Thanx voor het doorzetten! Jooo-piquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:15 schreef danilel het volgende:
@Jooo-pi, whoops kweet niet hoe ik dat op een ipad voor elkaar krijg....
dus bedoeld in Bold Marco Gerits.....
(pleasse mag dit zo?)
Ja, maar, ja maar, ik weet niet wie er over zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:26 schreef iBenny het volgende:
Er kan geadopteerd worden tot het begin van de uitzending vanavond.
ehm... Als het lukt maak ik nog ff snel een lijstjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar, ja maar, ik weet niet wie er over zijn
Nah, don't care. Ik kijk niet om te winnenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:11 schreef iBenny het volgende:
Sorry pingwing, dat lukt niet meer. Je kunt wel kijken op de website
Hallo, je zit in de verkeerde kamer!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, don't care. Ik kijk niet om te winnen
Jawel,op mijn laptop stond het goed, en nu ik mobiel kijk klopt er niks meer van.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de codes niet goed afgesloten
Dat komt omdat er mobiel soms wat moeilijk wordt gedaan met de [s]-tag. Kan je ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jawel,op mijn laptop stond het goed, en nu ik mobiel kijk klopt er niks meer van.
Okequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat komt omdat er mobiel soms wat moeilijk wordt gedaan met de [s]-tag. Kan je ook niks aan doen.
Die heb jij degelijk wel geadopteerd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:47 schreef Pisces29 het volgende:
-edit-
Lijst is geupdate. Uurtje geleden las ik hem anders
Maar ik heb Anna dus nooit geadopteerd, maar dat doet er niet toe, ze is niet door.
Nee, check anders de spelregels nog maar een keer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:41 schreef jcdragon het volgende:
Maar Anna was toch niet door naar de battles. Mag je dan geen andere kandidaat adopteren?
Eens gekozen, altijd gekozen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee, check anders de spelregels nog maar een keer.
Aha, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:23 schreef Woelli het volgende:
Annuleren/knippen en/of opzeggen kan niet.
Na de aankomende uitzending zijn alle liveshowkandidaten bekend, dan komt er een lijstje met wie-wie heeft geadopteerd en wie het hebben overleefdquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:07 schreef UltraR het volgende:
Misschien leuk / handig om degenen die door zijn naar de liveshows dikgedrukt te maken om onderscheid te krijgen met degenen die nog niet aan de beurt zijn geweest in de battles?
Mindy was echt wel beter dan haar tegenstander !quote:Op donderdag 1 november 2012 12:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond de mensen die ik had geadopteerd in de battles ook helemaal niet zo leuk
SPOILER: overzicht per 'ouder'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ga ik bij deze Johannes adopteren, ik koop wat voer voor één dag en ik bind 'm vast aan de meest afgelegen Friese den die ik kan vinden!quote:Op zondag 25 november 2012 21:02 schreef Joooo-pi het volgende:
Kally gaat goed
Opvallend dat Johannes, Anja (wie?) en Marjet nooit geadopteerd zijn
Bij Johannes was iedereen euforisch en vergaten we allesquote:Op zondag 25 november 2012 21:02 schreef Joooo-pi het volgende:
Kally gaat goed
Opvallend dat Johannes, Anja (wie?) en Marjet nooit geadopteerd zijn
quote:Op maandag 26 november 2012 08:40 schreef notenmix het volgende:
[..]
Dan ga ik bij deze Johannes adopteren, ik koop wat voer voor één dag en ik bind 'm vast aan de meest afgelegen Friese den die ik kan vinden!
quote:*Na de auditierondes kan er niet meer geadopteerd worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |