Neequote:
Whehehehehequote:
Je hebt er zin inquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:45 schreef Woelli het volgende:
Waarom heb ik meteen uit de eerste aflevering twee kandidaten genomen
Ik denk het haha.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:45 schreef Woelli het volgende:
Je mag Laurrie best aan mij gevenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:45 schreef Woelli het volgende:
Ik durfde nog nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:31 schreef Cee het volgende:
Ron Link ookal gaat ie niet door vrees ik.
1 sec!quote:
-1quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
NeeIk hoef haar niet, maar gelukkig gaat ze ook niet door
Ze is niet eens doorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:03 schreef Woelli het volgende:
Pisces29
* Anna Nobel (je kunt niet meer ruilen als je eenmaal de naam hebt genoemd, staat in de regels)
quote:
Ik heb nina nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:03 schreef Woelli het volgende:
Overzicht na twee afleveringen
Hopelijk staat iedereen er in.
En Joooo-pi heb jij Nina van Dijk geadopteerd? Of begrijp ik die post van vrijdag 24 augustus 21:40 gewoon verkeerd![]()
Anders gaat Nina van Dijk naar Stickertje.
...
Joooo-pi
* Nina van Dijk
* Ivar Oosterloo
...
Aangepastquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:07 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb nina niet
edit: die post ging over de ninja edit van Kally die een verkeerde naam had gepost
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:03 schreef Woelli het volgende:
Overzicht na twee afleveringen
Pheno
* Katty Heath
Ja een aantal andere hadden een verkeerde spelling, dus waar ligt de grens.quote:
oh, ik ben nog niet zo overtuigdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:12 schreef JRRY het volgende:
Ik wou dat ik Velorisa Yorks had, een echte superster. Toch ben ik overtuigd dat dé klapper van TVOH3 in de 4e aflevering zit...
Die is al geadopteerdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik adopteer die blonde van vanavond, hoe heette ze, Nicola oid?
Jij hebt er tweequote:
No sweat. Volgens mij blijven er vaak wel interessante kandidaten over in de latere auditie-afleveringenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt er twee
Ik doneer dan wel voor dr opvoeding oidKan ik van n afstandje meegenieten
![]()
Jammerdan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Joooo-pi op 01-09-2012 09:49:40 ]heitieh
Te vroeg...quote:
quote:Kandidaten kun je pas adopteren zodra deze worden geintroduceerd in het introductie-filmpje voor het optreden óf, indien deze niet langskomt, tijdens het optreden zelf.
Maar, ze was net al in beeldquote:
fixedquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Eenmaal geadopteerd blijft geadopteerd.
Welke naam stond er?
Ik had geen quote gebruikt he, dus dan ben ik je nog voorquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ah oké, een 2 uur oude quote gebruiken is niet fair in mijn ogen.
Wantquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ah oké, een 2 uur oude quote gebruiken is niet fair in mijn ogen.
Uhuquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik had geen quote gebruikt he, dus dan ben ik je nog voor
Ik snap het probleem ook niet hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Want
Ik kon niet dezelfde tekst klaarzetten want je kunt maar 1 keer iets posten
Of ik nu een tekst of een quote klaarzet maakt toch niets uit
Kennelijk die periode van de maandquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik snap het probleem ook niet hoor
Als het tijdstechnisch hiermee klopt, dan is het goed...quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Want
Ik kon niet dezelfde tekst klaarzetten want je kunt maar 1 keer iets posten
Of ik nu een tekst of een quote klaarzet maakt toch niets uit
quote:Kandidaten kun je pas adopteren zodra deze worden geintroduceerd in het introductie-filmpje voor het optreden óf, indien deze niet langskomt, tijdens het optreden zelf.
Was op tijdquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het tijdstechnisch hiermee klopt, dan is het goed...
[..]
Die was me nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:51 schreef iBenny het volgende:
Waarom heeft niemand Lloyd nog geadopteerd?
Ik had haar ook nog achter de hand gehouden, maar toen kwam Gerriequote:Op vrijdag 14 september 2012 22:39 schreef ranja het volgende:
ik adopteer Tessa Belinfante
(beetje laat maar toch maar wel)
Held!quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eckte fans zijn er in voor- en tegenspoed Joop!
Wie?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
NeeMaar Anneloes gaat m'n eer redden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:40 schreef JRRY het volgende:
YESSS! Twee meiden die ik beide vaag persoonlijk dan wel niet van gezicht ken![]()
Inge (oud-schoolgenoot) en Babette
Ik ben geslaagd
Thanx voor het doorzetten! Jooo-piquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:15 schreef danilel het volgende:
@Jooo-pi, whoops kweet niet hoe ik dat op een ipad voor elkaar krijg....
dus bedoeld in Bold Marco Gerits.....
(pleasse mag dit zo?)
Ja, maar, ja maar, ik weet niet wie er over zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:26 schreef iBenny het volgende:
Er kan geadopteerd worden tot het begin van de uitzending vanavond.
ehm... Als het lukt maak ik nog ff snel een lijstjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar, ja maar, ik weet niet wie er over zijn
Nah, don't care. Ik kijk niet om te winnenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:11 schreef iBenny het volgende:
Sorry pingwing, dat lukt niet meer. Je kunt wel kijken op de website
Hallo, je zit in de verkeerde kamer!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, don't care. Ik kijk niet om te winnen
Jawel,op mijn laptop stond het goed, en nu ik mobiel kijk klopt er niks meer van.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de codes niet goed afgesloten
Dat komt omdat er mobiel soms wat moeilijk wordt gedaan met de [s]-tag. Kan je ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jawel,op mijn laptop stond het goed, en nu ik mobiel kijk klopt er niks meer van.
Okequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat komt omdat er mobiel soms wat moeilijk wordt gedaan met de [s]-tag. Kan je ook niks aan doen.
Die heb jij degelijk wel geadopteerd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:47 schreef Pisces29 het volgende:
-edit-
Lijst is geupdate. Uurtje geleden las ik hem anders
Maar ik heb Anna dus nooit geadopteerd, maar dat doet er niet toe, ze is niet door.
Nee, check anders de spelregels nog maar een keer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:41 schreef jcdragon het volgende:
Maar Anna was toch niet door naar de battles. Mag je dan geen andere kandidaat adopteren?
Eens gekozen, altijd gekozen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee, check anders de spelregels nog maar een keer.
Aha, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:23 schreef Woelli het volgende:
Annuleren/knippen en/of opzeggen kan niet.
Na de aankomende uitzending zijn alle liveshowkandidaten bekend, dan komt er een lijstje met wie-wie heeft geadopteerd en wie het hebben overleefdquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:07 schreef UltraR het volgende:
Misschien leuk / handig om degenen die door zijn naar de liveshows dikgedrukt te maken om onderscheid te krijgen met degenen die nog niet aan de beurt zijn geweest in de battles?
Mindy was echt wel beter dan haar tegenstander !quote:Op donderdag 1 november 2012 12:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond de mensen die ik had geadopteerd in de battles ook helemaal niet zo leuk
SPOILER: overzicht per 'ouder'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ga ik bij deze Johannes adopteren, ik koop wat voer voor één dag en ik bind 'm vast aan de meest afgelegen Friese den die ik kan vinden!quote:Op zondag 25 november 2012 21:02 schreef Joooo-pi het volgende:
Kally gaat goed
Opvallend dat Johannes, Anja (wie?) en Marjet nooit geadopteerd zijn
Bij Johannes was iedereen euforisch en vergaten we allesquote:Op zondag 25 november 2012 21:02 schreef Joooo-pi het volgende:
Kally gaat goed
Opvallend dat Johannes, Anja (wie?) en Marjet nooit geadopteerd zijn
quote:Op maandag 26 november 2012 08:40 schreef notenmix het volgende:
[..]
Dan ga ik bij deze Johannes adopteren, ik koop wat voer voor één dag en ik bind 'm vast aan de meest afgelegen Friese den die ik kan vinden!
quote:*Na de auditierondes kan er niet meer geadopteerd worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |