Dacht dat de wedstrijden op RTL pas vanaf de groepsfase waren. Is dat vanaf dit jaar niet meer?quote:
Jawel toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht dat de wedstrijden op RTL pas vanaf de groepsfase waren. Is dat vanaf dit jaar niet meer?
Mag het hopen ja.quote:
Nee, helaas.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:04 schreef Micson het volgende:
Maar ook nergens samenvattingen vanavond? Ik kan in ieder geval niets vinden
Morgenochtend wel op eredivisielive.nlquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:04 schreef Micson het volgende:
Maar ook nergens samenvattingen vanavond? Ik kan in ieder geval niets vinden
Dat is juist de reden waarom ik het mis.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel prima zo, zonder het trio galbak, lachzak en moppersigaar op RTL7
Als je betaalt wel ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel prima zo, zonder het trio galbak, lachzak en moppersigaar op RTL7
Dat is juist een van de pluspunten, en het is handig als je geen EL hebt (zoals ik).quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:04 schreef TheVulture het volgende:
Ja godver, net nu ik naar Heerenveen schakelquote:
Dit dusquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja godver, net nu ik naar Heerenveen schakel
Traorequote:
Ga maar uit van 3-4 teamsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:11 schreef TheVulture het volgende:
Deze ronde is inderdaad best belangrijk voor de coefficienten... 6 teams in de poulfases zou erg fijn zijn
Dat dus. Zeker als we Frankrijk in willen halen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:11 schreef TheVulture het volgende:
Deze ronde is inderdaad best belangrijk voor de coefficienten... 6 teams in de poulfases zou erg fijn zijn
3 teams in deze poulefase zou wel een aderlating zijn ja. Dan hebben we wel weer een flink probleem.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:11 schreef TheVulture het volgende:
Mwa, in principe zou elke Nederlandse club moeten kunnen winnen.quote:
Frankrijk halen we niet in. Frankrijk zal Portugal wel inhalen, het gaat erom dat OEK en RUS ons niet weer inhalen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Zeker als we Frankrijk in willen halen.
Echt zo onnodig dit
Jawel hoor.quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Frankrijk halen we niet in. Frankrijk zal Portugal wel inhalen, het gaat erom dat OEK en RUS ons niet weer inhalen.
Die extra plaats is Twentequote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:13 schreef Smoofie het volgende:
Die extra plaats was ook zwaar kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |