Benfica en FC Porto zijn ook niet meer zo top.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien natuurlijk. Meestal draait zo'n bij elkaar gekocht team pas na één á twee seizoenen.
Maar dat is wel pech die we kunnen hebben ja.
Oekraine heeft 2 ploegen in de CL en daarnaast Metallist. Verder is dat niet veel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:15 schreef Smoofie het volgende:
Al kijkend naar Oekraine..
8 Ukraine 16.625 5.800 10.083 7.750 1.750 42.008 4/ 6
Ook nog maar 4 teams. Rusland nog 6/6
Klopt. Sowieso heeft Portugal maar 2 á 3 teams die leuk meedraaien. ALs je er 6 voor Europa aflevert zijn er dus al 3 teams kut.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Benfica en FC Porto zijn ook niet meer zo top.
In de CL zullen ze juist minder punten pakken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oekraine heeft 2 ploegen in de CL en daarnaast Metallist. Verder is dat niet veel.
Klopt. Maar Nederland ook dusquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Sowieso heeft Portugal maar 2 á 3 teams die leuk meedraaien. ALs je er 6 voor Europa aflevert zijn er dus al 3 teams kut.
Frankrijk hetzelfde laken een pak trouwens.
Dynamo Kyiv heeft een pot 2 loting.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In de CL zullen ze juist minder punten pakken.
FC Porto en Benfica ook.
Dus? Als Feyenoord Kiev als bijna verslaat. Juventus is Pot 3 en PSG 4.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dynamo Kyiv heeft een pot 2 loting.
Mwa, valt mee. Ajax, PSV, Twente, AZ en Heerenveen hebben de afgelopen jaren flink wat punten gepakt. ALs Feyenoord en later Vitesse daar nog bij k an aansluiten dan hebben we een redelijk arsenaal aan goede clubs hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt. Maar Nederland ook dus.
Ja maar 2 plekken direct CL = minder puntenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, valt mee. Ajax, PSV, Twente, AZ en Heerenveen hebben de afgelopen jaren flink wat punten gepakt. ALs Feyenoord en later Vitesse daar nog bij k an aansluiten dan hebben we een redelijk arsenaal aan goede clubs hoor.
AZ van vorig jaar had dit Anzhi verslagen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Ach zolang we Rusland en Oekraine maar achter ons houden... het is gewoon pech dat zowel Vitesse als AZ in deze fase al op zo'n team als Anzhi stuiten...
Ook niet. Ligt eraan welke 2 clubs de CL ingaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja maar 2 plekken direct CL = minder punten
De ETA is zo jaren 90.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM gaat dood de ETA pakt hem.
Mossad was het toch? Of spannen die allemaal onder 1 hoedje als onderdeel van de grotere Illuminate voor een NWO?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:20 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb banden met CIA. Als je van GGMM af wilt komen...
Mossad echt banden mee, CIA houdt me gewoon in de gaten, maar ik wat Jihad mailtjes stuur naar GGMM pakken ze hem/quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mossad was het toch? Of spannen die allemaal onder 1 hoedje als onderdeel van de grotere Illuminate voor een NWO?
Indien de plannen uitkomen heeft dit ook effect op de Europa League dus ja. Dit is een algemeen topic en niet enkel voor AZ. (Het is overigens Anzhi - Azquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Gaat dit nog over Az-Anzi of wat?
Deze is enkel voor Az en Feyenoordquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Indien de plannen uitkomen heeft dit ook effect op de Europa League dus ja. Dit is een algemeen topic en niet enkel voor AZ. (Het is overigens Anzhi - Az)
Dat is volgende weekquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Gaat dit nog over Az-Anzi of wat?
PSG en Juve hebben in europees verband niks bewezenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus? Als Feyenoord Kiev als bijna verslaat. Juventus is Pot 3 en PSG 4.
Wat lul jij allemaal.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:27 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
PSG en Juve hebben in europees verband niks bewezen
Wat heeft dat met mijn post te maken? Juve en PSG zijn een stuk beter dan Kiev, als Kiev hen loot, ook al zit Kiev in pot 2, zijn ze de sjaak.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:31 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Afgelopen 5 jaar kijken ze naar dacht ik en daar hebben ze nog niks bewezen
Dnipro heeft toch Kalinic toch ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:34 schreef Mandéra het volgende:
Ik ben overgeschakeld naar Slovan Liberec – Dnipro Dnipropetrovsk.
Jup, best een leuk clubje hoor, ik kan alleen de naam niet fatsoenlijk uitspreken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:36 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Dnipro heeft toch Kalinic toch ?
Haha volgens mij ook een leuk stadionquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:38 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Jup, best een leuk clubje hoor, ik kan alleen de naam niet fatsoenlijk uitspreken.
Jawel, maar nu spelen ze uit. Er zijn meer Dnipro supporters in het stadion dan Liberec supporters.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:40 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Haha volgens mij ook een leuk stadion
Liberec ken ik niet hahaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:42 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Jawel, maar nu spelen ze uit. Er zijn meer Dnipro supporters in het stadion dan Liberec supporters.
Echt he... ik hoop echt dat AZ het thuis nog rechtzet want dit is echt een kutelftal met hoofdletter K....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dat Anzi een waardeloos team
Snap ook niet waarom AZ hem haalde.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:51 schreef lolrofl het volgende:
Ondanks buitenspel ook wel heel slecht afgemaakt door Berghuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |