Wat lul jij allemaal.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:27 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
PSG en Juve hebben in europees verband niks bewezen
Wat heeft dat met mijn post te maken? Juve en PSG zijn een stuk beter dan Kiev, als Kiev hen loot, ook al zit Kiev in pot 2, zijn ze de sjaak.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:31 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Afgelopen 5 jaar kijken ze naar dacht ik en daar hebben ze nog niks bewezen
Dnipro heeft toch Kalinic toch ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:34 schreef Mandéra het volgende:
Ik ben overgeschakeld naar Slovan Liberec – Dnipro Dnipropetrovsk.
Jup, best een leuk clubje hoor, ik kan alleen de naam niet fatsoenlijk uitspreken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:36 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Dnipro heeft toch Kalinic toch ?
Haha volgens mij ook een leuk stadionquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:38 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Jup, best een leuk clubje hoor, ik kan alleen de naam niet fatsoenlijk uitspreken.
Jawel, maar nu spelen ze uit. Er zijn meer Dnipro supporters in het stadion dan Liberec supporters.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:40 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Haha volgens mij ook een leuk stadion
Liberec ken ik niet hahaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:42 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Jawel, maar nu spelen ze uit. Er zijn meer Dnipro supporters in het stadion dan Liberec supporters.
Echt he... ik hoop echt dat AZ het thuis nog rechtzet want dit is echt een kutelftal met hoofdletter K....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dat Anzi een waardeloos team
Snap ook niet waarom AZ hem haalde.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:51 schreef lolrofl het volgende:
Ondanks buitenspel ook wel heel slecht afgemaakt door Berghuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |