Yupquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:09 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mooi!. Dus je bedoelt een nieuw seizoen na het einde van seizoen 2 in januari?
snap ik ook niet dat zoiets niet vaker gedaan wordt, kan best wel werken en bovendien kijkers van de ene serie naar de andere lokkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:58 schreef Kenju het volgende:
Ik wil trouwens ook een crossover-aflevering met een of meerdere van de andere USA-series. Ik snap niet dat ze dat productiemaatschappijen dat bijna nooit doen. Als een geintje waarin ze elkaar in een scene crossen, of een echte crossover waarin de hele aflevering om beiden gaat. Kan commercieel ook goed werken, bijv. dat de ene aflevering van een twee-aflevering durende episode bij de ene serie hoort en de ander bij de andere.
Mike van Suits die Hank Moody als klant krijgt om problemen op te lossen in New York mbt zijn afgebrande appartement.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:00 schreef planethugo het volgende:
[..]
snap ik ook niet dat zoiets niet vaker gedaan wordt, kan best wel werken en bovendien kijkers van de ene serie naar de andere lokken
Dat bedoelde ik met dat het commercieel goed kan werken ;p.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:00 schreef planethugo het volgende:
[..]
snap ik ook niet dat zoiets niet vaker gedaan wordt, kan best wel werken en bovendien kijkers van de ene serie naar de andere lokken
Californication is van Showtime. Dus die moet Dexter tegenkomen als die in een club hard aan het gaan is om zijn urge om te moorden te onderdrukken oid.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:04 schreef JDx het volgende:
[..]
Mike van Suits die Hank Moody als klant krijgt om problemen op te lossen in New York mbt zijn afgebrande appartement.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:04 schreef JDx het volgende:
[..]
Mike van Suits die Hank Moody als klant krijgt om problemen op te lossen in New York mbt zijn afgebrande appartement.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:06 schreef BoerBert het volgende:
[..]BB is ook niet van USA. Dus dat gaat niet gebeuren. Je moet denken aan Neal Caffrey (White Collar), Marks & Mitchell (Common Law), Michael Weston (Burn Notice)... Zat mogelijkheden, gezien het type characters... Ook tussen die andere series overigens. Allemaal snelle series, redelijk platonisch kwa verhaallijn, etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
USA is onderdeel van NBC en SHO (Californication) van CBS dus dat zie ik niet gebeurenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:04 schreef JDx het volgende:
[..]
Hehe, wist ik niet. Zag het ook niet gebeuren, maar het leek me wel geinigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:08 schreef Kenju het volgende:
[..]
BB is ook niet van USA. Dus dat gaat niet gebeuren. Je moet denken aan Neal Caffrey (White Collar), Marks & Mitchell (Common Law), Michael Weston (Burn Notice)... Zat mogelijkheden, gezien het type characters... Ook tussen die andere series overigens. Allemaal snelle series, redelijk platonisch kwa verhaallijn, etc.
King of Queens en Everybody Loves Raymond hebben het ook gehad. Bij de ene serie het verhaal vanuit Doug en bij de andere het verhaal vanuit Raymond.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:05 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met dat het commercieel goed kan werken ;p.
Anyway, vroeger (jaren '90) gebeurde het vaker. Zelfs in tekenfilms. In recente jaren alleen tussen de CSI's en dit jaar tussen NCIS en Hawaii Five-0 voor zover ik weet.
O ja, klopt. Maar was natuurlijk een overblijfsel van de jaren '90 aangezien beiden series rond midden jaren '90 zijn begonnen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
King of Queens en Everybody Loves Raymond hebben het ook gehad. Bij de ene serie het verhaal vanuit Doug en bij de andere het verhaal vanuit Raymond.
Verder nog af en toe dat de karakters bij elkaar langs kwamen
Wat doen ze dan in die reclames?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:56 schreef BrainOverfloW het volgende:
USA doet dat wel vaak bij hun reclames. Zou leuk zijn om het eens in de series te zien.
Hmm, interessant. Zie er inderdaad een paar op Youtube staan. Wel grappig. Maar van de vier series die ik kijk (White Collar, Burn Notice, Common Law en Suits) is er helaas maar één waar er twee samen komen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:49 schreef Saavedra het volgende:
Dan laten ze hoofdrolspelers uit verschillende series elkaar tegenkomen
klopt, de oplossing komt eigenlijk altijd in de laatste paar minuten uit de hoge hoed waardoor de tegenstander geen kant meer op kanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:06 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vind alleen die 'zaken' in de aflevering altijd een beetje eenvoudig en makkelijk. Komt een beetje ongeloofwaardig over.
Mjah zo heb ik ook 8 seizoenen House gekeken. Het blijft een serie, zaken zijn zeker een beetje ongeloofwaardig maar afleveringen lang naar iemand kijken die juridische documenten verwerkt en verwikkeld is in zeer ingewikkelde lange termijn juridische procedures zit ook niemand op te wachten denk ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:19 schreef planethugo het volgende:
[..]
klopt, de oplossing komt eigenlijk altijd in de laatste paar minuten uit de hoge hoed waardoor de tegenstander geen kant meer op kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Mjah zo heb ik ook 8 seizoenen House gekeken. Het blijft een serie, zaken zijn zeker een beetje ongeloofwaardig maar afleveringen lang naar iemand kijken die juridische documenten verwerkt en verwikkeld is in zeer ingewikkelde lange termijn juridische procedures zit ook niemand op te wachten denk ik.
Zo is het maar net. Feel-good-tv. The winner gets it all. Stoor me er niet echt aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Dit was vooral in Seizoen 1, Seizoen 2 zit meer een verhaal in vind ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:06 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vind alleen die 'zaken' in de aflevering altijd een beetje eenvoudig en makkelijk. Komt een beetje ongeloofwaardig over.
[..]
Mjah zo heb ik ook 8 seizoenen House gekeken. Het blijft een serie, zaken zijn zeker een beetje ongeloofwaardig maar afleveringen lang naar iemand kijken die juridische documenten verwerkt en verwikkeld is in zeer ingewikkelde lange termijn juridische procedures zit ook niemand op te wachten denk ik.
klopt en snap dat ook wel, maar zorgt er wel voor dat je bij de zaken zelf toch niet echt goed hoeft op te letten omdat je weet dat alles toch wel goed komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga dit weekend beginnen met seizoen 2quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:06 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dit was vooral in Seizoen 1, Seizoen 2 zit meer een verhaal in vind ik.
Have fun, heb genoten van Seizoen 2quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:31 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend beginnen met seizoen 2
Rachel Zanequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:32 schreef Xeor het volgende:
[..]
Have fun, heb genoten van Seizoen 2![]()
Rachel Zane
Ok mooiquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:16 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Komen nog eerst 6 afl seizoen 2. Ergens in jan d8 ik
[..]
Mwah, ik moet zeggen dat wanneer je de zaken wat interessanter houd, de serie een langer interessant zal blijven. Wanneer je kijkt naar The Good Wife en Law and Order worden zaken daar gewoon echt behandeld en kun je een zaak dus echt volgen, zonder dat het ten koste gaat van het overige deel van het verhaal. Maar goed, op die manier zou ook de snelheid eruit gehaald worden, en dat lijkt toch wel een van de primaire punten te zijn waar de USA-series aan moeten voldoen. Maximaal cashen, en zodra het het niet meer goed doet, dumpen en moet iets anders komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Franklin & Bashquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:12 schreef InGebruik het volgende:
Iemand nog andere tips als serie om te kijken wat hier een beetje op lijkt?
Nee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is het al januari? [ afbeelding ]
Ben dit nu gaan kijken!quote:
Ben ook begonnen met Franklin & Bash, erg leuk, ook die kerel van Entourage erin, tof!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ben dit nu gaan kijken!![]()
Gave serie, grazie 4 zhe tip!
Met de laatste (E16) op Fri 2013-02-22.quote:Suits
S02E11
Blood in the Water
58 days to go
Fri 2013-01-18 04:00
Ik heb eerst Suits gekeken en toen BB, maar ik vind BB verreweg beterquote:Op donderdag 27 december 2012 01:15 schreef raptorix het volgende:
Wow goede serie, IMO beter als breaking bad, en Louis![]()
![]()
Dit inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2012 12:32 schreef Tim86 het volgende:
Appels en peren vergelijken idd, maar kwalitatief gezien kan je een vrij standaard en oppervlakkige serie moeilijk vergelijken met iets als Breaking Bad. Beide series hebben zo hun kwaliteiten, maar ik zie Suits toch meer als lekker simpel wegkijkvoer
idd, net zoiets als in het Dexter topic gevraagd wordt wat nog goede series zijn en dat er dan iemand roept: Community!quote:Op donderdag 27 december 2012 12:32 schreef Tim86 het volgende:
Appels en peren vergelijken idd, maar kwalitatief gezien kan je een vrij standaard en oppervlakkige serie moeilijk vergelijken met iets als Breaking Bad. Beide series hebben zo hun kwaliteiten, maar ik zie Suits toch meer als lekker simpel wegkijkvoer
Dit dus. Suits is gewoon een vermakelijke maar simpele platonische serie. Het is iets waar USA voor lijkt te kiezen, wanneer je naar hun andere series kijkt.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:32 schreef Tim86 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eens.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:32 schreef Tim86 het volgende:
Dit is juist mijn grootste kritiek op deze serie, dat er uiteindelijk helemaal niets gebeurt en alles en iedereen uiteindelijk op dezelfde manier door gaat. De rode draad is zeer constant, er verandert niets aan de verhaalmotieven. Ze blijven daarmee feitelijk steeds hetzelfde voorschotelen. Op die manier blijft het niveau ook constant, maar doet de serie feitelijk ook niets. Maar dat is het USA-Network concept in de regel ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:47 schreef raptorix het volgende:
Ze zijn ook weinig vergelijkbaar, maar ik vind de twists in Suits wel erg sterk.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:17 schreef Molleman het volgende:
Gisteren begonnen met de serie en dit is er zeker één die ik ga volgen. Vermakelijke serie.Deze man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Nice.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:01 schreef CrashO het volgende:
17 Januari (VS), dus te downloaden vanaf 18 jan in de ochtend
Heerlijk vrijdagavondje dus. Kijk er nu al naar uit.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:01 schreef CrashO het volgende:
Nice.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:01 schreef CrashO het volgende:
Maar er hoeft van mij ook niet zoals in veel series een heel depressief seizoen tussen te zitten. Kijk het niet voor niks.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:57 schreef yavanna het volgende:
[..]
Nice.
Hopelijk dit season wat minder superhero lawyer.
Dacht me vaag iets te kunnen herinneren dat zij wel 1x in beeld is geweest.. Ze was blond, jong, doable.. Ofzoquote:Op maandag 7 januari 2013 01:14 schreef baba420 het volgende:
Eén ding krijgen we maar niet in beeld: Norma, de secretaresse van Louis. Ben benieuwd wij zij is...
Geniaal filmpje:
Volgens mij niet hoor. Wel dat ze een keer omschreven is. Ik dacht dat ze wat ouder was en niet doable, maar dat bleek dus niet te kloppen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dacht me vaag iets te kunnen herinneren dat zij wel 1x in beeld is geweest.. Ze was blond, jong, doable.. Ofzo
Ja kan best. Maar ik dacht me een beeld van een doable blond jong vrouwtje te kunnen herinneren..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Wel dat ze een keer omschreven is. Ik dacht dat ze wat ouder was en niet doable, maar dat bleek dus niet te kloppen.
Ik weet alleen dat ze op een bepaalde manier eng is. Dat komt terug in die webisode, maar volgens mij moest ze eerst iemand vervangen en durfde niemand dat aan haar te vragen en dat ze vervolgens vroegen aan Donna om het te doen.
Haha, laatste 10? Ik hoop dat ik de laatste nog even terug kan kijken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:37 schreef LuckyLuQ het volgende:
Snel nog even de laatste 10 afleveringen kijken om er weer in te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |