Zijn meerdere topics davyquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:33 schreef Doublepain het volgende:
Verlies AZ en verlies Feyenoord..
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:33 schreef Doublepain het volgende:
Verlies AZ en verlies Feyenoord..
Zal vanavond pas bij Barca-Real een test zijn denk ikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook, dat is wennen. Steven in livevoetbaltopics actief.
Verdedigend zijn ze vrij zwak vind ik, aanvallend natuurlijk zeer sterkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:51 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd of AZ het wél kan. Anzhi stelde tegen Vitesse niet veel voor.
Ik ga tussendoor nog wat anders doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal vanavond pas bij Barca-Real een test zijn denk ik
[..]
Verdedigend zijn ze vrij zwak vind ik, aanvallend natuurlijk zeer sterk
Moeten we ons zorgen gaan makenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga tussendoor nog wat anders doen.
Nee johquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moeten we ons zorgen gaan maken
Vorig jaar al veel wedstrijden gespeeldquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:58 schreef GGMM het volgende:
Reijnen dus. Ben benieuwd hoe hij het doet.
Komt van PEC Zwolle.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vorig jaar al veel wedstrijden gespeeld
Ik vind hem niet zo heel slecht als ik eerlijk ben
I knowquote:
Eetsequote:
Yup, was ook al bij ANZ-VITquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:00 schreef AFCNiels het volgende:
Anzhi speelt toch niet in het eigen stadion omdat het daar te gevaarlijk is?
Spelen Europees niet in eigen stadion neequote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:00 schreef AFCNiels het volgende:
Anzhi speelt toch niet in het eigen stadion omdat het daar te gevaarlijk is?
De hele streek ligt daar overhoop omdat Guus overal ziekenhuizen en scholen aan het bouwen is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Spelen Europees niet in eigen stadion nee
In de competitie weet ik niet maar ze trainen ook ver buiten het gebied
Zouden ze twente en Munsterman moeten sturen, die is toch altijd bezig in de wijkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De hele streek ligt daar overhoop omdat Guus overal ziekenhuizen en scholen aan het bouwen is.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zouden ze twente en Munsterman moeten sturen, die is toch altijd bezig in de wijken
Munsterman wil denk ik alleen komen als hij constant door een cameraploeg gevolgd wordt en hij bij ieder doelpunt het veld in mag rennen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zouden ze twente en Munsterman moeten sturen, die is toch altijd bezig in de wijken
Niet zo heel gek wanneer de afstand een paar honderd kilometer is van je echte thuisbasisquote:
Dat sowieso jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Munsterman wil denk ik alleen komen als hij constant door een cameraploeg gevolgd wordt en hij bij ieder doelpunt het veld in mag rennen.
Ja oke, maar dan nog. Zo sfeerloos ook. Krijg je niet echt zin van om te voetballen volgens mij.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet zo heel gek wanneer de afstand een paar honderd kilometer is van je echte thuisbasis
Krijg al amper zin om te kijken hierdoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan nog. Zo sfeerloos ook. Krijg je niet echt zin van om te voetballen volgens mij.
Lege stadions zijn wel geniaal.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan nog. Zo sfeerloos ook. Krijg je niet echt zin van om te voetballen volgens mij.
Inderdaad. Gelukkig zijn er straks nog andere wedstrijden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Krijg al amper zin om te kijken hierdoor
Vind je dat serieus leuk?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lege stadions zijn wel geniaal.
Omdat het lijkt of er totaal geen actie is op het veld omdat er geen publiek meeleeftquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:09 schreef AFCNiels het volgende:
Om te kijken is het toch altijd een stuk minder leuk als het stadion leeg is, best raar eigenlijk.
Druk de 'mute' knop in ..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat het lijkt of er totaal geen actie is op het veld omdat er geen publiek meeleeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |