Grmbl, Mike & Rachel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:18 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
"I'm a Lannister"geweldige quote!!
Toch vind ik het jammer dat er kennelijk weer een nieuw meisje tussen Mike en Rachel moet komen staan.....
Beetje jammer vind ik dat. Prima aflevering verder, maar dit zag je al van mijlenver aankomen.quote:
Dit..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hehe die Game of Thrones quote van Louis.
Verder jammer dat er in allerijl een vrouwtje geïntroduceerd moet worden voor Mike van het 'die-heeft-hij-zijn-hele-leven-al-gekend-en-alles-mee-gedeeld-maar-natuurlijk-is-ze-nu-getrouwd-maar-wel-weer-terug-in-zijn-leven' type.
Dit natuurlijk in allerijl omdat de Jenny verhaallijn nu eenmaal is afgehandeld, maar een mogelijke relatie met Rachel moet natuurlijk wel net afketsen, dus we introduceren maar een nieuw karakter met zogenaamd veel achtergrond.
Dat is een zwaktebad, cliché en sloppy writing.
Mike z'n karakter verdient beter!
Voor in de OP:quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:48 schreef maarten22 het volgende:
Jenny mag wel weer terugkomen in de serie!
Seizoen 2 is nog niet helemaal afgelopen. Pas in het nieuwe jaar krijgen we de rest van het huidige seizoen te zien. Dus nog maar een paar maanden. (Paar > 2quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:01 schreef ari_zahav het volgende:
Wel cool dat we niet lang hoeven te wachten voor s3
4 maanden te langquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:01 schreef ari_zahav het volgende:
Wel cool dat we niet lang hoeven te wachten voor s3
Toepasselijke filenaam wel voor die bovenste.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Voor in de OP:
[ afbeelding ]
En deze natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:12 schreef PiRANiA het volgende:
CHICK JE SHIRT IS TE KLEINNee hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:12 schreef PiRANiA het volgende:
CHICK JE SHIRT IS TE KLEINDit viel mij tijdens het kijken ook al op jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Eh ok.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:49 schreef datisstom het volgende:
Ik heb de eerste paar afleveringen gezien maar ik begrijp er helemaal niks van. Ik ken al die vaktermen niet, derhalve volg ik het gewoon niet. Toch jammer.
Ik vaak niet. Maar misschien toch maar weer eens proberen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Eh ok.Ik weet ook niks van wetboeken, clausules en rechten, maar kan dit probleemloos volgen eigenlijk?
Een verhaallijn over statuten bijv. Geen idee waar het over gaat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:52 schreef CrashO het volgende:
Welke vaktermen?![]()
Ben wel een redelijke law-series veteraan, maar hoor toch vrij weinig speciaals voorbij komen?
Het recht speelt maar een beetje mee in Suits, gaat meer om de characters.
Je bedoelt termen als subpoena en affidavit? Wat ik deed, was af en toe de video op pauze te zetten en ze even te googlen, want ik had ook geen idee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:49 schreef datisstom het volgende:
Ik heb de eerste paar afleveringen gezien maar ik begrijp er helemaal niks van. Ik ken al die vaktermen niet, derhalve volg ik het gewoon niet. Toch jammer.
Het gaat vaak toch wel wat verder dan dat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef PiRANiA het volgende:
Oh als iemand zegt: "ik heb een poedeliewoepsie nodig", dan maakt het mij niet veel uit wat een poedeliewoepsie is.
Oké oké. Van een hoop ken ik wel ongeveer de bedoeling, dat zal inderdaad wel schelen. Misschien moeten we een veelgebruikte-woordenlijst in de OP zettenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:56 schreef datisstom het volgende:
[..]
Het gaat vaak toch wel wat verder dan dat.
Heb de hele tijd zitten grinnikenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:47 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
You look stoned"![]()
I am, but i never joke about the can opener;![]()
![]()
Zoiezo, die hele stoner scene![]()
Dat is wel een idee ja. Rechtenstudenten aanwezig?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oké oké. Van een hoop ken ik wel ongeveer de bedoeling, dat zal inderdaad wel schelen. Misschien moeten we een veelgebruikte-woordenlijst in de OP zetten.
Vul maar aan hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:30 schreef datisstom het volgende:
Witness en sentence weet iedereen die wel eens een detective heeft gezien wel.
Waar en wat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
over anderhalf jaar in Amerika studerenhopelijk is Suits dan nog aan de gang, dan wil ik wel een keer een bezoekje brengen aan de set als het kan
Geen idee en gewoon onderdeel van de opleiding!quote:
Suits wordt in Canada opgenomen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
over anderhalf jaar in Amerika studerenhopelijk is Suits dan nog aan de gang, dan wil ik wel een keer een bezoekje brengen aan de set als het kan
subpoena?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:37 schreef IceBeach het volgende:
perjury - meineed
affadavit - waarheidsverklaring
injunction - gerechtelijk bevel
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:29 schreef PiRANiA het volgende:
Subpoena - dagvaarding
Appeal - hoger beroep
Witness - getuige
Sentence - vonnis
Indictment - tenlastelegging
Perjury - meineed
Affadavit - waarheidsverklaring
Injunction - gerechtelijk bevel
Met dank aan IceBeach
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:40 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Suits wordt in Canada opgenomen.
Op een soundstagequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:46 schreef vandermar het volgende:
[..]dan moet ik maar in Canada studeren
Dat vond ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:54 schreef Kenju het volgende:
Ik vond trouwens die Tess wel erg veel van Donna weghebben. Ben ik de enige?
Cool, dat wist ik niet!quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:41 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat vond ik ook.
En ik mis Donna in de OP.
[ afbeelding ]
Kwam er net achter dat er ook webisodes zijn
Niiicequote:Op zondag 26 augustus 2012 10:15 schreef CrashO het volgende:
Die webisodes zijn geniaal![]()
Deze bestaat volledig uit bekende film-quotes![]()
Ja ik facepalmde daar ook behoorlijk om...quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:46 schreef planethugo het volgende:
aardige finale, alleen dat mike zo van zijn padje is nadat zijn oma overlijdt vind ik wel wat ongeloofwaardig. Hij is zó van slag dat hij WIET gaat kopen! En dan wordt hij betrapt en doet hij net alsof hij het door de wc spoelt
dat laatste wat je aanhaalt was idd ook best slecht en beetje te soap achtig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:14 schreef shiznuts het volgende:
Eh... als alle familie die je nog maar hebt je oma is en je niet zo'n gevoelsuiter bent dan moet 'ie toch op z'n eigen manier zien te verwerken dat er nu echt niemand voor 'em is. Z'n beste vriend is verder z'n beste vriend niet meer, Jenny is uit de picture, Rachel is te gecompliceerd, hij kan niet echt bij iemand terecht, het enige wat 'ie kan doen is terugvallen op wiet, wat ik best geloofwaardig vind dat iemand op zo'n kwetsbaar moment doet uit zwakte. En iemand met drugs gaat echt geen spul door de plee spelen als ze niet van plan zijn nooit meer drugs tot zich te nemen, dus ja, dat kan ook nog best, het betrapt worden is alleen ongeloofwaardig misschien, net zo ongeloofwaardig als dat Mike een getrouwde chick laat overkomen voor een wip, wat voor hem lekker ongecompliceerd is, voor haar wat minder en daarna betrapt wordt door Rachel die aan de deur staat en een naakte vrouw in z'n crib achter hem langs loopt.Maar dat terzijde kan zoiets best gebeuren, niet?
Het is een ware topseriequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister begonnen aan deze serie. Erg tof, gok dat ik over niet al te lange tijd hier wel weer ben om mee te praten.
Ook als dat niet in een preview zat, zag je dat natuurlijk van kilometers aankomen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Net S02E10 gekeken. Nu kan ik niet wachten tot januari. Vond de cliffhanger niet heel bijzonder, dat stukje met Rachel en die andere op de achtergrond had ik volgens mij al eerder voorbij zien komen in een preview. Beetje jammer.
Omdat de grotere series weer gaan draaien. Als straks rond kerst de kijkers weer minder minder worden kan het gat weer gevuld worden met series als Suits.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:37 schreef dimmak het volgende:
Why the fuck zit er zo'n lange periode tussen?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga nu aan de eerste aflevering van het eerste seizoen beginnen.![]()
wat doe je nou blij met je juichende poppetje je weet nog niet eens hoe het gaat zijn en je begint al zo met je aanpassen van een quotequote:
Je hebt in S01 maar 10 afleveringen gekeken?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:02 schreef planethugo het volgende:
dit moet je gewoon zien als een volledig seizoen (net als S1 10 afleveringen)
alleen moesten we toen een jaar wachten op nieuwe afleveringen, nu maar een half jaar
ow verrek dat zijn er idd gewoon 12 (die ik gewoon gezien heb), dacht dat het er maar 10 marenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je hebt in S01 maar 10 afleveringen gekeken?
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:38 schreef planethugo het volgende:
[..]
niet mijn scherpste dag vandaag. Sorry
De gemiddelde beoordeling op IMDB (8.9) en de juridische setting (ik studeer rechtsgeleerdheid) enthousiasmeerden mij, wat na het bekijken van 2 afleveringen is omgeslagen in fanboyisme - grenzend aan verslaving, Welk eender vernuftig vermaek, och och och.quote:Op donderdag 6 september 2012 05:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
wat doe je nou blij met je juichende poppetje je weet nog niet eens hoe het gaat zijn en je begint al zo met je aanpassen van een quote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |