirdo geweest en zo is hij ook altijd neergezet. Niet alleen dat maar inderdaad ook als het lulletje van het kantoor, terwijl iedereen weet dat hij kwaliteiten heeft.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:14 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ze heette Maria, dus hier moet ze een Latina voorstellen... Best apart, zeker aangezien ze bij een flink deel van het publiek dat vast ook naar TBBT kijkt, als Indiase bekend staat.
[..]
Mwah, ik vond het niet zoveel. Ze maken er een weirdo en tegelijkertijd het lulletje van de serie van. Getuige de fragmenten uit de volgende aflevering wordt dat niet veel anders. Ik had gehoopt dat hij door deze laatste act van disrespect zich flink zou laten gelden. Maar dat gebeurt dus niet. Zou de serie waarschijnlijk te ingewikkeld van worden.
Onzin natuurlijk. Die vrijheid hebben ze heus wel. Verder nemen ze alleen maar Harvard-afgestudeerden aan als advocaat en niet iedereen kan geweldig zijn. Denk bijv. aan Harold.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:48 schreef dz5b604 het volgende:
Moet ook wel, want als uitkomt dat die niet op Harvard heeft gezeten, heeft zowel hij als de firm een enorm juridisch probleem (zo groot dat zelfs Harvey daar niks aan kan doen)
Het probleem is dat dit altijd hetzelfde blijft en nergens naar toe gaat. Je hebt wel van die kleine ontwikkelingetjes die suggereren dat er iets kan gebeuren (meegaan met Hardman, de genoemde scène op de WC, wanneer Jessica zegt dat ze blij met hem is en hij aangeeft dat hij daar weinig voor merkt), maar uiteindelijk doen ze er helemaal niets mee en wordt de status quo altijd behouden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:51 schreef Fuszy het volgende:
Louis is voor mij altijd al een weirdo geweest en zo is hij ook altijd neergezet. Niet alleen dat maar inderdaad ook als het lulletje van het kantoor, terwijl iedereen weet dat hij kwaliteiten heeft.
Ik denk dat het probleem eerder is dat Mike helemaal geen advocaat is, niet dat hij niet daar Harvard is gegaan. Daarom hebben ze ook een juridisch probleem, omdat hij het beroep van advocaat heeft uitgeoefend terwijl hij hier helemaal niet gerechtigd tot is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:31 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Die vrijheid hebben ze heus wel. Verder nemen ze alleen maar Harvard-afgestudeerden aan als advocaat en niet iedereen kan geweldig zijn. Denk bijv. aan Harold.
Dat bedoelde ik inderdaadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:21 schreef Saavedra het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem eerder is dat Mike helemaal geen advocaat is, niet dat hij niet daar Harvard is gegaan. Daarom hebben ze ook een juridisch probleem, omdat hij het beroep van advocaat heeft uitgeoefend terwijl hij hier helemaal niet gerechtigd tot is.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:21 schreef Saavedra het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem eerder is dat Mike helemaal geen advocaat is, niet dat hij niet daar Harvard is gegaan. Daarom hebben ze ook een juridisch probleem, omdat hij het beroep van advocaat heeft uitgeoefend terwijl hij hier helemaal niet gerechtigd tot is.
Excuus, ik heb je quote helemaal verkeerd gelezen. Ik snap nu wat je bedoelt en dat zijn geheim bewaard moet blijven klopt inderdaad in principe.quote:
dit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:02 schreef Inverted_World het volgende:
Ik vond het " wel aardig " de serie. Maar die Mike moet niet zo'n pussy zijn, ik zit niet te wachten op GTST #2.
Jupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |