Zijn meerdere topics davyquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:33 schreef Doublepain het volgende:
Verlies AZ en verlies Feyenoord..
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:33 schreef Doublepain het volgende:
Verlies AZ en verlies Feyenoord..
Zal vanavond pas bij Barca-Real een test zijn denk ikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook, dat is wennen. Steven in livevoetbaltopics actief.
Verdedigend zijn ze vrij zwak vind ik, aanvallend natuurlijk zeer sterkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:51 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd of AZ het wél kan. Anzhi stelde tegen Vitesse niet veel voor.
Ik ga tussendoor nog wat anders doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal vanavond pas bij Barca-Real een test zijn denk ik
[..]
Verdedigend zijn ze vrij zwak vind ik, aanvallend natuurlijk zeer sterk
Moeten we ons zorgen gaan makenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga tussendoor nog wat anders doen.
Nee johquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moeten we ons zorgen gaan maken
Vorig jaar al veel wedstrijden gespeeldquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:58 schreef GGMM het volgende:
Reijnen dus. Ben benieuwd hoe hij het doet.
Komt van PEC Zwolle.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vorig jaar al veel wedstrijden gespeeld
Ik vind hem niet zo heel slecht als ik eerlijk ben
I knowquote:
Eetsequote:
Yup, was ook al bij ANZ-VITquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:00 schreef AFCNiels het volgende:
Anzhi speelt toch niet in het eigen stadion omdat het daar te gevaarlijk is?
Spelen Europees niet in eigen stadion neequote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:00 schreef AFCNiels het volgende:
Anzhi speelt toch niet in het eigen stadion omdat het daar te gevaarlijk is?
De hele streek ligt daar overhoop omdat Guus overal ziekenhuizen en scholen aan het bouwen is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Spelen Europees niet in eigen stadion nee
In de competitie weet ik niet maar ze trainen ook ver buiten het gebied
Zouden ze twente en Munsterman moeten sturen, die is toch altijd bezig in de wijkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De hele streek ligt daar overhoop omdat Guus overal ziekenhuizen en scholen aan het bouwen is.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zouden ze twente en Munsterman moeten sturen, die is toch altijd bezig in de wijken
Munsterman wil denk ik alleen komen als hij constant door een cameraploeg gevolgd wordt en hij bij ieder doelpunt het veld in mag rennen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zouden ze twente en Munsterman moeten sturen, die is toch altijd bezig in de wijken
Niet zo heel gek wanneer de afstand een paar honderd kilometer is van je echte thuisbasisquote:
Dat sowieso jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Munsterman wil denk ik alleen komen als hij constant door een cameraploeg gevolgd wordt en hij bij ieder doelpunt het veld in mag rennen.
Ja oke, maar dan nog. Zo sfeerloos ook. Krijg je niet echt zin van om te voetballen volgens mij.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet zo heel gek wanneer de afstand een paar honderd kilometer is van je echte thuisbasis
Krijg al amper zin om te kijken hierdoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan nog. Zo sfeerloos ook. Krijg je niet echt zin van om te voetballen volgens mij.
Lege stadions zijn wel geniaal.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan nog. Zo sfeerloos ook. Krijg je niet echt zin van om te voetballen volgens mij.
Inderdaad. Gelukkig zijn er straks nog andere wedstrijden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Krijg al amper zin om te kijken hierdoor
Vind je dat serieus leuk?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lege stadions zijn wel geniaal.
Omdat het lijkt of er totaal geen actie is op het veld omdat er geen publiek meeleeftquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:09 schreef AFCNiels het volgende:
Om te kijken is het toch altijd een stuk minder leuk als het stadion leeg is, best raar eigenlijk.
Druk de 'mute' knop in ..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat het lijkt of er totaal geen actie is op het veld omdat er geen publiek meeleeft
Nergens voor nodig dan tochquote:
Die hoor je toch wel. Komt overal bovenuitquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat geschreeuw van gertjan verbeek
Op 5:18 Maaskant: BLINDEquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die hoor je toch wel. Komt overal bovenuit
Alleen is het hier voller.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:12 schreef ZwarteMaan het volgende:
Groen, Rood en Blauwe stoeltjes.. net de ArenA zo ;-)
Alsof dat Anzhi buiten Eto'o zoveel voorstelt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:12 schreef AFCNiels het volgende:
Eto'o verdient volgens mij al meer dan de hele begroting van AZ, het zou toch wel knap zijn als AZ een ronde verder weet te komen.
Dat dus. Vitesse had ook gewoon moeten winnen van ze.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alsof dat Anzhi buiten Eto'o zoveel voorstelt.
Misschien drie of vier goede spelers maar dan houd ook wel op.
met Theo J. was het gelukt .... ;-)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Vitesse had ook gewoon moeten winnen van ze.
Theo J, dat klinkt als een misdadigerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:16 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
met Theo J. was het gelukt .... ;-)
Nou ja, dat scheelt niet veel natuurlijk. Maar dat geheel terzijdequote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Theo J, dat klinkt als een misdadiger
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat scheelt niet veel natuurlijk. Maar dat geheel terzijde
Tsja, het was leuk die 56+ weken Theo.. jammer dat het niet geworden is wat het moest worden zeg ik dan maar als Ajacied..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Theo J, dat klinkt als een misdadiger
neem een EL abbo..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo. Streampje staat aan, lekker kijken jongens.
Zijn er vanavond samenvattingen op RTL 7 en zo ja, hoe laat?
nee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo. Streampje staat aan, lekker kijken jongens.
Zijn er vanavond samenvattingen op RTL 7 en zo ja, hoe laat?
Ik ben een arme studentquote:
Jammer.quote:
Staan 7e. 8 uit 5quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoe doet Anzi het eigenlijk in de competitie?
5 gespeeld - 2 gewonnen, 2 gelijk, 1 verloren .. 7e dusquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoe doet Anzi het eigenlijk in de competitie?
Ja dat had ik bij het begin dus ook alquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:20 schreef GGMM het volgende:
Door dat sfeerloze stadion, het rare beeld en de russische reclameborden heb ik eerlijk gezegd al niet veel motivatie meer om te kijken
quote:
Ook niet echt denderend dusquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:20 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
5 gespeeld - 2 gewonnen, 2 gelijk, 1 verloren .. 7e dus
http://www.fc-anji.ru/?lng=enquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat had ik bij het begin dus ook al
Wedstrijd is nog niet veel soeps. Beide partijen overtuigen niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:21 schreef Insektenvernichter het volgende:
Wie is er tot zover de betere ploeg? AZ of Anzhi?
geen van beidenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:21 schreef Insektenvernichter het volgende:
Geen van beidequote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:21 schreef Insektenvernichter het volgende:
quote:
quote:
Het is ook stil op de tribunes en ze winnen de laatste jaren verdomd weinig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Anzi is eigenlijk een beetje het psv van rusland, alleen maar middenvelders en aanvallers kopen en de verdediging blijft eigenlijk kut
In Rusland heb je nog het probleem als sjeik dat je een bepaald aantal Russen moet opstellen. Daarom koop je al eerder spitsen en middevelders, omdat die spraakmakender zijn. Dat maakt het tegelijkertijd eigenlijk flink kut om als sjeik een Russische ploeg te kopen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Anzi is eigenlijk een beetje het psv van rusland, alleen maar middenvelders en aanvallers kopen en de verdediging blijft eigenlijk kut
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook stil op de tribunes en ze winnen de laatste jaren verdomd weinig.
Ja oke, zit wel wat logica in wat je nu zegtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
In Rusland heb je nog het probleem als sjeik dat je een bepaald aantal Russen moet opstellen. Daarom koop je al eerder spitsen en middevelders, omdat die spraakmakender zijn. Dat maakt het tegelijkertijd eigenlijk flink kut om als sjeik een Russische ploeg te kopen.
Idd. Nog maar kijken of ik de 2e helft uberhaupt aanzet. Misschien schakel ik wel naar Heerenveen. Al zal dat ook niet veel soeps zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:25 schreef stevenmac26 het volgende:
In de rust maar even snel koffie zetten want dit is best wel niks eigenlijk
Die hebben geluk met de makkelijkste loting van allemaal. Naja, die van PSV is ook wel erg simpel weer. Maar die hadden de afgelopen jaren ook moeite met toppers als Novosibirsk en Riedquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd. Nog maar kijken of ik de 2e helft uberhaupt aanzet. Misschien schakel ik wel naar Heerenveen. Al zal dat ook niet veel soeps zijn.
En toch kijk ik liever Az dan Heerenveenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd. Nog maar kijken of ik de 2e helft uberhaupt aanzet. Misschien schakel ik wel naar Heerenveen. Al zal dat ook niet veel soeps zijn.
Mwah ik vind ze beide niet vooruit te branden eigenlijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:29 schreef ZwarteMaan het volgende:
AZ speelt nog slechter dan Anzhi ..
Ik had een keer met Anzhi gespeeld met Football Manager.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
In Rusland heb je nog het probleem als sjeik dat je een bepaald aantal Russen moet opstellen. Daarom koop je al eerder spitsen en middevelders, omdat die spraakmakender zijn. Dat maakt het tegelijkertijd eigenlijk flink kut om als sjeik een Russische ploeg te kopen.
Geloof het wel ja. Ze hebben dan die Zhirkov nog kunnen halen van Chelsea. Maar met zoveel beperkingen ga je toch als sjeik geen Russische club kopen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik had een keer met Anzhi gespeeld met Football Manager.Leek me wel tof om lekker geld uit kunnen geven. Ik had geloof ik de eerste 2 seizoenen al 50 miljoen uitgegeven aan zéér matige Russen. Alle spelers die ook maar iets kunnen zitten al bij een concurrent en zijn dus niet haalbaar of belachlelijk duur. Zo zal het in het echt ook wel ongeveer zijn.
Ach met een paar jaar zal die buitenlanders regel wel opgeheven worden in Rusland aangezien ze willen aanhaken bij de Europese topquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Ze hebben dan die Zhirkov nog kunnen halen van Chelsea. Maar met zoveel beperkingen ga je toch als sjeik geen Russische club kopen?Of het moet echte clubliefde zijn natuurlijk, maar dat betwijfel ik
Komt wel uit die streek en heeft zijn leven gebeterd na een ongeluk blablabla aldus Hiddink.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Ze hebben dan die Zhirkov nog kunnen halen van Chelsea. Maar met zoveel beperkingen ga je toch als sjeik geen Russische club kopen?Of het moet echte clubliefde zijn natuurlijk, maar dat betwijfel ik
De eigenaar van Anzhi komt toch uit die streek?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoop eerder dat ze het in de rest van Europa invoeren (utopie)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach met een paar jaar zal die buitenlanders regel wel opgeheven worden in Rusland aangezien ze willen aanhaken bij de Europese top
Is dat zo ja? Dan zal het ongetwijfeld clubliefde zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De eigenaar van Anzhi komt toch uit die streek?
Wilden ze niet in Engeland een 6+5 regel gaan invoeren?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoop eerder dat ze het in de rest van Europa invoeren (utopie)
Heel Europa.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wilden ze niet in Engeland een 6+5 regel gaan invoeren?
is de UEFA daar niet mee bezig?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:
ja dusquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
is de UEFA daar niet mee bezig?
Heb er niks van gehoord eerlijk gezegd. Maar van mij mag het.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Madrid heeft geen overvloed aan Spanjaarden hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb er niks van gehoord eerlijk gezegd. Maar van mij mag het.
Spanje heeft al jaren lang 2 absolute topclubs die met een overtal aan Spanjaarden spelen. Die zijn hun tijd echt vooruit.
Hun beste speler is buitenlandsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spanje heeft al jaren lang 2 absolute topclubs die met een overtal aan Spanjaarden spelen. Die zijn hun tijd echt vooruit.
gaat ook nooit gebeuren meer helaasquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds Mourinho gaat het steeds meer op het Portugees elftal lijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Madrid heeft geen overvloed aan Spanjaarden hoor
Die willen geen spelers van buiten de regio, maar of het Catalanen zijn betwijfel ikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:36 schreef GGMM het volgende:
Bilbao speelt met 11 Catalanen, staan gewoon in de finale van de Europa League
Hm, valt bij nader inzien wel mee ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Baskenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:36 schreef GGMM het volgende:
Bilbao speelt met 11 Catalanen, staan gewoon in de finale van de Europa League
Zonde.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:36 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
gaat ook nooit gebeuren meer helaas
http://www.independent.co(...)-europe-1701844.html
Ahaaa, wel zonde danquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:37 schreef Smoofie het volgende:
6+5 mag niet van de EU, vrij verkeerd van werknemers
hele EU opheffen -- duurt niet lang meer als het zo doorgaat in ieder gevalquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:37 schreef Smoofie het volgende:
6+5 mag niet van de EU, vrij verkeerd van werknemers
wat gebeurd er eigenlijk met het Bosman arrest als de EU niet meer bestaat in de huidige vorm?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:37 schreef Smoofie het volgende:
Als ze het wel gaan doen btw, dan hebben Engeland,Portugal en Frankrijk een groot probleem.
Sowieso zijn er in heel Europa genoeg andere veel mooiere clubs te vinden dan fucking Anzhi. Zit je ook nog eens niet aan die regel vast. Mocht het inderdaad pure clubliefde zijn dan is het nog wel te begrijpen inderdaad, dan zou ik het ook gedaan hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch spelen er zeker in vergelijking met andere Europese clubs nog best wat Spanjaarden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op Messi en Ronaldo doelt? Messi zou je natuurlijk als Catalaan ook wel een beetje mee kunnen rekenen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hun beste speler is buitenlands
En terecht.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sinds Mourinho gaat het steeds meer op het Portugees elftal lijken.
ja er spelen nog wel veel Spanjaarden, maar de buitenlanders zijn toch wel meer aanwezig volgens mijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sowieso zijn er in heel Europa genoeg andere veel mooiere clubs te vinden dan fucking Anzhi. Zit je ook nog eens niet aan die regel vast. Mocht het inderdaad pure clubliefde zijn dan is het nog wel te begrijpen inderdaad, dan zou ik het ook gedaan hebben.
[..]
Toch spelen er zeker in vergelijking met andere Europese clubs nog best wat Spanjaarden.
[..]
Ik neem aan dat je op Messi en Ronaldo doelt? Messi zou je natuurlijk als Catalaan ook wel een beetje mee kunnen rekenen.
Als de EU niet meer bestaat zijn de Europese arresten ook allemaal waardeloos.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:38 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
wat gebeurd er eigenlijk met het Bosman arrest als de EU niet meer bestaat in de huidige vorm?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:40 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
en jij bent straks als je spaargeld kwijt .. (als je dat hebt)
Zijn wel meer aanwezig inderdaad. Maar met een Casillas, Ramos en Alonso kun je toch wel spreken van een Spaanse as. Zeer belangrijke spelers voor Real.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja er spelen nog wel veel Spanjaarden, maar de buitenlanders zijn toch wel meer aanwezig volgens mij
truequote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zijn wel meer aanwezig inderdaad. Maar met een Casillas, Ramos en Alonso kun je toch wel spreken van een Spaanse as. Zeer belangrijke spelers voor Real.
Ik schat een miljoentje of 3 netto.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:43 schreef ZwarteMaan het volgende:
Wat verdient Mbark bij Anzhi eigenlijk?
best betaalde Marokkaan dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik schat een miljoentje of 3 netto.
Met zoveel geld verwacht je wel wat meer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:47 schreef TheVulture het volgende:
Dat Anzhi is echt totaal geen imponerend team... dit moet AZ gewoon kunnen redden
Denk het wel, ik denk niet dat Afellay of Chamakh meer verdienen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:45 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
best betaalde Marokkaan dan?
Dat sowieso niet nee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
true
Maar GGMM doelde echt op een overhand van Spaanse spelers
Hoeveel verdient El Hamdaoui eigenlijk?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het wel, ik denk niet dat Afellay of Chamakh meer verdienen.
Was nooit bij de NOS, was altijd bij RTL 7.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:52 schreef Micson het volgende:
Ik zie nergens iets staan over samenvattingen bij de NOS straks? Hebben die dieven van Eredivisie Live dat ook al afgenomen van de voetballiefhebber ?
Is er gewoon helemaal niks te zien over de EL wedstrijden vanavond??
Ja ok, maar iig niet achter betaalTVquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was nooit bij de NOS, was altijd bij RTL 7.
Dacht dat de wedstrijden op RTL pas vanaf de groepsfase waren. Is dat vanaf dit jaar niet meer?quote:
Jawel toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht dat de wedstrijden op RTL pas vanaf de groepsfase waren. Is dat vanaf dit jaar niet meer?
Mag het hopen ja.quote:
Nee, helaas.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:04 schreef Micson het volgende:
Maar ook nergens samenvattingen vanavond? Ik kan in ieder geval niets vinden
Morgenochtend wel op eredivisielive.nlquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:04 schreef Micson het volgende:
Maar ook nergens samenvattingen vanavond? Ik kan in ieder geval niets vinden
Dat is juist de reden waarom ik het mis.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel prima zo, zonder het trio galbak, lachzak en moppersigaar op RTL7
Als je betaalt wel ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel prima zo, zonder het trio galbak, lachzak en moppersigaar op RTL7
Dat is juist een van de pluspunten, en het is handig als je geen EL hebt (zoals ik).quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:04 schreef TheVulture het volgende:
Ja godver, net nu ik naar Heerenveen schakelquote:
Dit dusquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja godver, net nu ik naar Heerenveen schakel
Traorequote:
Ga maar uit van 3-4 teamsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:11 schreef TheVulture het volgende:
Deze ronde is inderdaad best belangrijk voor de coefficienten... 6 teams in de poulfases zou erg fijn zijn
Dat dus. Zeker als we Frankrijk in willen halen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:11 schreef TheVulture het volgende:
Deze ronde is inderdaad best belangrijk voor de coefficienten... 6 teams in de poulfases zou erg fijn zijn
3 teams in deze poulefase zou wel een aderlating zijn ja. Dan hebben we wel weer een flink probleem.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:11 schreef TheVulture het volgende:
Mwa, in principe zou elke Nederlandse club moeten kunnen winnen.quote:
Frankrijk halen we niet in. Frankrijk zal Portugal wel inhalen, het gaat erom dat OEK en RUS ons niet weer inhalen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Zeker als we Frankrijk in willen halen.
Echt zo onnodig dit
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Frankrijk halen we niet in. Frankrijk zal Portugal wel inhalen, het gaat erom dat OEK en RUS ons niet weer inhalen.
Die extra plaats is Twentequote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:13 schreef Smoofie het volgende:
Die extra plaats was ook zwaar kut.
Ja, dat had ik gelezen ja. Maar dat is dus onzin.quote:
En Portugal ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gelezen ja. Maar dat is dus onzin.
We kunnen Frankrijk dit jaar of uiterlijk volgend jaar gewoon inhalen.
Dat valt nog te bezien natuurlijk. Meestal draait zo'n bij elkaar gekocht team pas na één á twee seizoenen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En Portugal ook.
Frankrijk gaat nu met PSG meer punten pakken dan Portugal.
Benfica en FC Porto zijn ook niet meer zo top.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien natuurlijk. Meestal draait zo'n bij elkaar gekocht team pas na één á twee seizoenen.
Maar dat is wel pech die we kunnen hebben ja.
Oekraine heeft 2 ploegen in de CL en daarnaast Metallist. Verder is dat niet veel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:15 schreef Smoofie het volgende:
Al kijkend naar Oekraine..
8 Ukraine 16.625 5.800 10.083 7.750 1.750 42.008 4/ 6
Ook nog maar 4 teams. Rusland nog 6/6
Klopt. Sowieso heeft Portugal maar 2 á 3 teams die leuk meedraaien. ALs je er 6 voor Europa aflevert zijn er dus al 3 teams kut.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Benfica en FC Porto zijn ook niet meer zo top.
In de CL zullen ze juist minder punten pakken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oekraine heeft 2 ploegen in de CL en daarnaast Metallist. Verder is dat niet veel.
Klopt. Maar Nederland ook dusquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Sowieso heeft Portugal maar 2 á 3 teams die leuk meedraaien. ALs je er 6 voor Europa aflevert zijn er dus al 3 teams kut.
Frankrijk hetzelfde laken een pak trouwens.
Dynamo Kyiv heeft een pot 2 loting.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In de CL zullen ze juist minder punten pakken.
FC Porto en Benfica ook.
Dus? Als Feyenoord Kiev als bijna verslaat. Juventus is Pot 3 en PSG 4.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dynamo Kyiv heeft een pot 2 loting.
Mwa, valt mee. Ajax, PSV, Twente, AZ en Heerenveen hebben de afgelopen jaren flink wat punten gepakt. ALs Feyenoord en later Vitesse daar nog bij k an aansluiten dan hebben we een redelijk arsenaal aan goede clubs hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt. Maar Nederland ook dus.
Ja maar 2 plekken direct CL = minder puntenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, valt mee. Ajax, PSV, Twente, AZ en Heerenveen hebben de afgelopen jaren flink wat punten gepakt. ALs Feyenoord en later Vitesse daar nog bij k an aansluiten dan hebben we een redelijk arsenaal aan goede clubs hoor.
AZ van vorig jaar had dit Anzhi verslagen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Ach zolang we Rusland en Oekraine maar achter ons houden... het is gewoon pech dat zowel Vitesse als AZ in deze fase al op zo'n team als Anzhi stuiten...
Ook niet. Ligt eraan welke 2 clubs de CL ingaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja maar 2 plekken direct CL = minder punten
De ETA is zo jaren 90.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM gaat dood de ETA pakt hem.
Mossad was het toch? Of spannen die allemaal onder 1 hoedje als onderdeel van de grotere Illuminate voor een NWO?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:20 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb banden met CIA. Als je van GGMM af wilt komen...
Mossad echt banden mee, CIA houdt me gewoon in de gaten, maar ik wat Jihad mailtjes stuur naar GGMM pakken ze hem/quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mossad was het toch? Of spannen die allemaal onder 1 hoedje als onderdeel van de grotere Illuminate voor een NWO?
Indien de plannen uitkomen heeft dit ook effect op de Europa League dus ja. Dit is een algemeen topic en niet enkel voor AZ. (Het is overigens Anzhi - Azquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Gaat dit nog over Az-Anzi of wat?
Deze is enkel voor Az en Feyenoordquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Indien de plannen uitkomen heeft dit ook effect op de Europa League dus ja. Dit is een algemeen topic en niet enkel voor AZ. (Het is overigens Anzhi - Az)
Dat is volgende weekquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Gaat dit nog over Az-Anzi of wat?
PSG en Juve hebben in europees verband niks bewezenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus? Als Feyenoord Kiev als bijna verslaat. Juventus is Pot 3 en PSG 4.
Wat lul jij allemaal.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:27 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
PSG en Juve hebben in europees verband niks bewezen
Wat heeft dat met mijn post te maken? Juve en PSG zijn een stuk beter dan Kiev, als Kiev hen loot, ook al zit Kiev in pot 2, zijn ze de sjaak.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:31 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Afgelopen 5 jaar kijken ze naar dacht ik en daar hebben ze nog niks bewezen
Dnipro heeft toch Kalinic toch ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:34 schreef Mandéra het volgende:
Ik ben overgeschakeld naar Slovan Liberec – Dnipro Dnipropetrovsk.
Jup, best een leuk clubje hoor, ik kan alleen de naam niet fatsoenlijk uitspreken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:36 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Dnipro heeft toch Kalinic toch ?
Haha volgens mij ook een leuk stadionquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:38 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Jup, best een leuk clubje hoor, ik kan alleen de naam niet fatsoenlijk uitspreken.
Jawel, maar nu spelen ze uit. Er zijn meer Dnipro supporters in het stadion dan Liberec supporters.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:40 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Haha volgens mij ook een leuk stadion
Liberec ken ik niet hahaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:42 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Jawel, maar nu spelen ze uit. Er zijn meer Dnipro supporters in het stadion dan Liberec supporters.
Echt he... ik hoop echt dat AZ het thuis nog rechtzet want dit is echt een kutelftal met hoofdletter K....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dat Anzi een waardeloos team
Snap ook niet waarom AZ hem haalde.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:51 schreef lolrofl het volgende:
Ondanks buitenspel ook wel heel slecht afgemaakt door Berghuis
Zoals PSV?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:58 schreef Doublepain het volgende:
Valt me nu pas op dat Feyenoordshirt een lelijke witte vierkant op de rug heeft
Tja dit is geen CL he.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:58 schreef Smoofie het volgende:
Na al die jaren van droogheid en niet eens vol? Teleurstellend
Ze zijn natuurlijk CL-voetbal gewend daarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:58 schreef Smoofie het volgende:
Na al die jaren van droogheid en niet eens vol? Teleurstellend
Jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:01 schreef GGMM het volgende:
Wat een lelijke rugnummers op de shirts van Feyenoord. Is dat normaal?
Nee. Zal wel weer zo'n achterlijke UEFA regel zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:01 schreef GGMM het volgende:
Rugnummers moeten in het geheel zichtbaar zijn op een enkelkleurige achtergrond in Europees verband. Ja, ik vind het ook kinderachtig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:01 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee. Zal wel weer zo'n achterlijke UEFA regel zijn.
Echt enorm kinderachtig ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rugnummers moeten in het geheel zichtbaar zijn op een enkelkleurige achtergrond in Europees verband. Ja, ik vind het ook kinderachtig.
viel mij ook al op, ziet er niet uitquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:01 schreef GGMM het volgende:
Nee joh. Als Feyenoord Europa ingaat is dat beter voor het nederlandse voetbal + dan verspelen zij ook puntjes na een Europees duel. Alleen maar voordelenquote:
Dan kan Kadlec alsnog scorenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Als Feyenoord Europa ingaat is dat beter voor het nederlandse voetbal + dan verspelen zij ook puntjes na een Europees duel. Alleen maar voordelen
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:04 schreef Slobeend het volgende:
Het shirt is wel anders dan anders. Lijkt meer wit te zijn rond de rugnummers.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rugnummers moeten in het geheel zichtbaar zijn op een enkelkleurige achtergrond in Europees verband
Hey Evert.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:05 schreef JesseOzil het volgende:
Komt mijn broertje binnen denkt ie dat ik Fifa speel vanwege Evert.
Hij zet een tackle in!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:05 schreef JesseOzil het volgende:
Meen je dat?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:04 schreef Slobeend het volgende:
Het shirt is wel anders dan anders. Lijkt meer wit te zijn rond de rugnummers.
Fifaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:05 schreef JesseOzil het volgende:
Moet jij je boeken niet kaften?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:05 schreef Smoofie het volgende:
Als je niet kunt winnen van Sparta praag
Hey Evert, heb ik je weleens verteld over mijn tijd bij de Adelaars? Toen ik nog zaalvoetbalde?quote:
Pro PES?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |