Ja dat had ik bij het begin dus ook alquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:20 schreef GGMM het volgende:
Door dat sfeerloze stadion, het rare beeld en de russische reclameborden heb ik eerlijk gezegd al niet veel motivatie meer om te kijken
quote:
Ook niet echt denderend dusquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:20 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
5 gespeeld - 2 gewonnen, 2 gelijk, 1 verloren .. 7e dus
http://www.fc-anji.ru/?lng=enquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat had ik bij het begin dus ook al
Wedstrijd is nog niet veel soeps. Beide partijen overtuigen niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:21 schreef Insektenvernichter het volgende:
Wie is er tot zover de betere ploeg? AZ of Anzhi?
geen van beidenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:21 schreef Insektenvernichter het volgende:
Geen van beidequote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:21 schreef Insektenvernichter het volgende:
quote:
quote:
Het is ook stil op de tribunes en ze winnen de laatste jaren verdomd weinig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Anzi is eigenlijk een beetje het psv van rusland, alleen maar middenvelders en aanvallers kopen en de verdediging blijft eigenlijk kut
In Rusland heb je nog het probleem als sjeik dat je een bepaald aantal Russen moet opstellen. Daarom koop je al eerder spitsen en middevelders, omdat die spraakmakender zijn. Dat maakt het tegelijkertijd eigenlijk flink kut om als sjeik een Russische ploeg te kopen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Anzi is eigenlijk een beetje het psv van rusland, alleen maar middenvelders en aanvallers kopen en de verdediging blijft eigenlijk kut
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook stil op de tribunes en ze winnen de laatste jaren verdomd weinig.
Ja oke, zit wel wat logica in wat je nu zegtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
In Rusland heb je nog het probleem als sjeik dat je een bepaald aantal Russen moet opstellen. Daarom koop je al eerder spitsen en middevelders, omdat die spraakmakender zijn. Dat maakt het tegelijkertijd eigenlijk flink kut om als sjeik een Russische ploeg te kopen.
Idd. Nog maar kijken of ik de 2e helft uberhaupt aanzet. Misschien schakel ik wel naar Heerenveen. Al zal dat ook niet veel soeps zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:25 schreef stevenmac26 het volgende:
In de rust maar even snel koffie zetten want dit is best wel niks eigenlijk
Die hebben geluk met de makkelijkste loting van allemaal. Naja, die van PSV is ook wel erg simpel weer. Maar die hadden de afgelopen jaren ook moeite met toppers als Novosibirsk en Riedquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd. Nog maar kijken of ik de 2e helft uberhaupt aanzet. Misschien schakel ik wel naar Heerenveen. Al zal dat ook niet veel soeps zijn.
En toch kijk ik liever Az dan Heerenveenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd. Nog maar kijken of ik de 2e helft uberhaupt aanzet. Misschien schakel ik wel naar Heerenveen. Al zal dat ook niet veel soeps zijn.
Mwah ik vind ze beide niet vooruit te branden eigenlijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:29 schreef ZwarteMaan het volgende:
AZ speelt nog slechter dan Anzhi ..
Ik had een keer met Anzhi gespeeld met Football Manager.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
In Rusland heb je nog het probleem als sjeik dat je een bepaald aantal Russen moet opstellen. Daarom koop je al eerder spitsen en middevelders, omdat die spraakmakender zijn. Dat maakt het tegelijkertijd eigenlijk flink kut om als sjeik een Russische ploeg te kopen.
Geloof het wel ja. Ze hebben dan die Zhirkov nog kunnen halen van Chelsea. Maar met zoveel beperkingen ga je toch als sjeik geen Russische club kopen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik had een keer met Anzhi gespeeld met Football Manager.Leek me wel tof om lekker geld uit kunnen geven. Ik had geloof ik de eerste 2 seizoenen al 50 miljoen uitgegeven aan zéér matige Russen. Alle spelers die ook maar iets kunnen zitten al bij een concurrent en zijn dus niet haalbaar of belachlelijk duur. Zo zal het in het echt ook wel ongeveer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |