Zoals PSV?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:58 schreef Doublepain het volgende:
Valt me nu pas op dat Feyenoordshirt een lelijke witte vierkant op de rug heeft
Tja dit is geen CL he.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:58 schreef Smoofie het volgende:
Na al die jaren van droogheid en niet eens vol? Teleurstellend
Ze zijn natuurlijk CL-voetbal gewend daarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:58 schreef Smoofie het volgende:
Na al die jaren van droogheid en niet eens vol? Teleurstellend
Jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:01 schreef GGMM het volgende:
Wat een lelijke rugnummers op de shirts van Feyenoord. Is dat normaal?
Nee. Zal wel weer zo'n achterlijke UEFA regel zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:01 schreef GGMM het volgende:
Rugnummers moeten in het geheel zichtbaar zijn op een enkelkleurige achtergrond in Europees verband. Ja, ik vind het ook kinderachtig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:01 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee. Zal wel weer zo'n achterlijke UEFA regel zijn.
Echt enorm kinderachtig ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rugnummers moeten in het geheel zichtbaar zijn op een enkelkleurige achtergrond in Europees verband. Ja, ik vind het ook kinderachtig.
viel mij ook al op, ziet er niet uitquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:01 schreef GGMM het volgende:
Nee joh. Als Feyenoord Europa ingaat is dat beter voor het nederlandse voetbal + dan verspelen zij ook puntjes na een Europees duel. Alleen maar voordelenquote:
Dan kan Kadlec alsnog scorenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Als Feyenoord Europa ingaat is dat beter voor het nederlandse voetbal + dan verspelen zij ook puntjes na een Europees duel. Alleen maar voordelen
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:04 schreef Slobeend het volgende:
Het shirt is wel anders dan anders. Lijkt meer wit te zijn rond de rugnummers.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rugnummers moeten in het geheel zichtbaar zijn op een enkelkleurige achtergrond in Europees verband
Hey Evert.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:05 schreef JesseOzil het volgende:
Komt mijn broertje binnen denkt ie dat ik Fifa speel vanwege Evert.
Hij zet een tackle in!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:05 schreef JesseOzil het volgende:
Meen je dat?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:04 schreef Slobeend het volgende:
Het shirt is wel anders dan anders. Lijkt meer wit te zijn rond de rugnummers.
Fifaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:05 schreef JesseOzil het volgende:
Moet jij je boeken niet kaften?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:05 schreef Smoofie het volgende:
Als je niet kunt winnen van Sparta praag
Hey Evert, heb ik je weleens verteld over mijn tijd bij de Adelaars? Toen ik nog zaalvoetbalde?quote:
Pro PES?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |