Dit dus. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Oeh, zometeen naar de nieuwe ep kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
The xx - Fiction.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:50 schreef dennisje182 het volgende:
Weet iemand van wie die track op het einde is?
Serie was sowieso beter zonder alle soap-drama rondom Mike. Wordt idd tijd dat hij z'n shit together krijgt en gewoon weer gaat ownen met Harvey.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:34 schreef Bossmuis het volgende:
lekkere ep.
Word wel een beetje moe van dat gezeur rond Rachel en Mike...
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
Even een vraagje. Ik zie tot nu toe alleen torrents met 700 mb (720P). Heeft iemand de aflevering gezien met 1080P of bestaat die niet?
Die 1080p-rips zijn iets van de laatste tijd. Toen voor de stop waren de meeste series nog niet in 1080p. De populairste series hebben het nu wel, maar deze rips komen pas later dan de normale TV-rips. Vaak tegelijkertijd met de WEB-DL-rips (het zijn ook WEB-DL-rips, maar dan in 1080p ipv 720p). Maar je hebt ze niet voor alle series.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:33 schreef shiznuts het volgende:
Krijg je meestal pas als de serie uitkomt op schijfjes.
Rips zijn vrijwel altijd TVrips in SD of 720P HD.
Anyhoezels, ik ga ff verder kijken.
Harvey die Louis nadoet met z'n vinger opsteken.
Die blonde mag er trouwens ook wel wezen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:00 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Serie was sowieso beter zonder alle soap-drama rondom Mike. Wordt idd tijd dat hij z'n shit together krijgt en gewoon weer gaat ownen met Harvey.
Het is al van begin wel dat ie bezig is met right en wrong. Maar het mag wel wat anders vormgegeven worden.
Die Indische chick had van mij wel mogen blijven trouwens. Jammer dat álles om Mike moet draaien.
Klopt ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:14 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Die blonde mag er trouwens ook wel wezen.
Die Indische chick was trouwens toch Priya uit TBBT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |