Hoeveel verdient El Hamdaoui eigenlijk?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het wel, ik denk niet dat Afellay of Chamakh meer verdienen.
Was nooit bij de NOS, was altijd bij RTL 7.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:52 schreef Micson het volgende:
Ik zie nergens iets staan over samenvattingen bij de NOS straks? Hebben die dieven van Eredivisie Live dat ook al afgenomen van de voetballiefhebber ?
Is er gewoon helemaal niks te zien over de EL wedstrijden vanavond??
Ja ok, maar iig niet achter betaalTVquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was nooit bij de NOS, was altijd bij RTL 7.
Dacht dat de wedstrijden op RTL pas vanaf de groepsfase waren. Is dat vanaf dit jaar niet meer?quote:
Jawel toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht dat de wedstrijden op RTL pas vanaf de groepsfase waren. Is dat vanaf dit jaar niet meer?
Mag het hopen ja.quote:
Nee, helaas.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:04 schreef Micson het volgende:
Maar ook nergens samenvattingen vanavond? Ik kan in ieder geval niets vinden
Morgenochtend wel op eredivisielive.nlquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:04 schreef Micson het volgende:
Maar ook nergens samenvattingen vanavond? Ik kan in ieder geval niets vinden
Dat is juist de reden waarom ik het mis.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel prima zo, zonder het trio galbak, lachzak en moppersigaar op RTL7
Als je betaalt wel ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel prima zo, zonder het trio galbak, lachzak en moppersigaar op RTL7
Dat is juist een van de pluspunten, en het is handig als je geen EL hebt (zoals ik).quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:04 schreef TheVulture het volgende:
Ja godver, net nu ik naar Heerenveen schakelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |