Ben ook begonnen met Franklin & Bash, erg leuk, ook die kerel van Entourage erin, tof!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ben dit nu gaan kijken!![]()
Gave serie, grazie 4 zhe tip!
Met de laatste (E16) op Fri 2013-02-22.quote:Suits
S02E11
Blood in the Water
58 days to go
Fri 2013-01-18 04:00
Ik heb eerst Suits gekeken en toen BB, maar ik vind BB verreweg beterquote:Op donderdag 27 december 2012 01:15 schreef raptorix het volgende:
Wow goede serie, IMO beter als breaking bad, en Louis![]()
![]()
Dit inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2012 12:32 schreef Tim86 het volgende:
Appels en peren vergelijken idd, maar kwalitatief gezien kan je een vrij standaard en oppervlakkige serie moeilijk vergelijken met iets als Breaking Bad. Beide series hebben zo hun kwaliteiten, maar ik zie Suits toch meer als lekker simpel wegkijkvoer
idd, net zoiets als in het Dexter topic gevraagd wordt wat nog goede series zijn en dat er dan iemand roept: Community!quote:Op donderdag 27 december 2012 12:32 schreef Tim86 het volgende:
Appels en peren vergelijken idd, maar kwalitatief gezien kan je een vrij standaard en oppervlakkige serie moeilijk vergelijken met iets als Breaking Bad. Beide series hebben zo hun kwaliteiten, maar ik zie Suits toch meer als lekker simpel wegkijkvoer
Dit dus. Suits is gewoon een vermakelijke maar simpele platonische serie. Het is iets waar USA voor lijkt te kiezen, wanneer je naar hun andere series kijkt.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:32 schreef Tim86 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eens.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:32 schreef Tim86 het volgende:
Dit is juist mijn grootste kritiek op deze serie, dat er uiteindelijk helemaal niets gebeurt en alles en iedereen uiteindelijk op dezelfde manier door gaat. De rode draad is zeer constant, er verandert niets aan de verhaalmotieven. Ze blijven daarmee feitelijk steeds hetzelfde voorschotelen. Op die manier blijft het niveau ook constant, maar doet de serie feitelijk ook niets. Maar dat is het USA-Network concept in de regel ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:47 schreef raptorix het volgende:
Ze zijn ook weinig vergelijkbaar, maar ik vind de twists in Suits wel erg sterk.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:17 schreef Molleman het volgende:
Gisteren begonnen met de serie en dit is er zeker één die ik ga volgen. Vermakelijke serie.Deze man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Nice.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:01 schreef CrashO het volgende:
17 Januari (VS), dus te downloaden vanaf 18 jan in de ochtend
Heerlijk vrijdagavondje dus. Kijk er nu al naar uit.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:01 schreef CrashO het volgende:
Nice.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:01 schreef CrashO het volgende:
Maar er hoeft van mij ook niet zoals in veel series een heel depressief seizoen tussen te zitten. Kijk het niet voor niks.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:57 schreef yavanna het volgende:
[..]
Nice.
Hopelijk dit season wat minder superhero lawyer.
Dacht me vaag iets te kunnen herinneren dat zij wel 1x in beeld is geweest.. Ze was blond, jong, doable.. Ofzoquote:Op maandag 7 januari 2013 01:14 schreef baba420 het volgende:
Eén ding krijgen we maar niet in beeld: Norma, de secretaresse van Louis. Ben benieuwd wij zij is...
Geniaal filmpje:
Volgens mij niet hoor. Wel dat ze een keer omschreven is. Ik dacht dat ze wat ouder was en niet doable, maar dat bleek dus niet te kloppen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dacht me vaag iets te kunnen herinneren dat zij wel 1x in beeld is geweest.. Ze was blond, jong, doable.. Ofzo
Ja kan best. Maar ik dacht me een beeld van een doable blond jong vrouwtje te kunnen herinneren..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Wel dat ze een keer omschreven is. Ik dacht dat ze wat ouder was en niet doable, maar dat bleek dus niet te kloppen.
Ik weet alleen dat ze op een bepaalde manier eng is. Dat komt terug in die webisode, maar volgens mij moest ze eerst iemand vervangen en durfde niemand dat aan haar te vragen en dat ze vervolgens vroegen aan Donna om het te doen.
Haha, laatste 10? Ik hoop dat ik de laatste nog even terug kan kijken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:37 schreef LuckyLuQ het volgende:
Snel nog even de laatste 10 afleveringen kijken om er weer in te komen
Dit dus. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Oeh, zometeen naar de nieuwe ep kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
The xx - Fiction.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:50 schreef dennisje182 het volgende:
Weet iemand van wie die track op het einde is?
Serie was sowieso beter zonder alle soap-drama rondom Mike. Wordt idd tijd dat hij z'n shit together krijgt en gewoon weer gaat ownen met Harvey.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:34 schreef Bossmuis het volgende:
lekkere ep.
Word wel een beetje moe van dat gezeur rond Rachel en Mike...
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
Even een vraagje. Ik zie tot nu toe alleen torrents met 700 mb (720P). Heeft iemand de aflevering gezien met 1080P of bestaat die niet?
Die 1080p-rips zijn iets van de laatste tijd. Toen voor de stop waren de meeste series nog niet in 1080p. De populairste series hebben het nu wel, maar deze rips komen pas later dan de normale TV-rips. Vaak tegelijkertijd met de WEB-DL-rips (het zijn ook WEB-DL-rips, maar dan in 1080p ipv 720p). Maar je hebt ze niet voor alle series.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:33 schreef shiznuts het volgende:
Krijg je meestal pas als de serie uitkomt op schijfjes.
Rips zijn vrijwel altijd TVrips in SD of 720P HD.
Anyhoezels, ik ga ff verder kijken.
Harvey die Louis nadoet met z'n vinger opsteken.
Die blonde mag er trouwens ook wel wezen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:00 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Serie was sowieso beter zonder alle soap-drama rondom Mike. Wordt idd tijd dat hij z'n shit together krijgt en gewoon weer gaat ownen met Harvey.
Het is al van begin wel dat ie bezig is met right en wrong. Maar het mag wel wat anders vormgegeven worden.
Die Indische chick had van mij wel mogen blijven trouwens. Jammer dat álles om Mike moet draaien.
Klopt ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:14 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Die blonde mag er trouwens ook wel wezen.
Die Indische chick was trouwens toch Priya uit TBBT?
Ze heette Maria, dus hier moet ze een Latina voorstellen... Best apart, zeker aangezien ze bij een flink deel van het publiek dat vast ook naar TBBT kijkt, als Indiase bekend staat.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:14 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Die blonde mag er trouwens ook wel wezen.
Die Indische chick was trouwens toch Priya uit TBBT?
Mwah, ik vond het niet zoveel. Ze maken er een weirdo en tegelijkertijd het lulletje van de serie van. Getuige de fragmenten uit de volgende aflevering wordt dat niet veel anders. Ik had gehoopt dat hij door deze laatste act van disrespect zich flink zou laten gelden. Maar dat gebeurt dus niet. Zou de serie waarschijnlijk te ingewikkeld van worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |