klopt, de oplossing komt eigenlijk altijd in de laatste paar minuten uit de hoge hoed waardoor de tegenstander geen kant meer op kanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:06 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vind alleen die 'zaken' in de aflevering altijd een beetje eenvoudig en makkelijk. Komt een beetje ongeloofwaardig over.
Mjah zo heb ik ook 8 seizoenen House gekeken. Het blijft een serie, zaken zijn zeker een beetje ongeloofwaardig maar afleveringen lang naar iemand kijken die juridische documenten verwerkt en verwikkeld is in zeer ingewikkelde lange termijn juridische procedures zit ook niemand op te wachten denk ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:19 schreef planethugo het volgende:
[..]
klopt, de oplossing komt eigenlijk altijd in de laatste paar minuten uit de hoge hoed waardoor de tegenstander geen kant meer op kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Mjah zo heb ik ook 8 seizoenen House gekeken. Het blijft een serie, zaken zijn zeker een beetje ongeloofwaardig maar afleveringen lang naar iemand kijken die juridische documenten verwerkt en verwikkeld is in zeer ingewikkelde lange termijn juridische procedures zit ook niemand op te wachten denk ik.
Zo is het maar net. Feel-good-tv. The winner gets it all. Stoor me er niet echt aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Dit was vooral in Seizoen 1, Seizoen 2 zit meer een verhaal in vind ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:06 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vind alleen die 'zaken' in de aflevering altijd een beetje eenvoudig en makkelijk. Komt een beetje ongeloofwaardig over.
[..]
Mjah zo heb ik ook 8 seizoenen House gekeken. Het blijft een serie, zaken zijn zeker een beetje ongeloofwaardig maar afleveringen lang naar iemand kijken die juridische documenten verwerkt en verwikkeld is in zeer ingewikkelde lange termijn juridische procedures zit ook niemand op te wachten denk ik.
klopt en snap dat ook wel, maar zorgt er wel voor dat je bij de zaken zelf toch niet echt goed hoeft op te letten omdat je weet dat alles toch wel goed komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga dit weekend beginnen met seizoen 2quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:06 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dit was vooral in Seizoen 1, Seizoen 2 zit meer een verhaal in vind ik.
Have fun, heb genoten van Seizoen 2quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:31 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend beginnen met seizoen 2
Rachel Zanequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:32 schreef Xeor het volgende:
[..]
Have fun, heb genoten van Seizoen 2![]()
Rachel Zane
Ok mooiquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:16 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Komen nog eerst 6 afl seizoen 2. Ergens in jan d8 ik
[..]
Mwah, ik moet zeggen dat wanneer je de zaken wat interessanter houd, de serie een langer interessant zal blijven. Wanneer je kijkt naar The Good Wife en Law and Order worden zaken daar gewoon echt behandeld en kun je een zaak dus echt volgen, zonder dat het ten koste gaat van het overige deel van het verhaal. Maar goed, op die manier zou ook de snelheid eruit gehaald worden, en dat lijkt toch wel een van de primaire punten te zijn waar de USA-series aan moeten voldoen. Maximaal cashen, en zodra het het niet meer goed doet, dumpen en moet iets anders komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Franklin & Bashquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:12 schreef InGebruik het volgende:
Iemand nog andere tips als serie om te kijken wat hier een beetje op lijkt?
Nee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is het al januari? [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |