Ach met een paar jaar zal die buitenlanders regel wel opgeheven worden in Rusland aangezien ze willen aanhaken bij de Europese topquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Ze hebben dan die Zhirkov nog kunnen halen van Chelsea. Maar met zoveel beperkingen ga je toch als sjeik geen Russische club kopen?Of het moet echte clubliefde zijn natuurlijk, maar dat betwijfel ik
Komt wel uit die streek en heeft zijn leven gebeterd na een ongeluk blablabla aldus Hiddink.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Ze hebben dan die Zhirkov nog kunnen halen van Chelsea. Maar met zoveel beperkingen ga je toch als sjeik geen Russische club kopen?Of het moet echte clubliefde zijn natuurlijk, maar dat betwijfel ik
De eigenaar van Anzhi komt toch uit die streek?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoop eerder dat ze het in de rest van Europa invoeren (utopie)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach met een paar jaar zal die buitenlanders regel wel opgeheven worden in Rusland aangezien ze willen aanhaken bij de Europese top
Is dat zo ja? Dan zal het ongetwijfeld clubliefde zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De eigenaar van Anzhi komt toch uit die streek?
Wilden ze niet in Engeland een 6+5 regel gaan invoeren?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoop eerder dat ze het in de rest van Europa invoeren (utopie)
Heel Europa.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wilden ze niet in Engeland een 6+5 regel gaan invoeren?
is de UEFA daar niet mee bezig?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:
ja dusquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
is de UEFA daar niet mee bezig?
Heb er niks van gehoord eerlijk gezegd. Maar van mij mag het.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Madrid heeft geen overvloed aan Spanjaarden hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb er niks van gehoord eerlijk gezegd. Maar van mij mag het.
Spanje heeft al jaren lang 2 absolute topclubs die met een overtal aan Spanjaarden spelen. Die zijn hun tijd echt vooruit.
Hun beste speler is buitenlandsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spanje heeft al jaren lang 2 absolute topclubs die met een overtal aan Spanjaarden spelen. Die zijn hun tijd echt vooruit.
gaat ook nooit gebeuren meer helaasquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds Mourinho gaat het steeds meer op het Portugees elftal lijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Madrid heeft geen overvloed aan Spanjaarden hoor
Die willen geen spelers van buiten de regio, maar of het Catalanen zijn betwijfel ikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:36 schreef GGMM het volgende:
Bilbao speelt met 11 Catalanen, staan gewoon in de finale van de Europa League
Hm, valt bij nader inzien wel mee ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Baskenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:36 schreef GGMM het volgende:
Bilbao speelt met 11 Catalanen, staan gewoon in de finale van de Europa League
Zonde.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:36 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
gaat ook nooit gebeuren meer helaas
http://www.independent.co(...)-europe-1701844.html
Oh jaquote:
Ahaaa, wel zonde danquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:37 schreef Smoofie het volgende:
6+5 mag niet van de EU, vrij verkeerd van werknemers
hele EU opheffen -- duurt niet lang meer als het zo doorgaat in ieder gevalquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:37 schreef Smoofie het volgende:
6+5 mag niet van de EU, vrij verkeerd van werknemers
wat gebeurd er eigenlijk met het Bosman arrest als de EU niet meer bestaat in de huidige vorm?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:37 schreef Smoofie het volgende:
Als ze het wel gaan doen btw, dan hebben Engeland,Portugal en Frankrijk een groot probleem.
Sowieso zijn er in heel Europa genoeg andere veel mooiere clubs te vinden dan fucking Anzhi. Zit je ook nog eens niet aan die regel vast. Mocht het inderdaad pure clubliefde zijn dan is het nog wel te begrijpen inderdaad, dan zou ik het ook gedaan hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch spelen er zeker in vergelijking met andere Europese clubs nog best wat Spanjaarden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op Messi en Ronaldo doelt? Messi zou je natuurlijk als Catalaan ook wel een beetje mee kunnen rekenen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hun beste speler is buitenlands
En terecht.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sinds Mourinho gaat het steeds meer op het Portugees elftal lijken.
ja er spelen nog wel veel Spanjaarden, maar de buitenlanders zijn toch wel meer aanwezig volgens mijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sowieso zijn er in heel Europa genoeg andere veel mooiere clubs te vinden dan fucking Anzhi. Zit je ook nog eens niet aan die regel vast. Mocht het inderdaad pure clubliefde zijn dan is het nog wel te begrijpen inderdaad, dan zou ik het ook gedaan hebben.
[..]
Toch spelen er zeker in vergelijking met andere Europese clubs nog best wat Spanjaarden.
[..]
Ik neem aan dat je op Messi en Ronaldo doelt? Messi zou je natuurlijk als Catalaan ook wel een beetje mee kunnen rekenen.
Als de EU niet meer bestaat zijn de Europese arresten ook allemaal waardeloos.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:38 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
wat gebeurd er eigenlijk met het Bosman arrest als de EU niet meer bestaat in de huidige vorm?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:40 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
en jij bent straks als je spaargeld kwijt .. (als je dat hebt)
Zijn wel meer aanwezig inderdaad. Maar met een Casillas, Ramos en Alonso kun je toch wel spreken van een Spaanse as. Zeer belangrijke spelers voor Real.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja er spelen nog wel veel Spanjaarden, maar de buitenlanders zijn toch wel meer aanwezig volgens mij
truequote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zijn wel meer aanwezig inderdaad. Maar met een Casillas, Ramos en Alonso kun je toch wel spreken van een Spaanse as. Zeer belangrijke spelers voor Real.
Ik schat een miljoentje of 3 netto.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:43 schreef ZwarteMaan het volgende:
Wat verdient Mbark bij Anzhi eigenlijk?
best betaalde Marokkaan dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik schat een miljoentje of 3 netto.
Met zoveel geld verwacht je wel wat meer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:47 schreef TheVulture het volgende:
Dat Anzhi is echt totaal geen imponerend team... dit moet AZ gewoon kunnen redden
Denk het wel, ik denk niet dat Afellay of Chamakh meer verdienen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:45 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
best betaalde Marokkaan dan?
Dat sowieso niet nee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
true
Maar GGMM doelde echt op een overhand van Spaanse spelers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |