abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115865536

League of Legends

League of Legends EU

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waarin twee teams het tegen elkaar op nemen met als doel elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.

Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.

Cinematic trailer

Dominion trailer (nieuwe gamemode)

Meer uitleg over minions/creatures

Community site links

Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site met handige info, tournaments etc

Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.

Championselect Site met counterpicks

Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.

Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!

Ingame name van FOK!kers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115865557
lapo:

quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:56 schreef dustbrain het volgende:
Ik hoop echt dat riot een soort van SS-ping maakt. SS-RE typen is zo irritant terwijl je aan het farmen bent, en lang niet iedereen leest de chat terwijl ze focussen op lasthitten en teamfights. De chat staat ook altijd vol met bullshit waardoor ik nooit kijk.

2 keer de nieuwe ping is SS en 1 keer is RE. WHOS WITH ME~!?!?!?!?!?!?
had niet door dat ik lapo had :')
pi_115866344
Ik word nu al gestoord van al die pings. Gewoon zelf map awareness krigjen en niet vertrouwen op teammates in soloqueue
Vicariously I live while the whole world dies
pi_115866459
Mja als je geen SS / Re zegt gaan je allies weer zeuren. Vaak genoeg een paar CS door gemist of zelfs mijn ulti gedaan omdat ik geen enter had ingedrukt...
pi_115866546
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:37 schreef Autobandje het volgende:
Mja als je geen SS / Re zegt gaan je allies weer zeuren. Vaak genoeg een paar CS door gemist of zelfs mijn ulti gedaan omdat ik geen enter had ingedrukt...
Dat. Snel R willen typen en vervolgens ult gebruiken. En niet zomaar 1x. ;(
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_115866657
zijn er serieus wel mensen die die text lezen naar dat 'ss'? Ik lees het zelf eigenlijk nooit aangezien ik zelf wel op de map kijk en anders ward..
pi_115866736
quote:
7s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:42 schreef Xetran het volgende:
zijn er serieus wel mensen die die text lezen naar dat 'ss'? Ik lees het zelf eigenlijk nooit aangezien ik zelf wel op de map kijk en anders ward..
Dat sowieso. Uitgaan van je teammates is een slechte eigenschap, zeker in pubs.

Maar ik lees de chat sowieso nooit meer echt. Geen behoefte aan gesprekken en als er iets missing is kijk ik zelf wel op de map.
Conscience do cost.
pi_115867211
quote:
7s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:42 schreef Xetran het volgende:
Ik lees het opzich wel, je let natuurlijk zelf wel op de map en wie er mist en dergelijke, maar het snel bekijken van die chatbox kost nog geen seconde en is goed mogelijk, hierdoor mis ik zelf geen cs oid.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 16:00:04 #9
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115869410
doe moeilijk zeg, type gewoon re, je hoeft echt geen ss re te typen.

de r en de e staan nog naast elkaar ook, dat moet je blind kunnen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_115869600
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:00 schreef BaajGuardian het volgende:
doe moeilijk zeg, type gewoon re, je hoeft echt geen ss re te typen.

de r en de e staan nog naast elkaar ook, dat moet je blind kunnen.
ja en dan druk je r in in plaats van dat je het typt :') vaak zat gehad.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 16:06:40 #11
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115869684
quote:
7s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:04 schreef Xetran het volgende:

[..]

ja en dan druk je r in in plaats van dat je het typt :') vaak zat gehad.
houd shift dan in oid.

btw @ speednogwat, wat was je ign dan.

[ Bericht 3% gewijzigd door BaajGuardian op 22-08-2012 16:39:21 ]
pi_115876440
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:06 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

houd shift dan in oid.

btw @ speednogwat, wat was je ign dan.
zijn ign is ook speedzor. 2100+ elo atm en hij streamt vanavond (Go4BNLol toernooi): http://www.own3d.tv/BeSport/live/340093
  woensdag 22 augustus 2012 @ 19:39:53 #13
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115877528
meh.

ik moet vroeg naar bed en kijk toch nooit streams, tenzij van m5 of fnatic zo nu en dan.
ik zie wel of ik em add, ooit.

zonet (nou ok 2 uur geleden) weer samen met calsot ff ranked potje gedaan op een van zn smurfs, dikke stomp.
vijand first pick was darius, dus ik vroeg aan degene die top ging of hij renekton kon spelen.

firstblood voor renekton, second en third ook :D
pi_115877969
Haha je hebt weinig gemist, ze hebben verloren. Die taric uit het team zou pijn aan je ogen gedaan hebben als je taric maint :P
  woensdag 22 augustus 2012 @ 19:57:06 #15
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115878141
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:51 schreef nyny83 het volgende:
Haha je hebt weinig gemist, ze hebben verloren. Die taric uit het team zou pijn aan je ogen gedaan hebben als je taric maint :P
ik heb weleens moeten ad spelen, wat ik niet graag doe juist om bovenstaande reden..
en ja hoor mn lanemate was taric maar het soort speler waar je al in champ select moedeloos van wordt, wel gewonnen omdat ik sivir had en nu eenmaal GOET BEN MED SIFIR, maar die taric speelde echt als een 200 elo vingerloze bezopen zwerver.

0 x brush cover in hele lanephase, stunned randomly, 0 wards, en healde enkel zichzelf :')
pi_115878838
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:07 schreef nyny83 het volgende:

[..]

zijn ign is ook speedzor. 2100+ elo atm en hij streamt vanavond (Go4BNLol toernooi): http://www.own3d.tv/BeSport/live/340093
Jezus christus, die man die rokersstem wat vervelend. Niet echt leuk gecast imo
pi_115881548
Pff, helemaal de tering in geflamed door een premade die in een andere taal spreekt.

Waarom? Omdat ik Rengar als eerste koos. :{

Zulke mensen moeten oprecht een nekschot krijgen.
pi_115881783
Lees dat die Rengar best wel poep is behalve de eerste 4 lvls
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_115882278
quote:
7s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 21:24 schreef Jajong het volgende:
Lees dat die Rengar best wel poep is behalve de eerste 4 lvls
Ik heb hem gekocht, hij valt vies tegen mid en late game ;(
pi_115882858
Daarom koop ik champs ook pas als ze free zijn geweest, net Diana voor ´t eerst geprobeerd, best leuk
pi_115883641
Mwha, even T inhouden en kikken voor een SS ping is toch niet zo heel erg? Ben ik de enige die hier heel veel nut in zie? Zo'm miezerige ss in chat doet toch geen fuck?
We're slowly approaching inevitable death.
pi_115883728
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 22:01 schreef dustbrain het volgende:
Mwha, even T inhouden en kikken voor een SS ping is toch niet zo heel erg? Ben ik de enige die hier heel veel nut in zie? Zo'm miezerige ss in chat doet toch geen fuck?
Beide vind ik prima zolang ik er maar niet dood gegooid mee word :P

Also: (Riot) Graves FTW.
pi_115884146
Weet je waar ik een hekel aan heb? Mensen die niet weten dat inhibs belangrijker zijn dan een kill.

Gelukkig zijn die mensen zeldzaam.

1 inhib brengt al een aardig voordeel met pressure op die lane.
pi_115886952
Net weer tegen een diana gespeeld die 16/0 ging. Ik weiger te geloven dat die speler ongelofelijk skilled was want ik schrok niet van zijn awsome minion lasthits and Q op midlane. Hij gebruikte ook geen SS waardoor ik 3x lane uit kon lopen om zijn maatjes te slachten. Endgame kon hij zonder Q naar met toe chargen en me in 1 keer neer nuken. :')
  woensdag 22 augustus 2012 @ 22:55:29 #25
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_115886989
De nieuwe Garen is wel baas :7
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_115887471
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 22:55 schreef Salamando het volgende:
De nieuwe Garen is wel baas :7
Echt he, en skilled garens zijn ook standaard gefeed. Ik moet er gewoon van huilen. Stomme Diana's en Garens! stomme!
pi_115892086
Garen is nog tot daaraan toe. Wat dacht je van een flink gevoedde Xin Zhao? Daar ben ik de afgelopen dagen toch al meerdere keren door geoneshot :( ziekelijk irritant als je die krengen aan je staart hebt hangen.
pi_115894973
Hoe krijg je het voor mekaar die zoveel kills te geven dat hij mensen 2 shot dan? dat is mij sinds level 20 niet meer overkomen :7
pi_115895377
Rengar is best wel UP.
pi_115895642
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 03:21 schreef Skillstorm het volgende:
Rengar is best wel UP.
Speelde net een potje met 2 lui die hem ook speelde. Vliegt mijn internet er na 10 minuten farmen eruit. woppa weer rond de 6 reports erbij :')

Volgensmij valt dat up wel mee, zijn damage is ondanks dat hij geloof ik vrij snel dood is volgensmij best hoog. vriend van mij haalde er eerste pub game er een unofficial penta mee :')
pi_115895783
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 03:52 schreef Xetran het volgende:

[..]

Speelde net een potje met 2 lui die hem ook speelde. Vliegt mijn internet er na 10 minuten farmen eruit. woppa weer rond de 6 reports erbij :')

Volgensmij valt dat up wel mee, zijn damage is ondanks dat hij geloof ik vrij snel dood is volgensmij best hoog. vriend van mij haalde er eerste pub game er een unofficial penta mee :')
Tja, je hebt die games. :p

Zo heb ook Draven gehaald, zo onwijs leuk die carry. Was fed, crit steeds ZO hard.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 06:46:32 #32
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115896035
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:32 schreef GlenSpey het volgende:
gevoedde
pi_115897028
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 02:48 schreef Xetran het volgende:
Hoe krijg je het voor mekaar die zoveel kills te geven dat hij mensen 2 shot dan? dat is mij sinds level 20 niet meer overkomen :7
Daar zal het aan liggen. Ben pas level 12 :7
pi_115897112
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 08:58 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Daar zal het aan liggen. Ben pas level 12 :7
Mjah dan zul je regelmatig heel ongebalanceerde games tegenkomen. Niets aan te doen.
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2012 @ 10:09:10 #35
230491 Zith
pls tip
pi_115898394
LOL forums nu met veel boze mensen: Riot heeft besloten dat het report systeem misbruiken ook ban-waardig is, dus zijn er nu een hele hoop 'report jungler he never gank mid'-mensen gebanned :D
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_115898515
Mooizo.

http://www.reddit.com/r/l(...)_for_8232012_syndra/

LoL @ de noobs hier die dachten dat Karthus niet sterk was. Echt de ziekte in generfed.
pi_115898861
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:09 schreef Zith het volgende:
LOL forums nu met veel boze mensen: Riot heeft besloten dat het report systeem misbruiken ook ban-waardig is, dus zijn er nu een hele hoop 'report jungler he never gank mid'-mensen gebanned :D
En terecht. Als mensen zich gewoon normaal gedragen krijgen ze ook geen ban.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 11:58:56 #38
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_115901598
mijn corki word ook generfed :(

karhus nerfs zijn wel begrijpelijk, en de shen nerf is ook wel een flinke
Wat doe ik hier?
pi_115901837
Altijd leuk... van die kinderen die roekeloos op minions staan te hakken en dan opeens geambushed worden door 3 man, en dan vervolgens mij de schuld gaan geven dat ik ze niet snel genoeg geholpen heb 'noob' dat ik ben :') alsof ik met mijn miss fortune daar veel tegen had kunnen doen. L2P blaag, of flikker op naar school :W

Ben ik té hard als ik ze een volgende keer al helemaal laat stikken als ze zich weer in een vervelende situatie bevinden? :@
pi_115901894
Over Miss Fortune gesproken, is het een goeie optie om gelijk in het begin de +15% attack speed dagger aan te schaffen in plaats van het zwaard (+80 hp, +10 damage)? Ik heb het idee dat hoe sneller ik aanval hoe beter omdat ik dan net iets sneller cash kan farmen tijdens earlygame, wat me weer helpt tijdens midgame enzo. Maar ik kan het fout hebben natuurlijk ;)
pi_115901980
Altijd boots 3 pots starten met uitzondering van supports en junglers (soms)
pi_115902023
Die flutboots met +1 movement speed? Kan me niet voorstellen dat dat gaat helpen... als MF heb ik natuurlijk al een speedboost passive. Is het geld dan niet beter aan iets anders besteed?
pi_115902054
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:12 schreef GlenSpey het volgende:
Die flutboots met +1 movement speed? Kan me niet voorstellen dat dat gaat helpen... als MF heb ik natuurlijk al een speedboost passive. Is het geld dan niet beter aan iets anders besteed?
speedboost OOC ja. Dat heeft geen zin als je aangevallen wordt.
En ja boots heb je nodig.
pi_115902062
quote:
Boots 3 pots.

Altijd.
pi_115902076
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:07 schreef GlenSpey het volgende:
Over Miss Fortune gesproken, is het een goeie optie om gelijk in het begin de +15% attack speed dagger aan te schaffen in plaats van het zwaard (+80 hp, +10 damage)? Ik heb het idee dat hoe sneller ik aanval hoe beter omdat ik dan net iets sneller cash kan farmen tijdens earlygame, wat me weer helpt tijdens midgame enzo. Maar ik kan het fout hebben natuurlijk ;)
De attack speed helpt je in het begin niet zo veel omdat je waarschijnlijk toch niet constant auto attacked. Boots met potions is een veel betere keuze
pi_115902156
quote:
+1 boots geeft 50 extra movement speed, +2 boots 70 en +3 boots 90. Ze zijn dus al behoorlijk snel. Daarnaast is juist snelheid iets wat je graag wil early game, dat merk je vooral als de tegenstander geen boots heeft. Je rent hem gewoon constant er uit.
pi_115902195
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:58 schreef tdrone het volgende:
mijn corki word ook generfed :(

karhus nerfs zijn wel begrijpelijk, en de shen nerf is ook wel een flinke
schitterend als je kijkt waar Corki vandaan komt. Ik wil eigenlijk eens opzoeken wat de oude cijfers van corki zijn
pi_115904232
quote:
Klinkt alsof je autoattacked, vooral NIET doen.

Boots en pots of dorans. En alleen lasthitten.
pi_115904252
Yes! Al dianas spells generft. _O_
pi_115904278
quote:
Cash farmen doe je met lasthitten. Als je gaat zitten autoattacken kom je te dicht bij enemy turret en val je ten prooi. Daarom eerst boots > attack speed boots > BF-sword als het farmen goed gaat.
pi_115904435
Tussen boots en berserker boots in wel even 2x doran's blade aanschaffen.
Conscience do cost.
pi_115904578
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:22 schreef ems. het volgende:
Tussen boots en berserker boots in wel even 2x doran's blade aanschaffen.
Voor 950 gold heb je bijna een 25 attack dmg item voor infinity edge. Maar ieder zijn ding.
pi_115904608
Zonder doran's ga je verliezen in lane tegen iemand die het wel koopt. Of hij nou 5 meer damage heeft of niet, jij hebt health/lifesteal.
Conscience do cost.
pi_115904649
ligt er ook aan welke support je hebt, ik koop ook niet altijd 2x dorans, zeker omdat de lifesteal toch niet veel voorstelt als je geen AD hebt
pi_115904678
MF is een champ die early heel powerfull is lategame een beste dropoff heeft, met MF wil je snel een voordeel forceren, dat doe je voornamelijk door hard damage te bouwen en je jungler/support te laten CCen voor de kill. Als je passive gaat farmen met MF gooi je uiteindelijk je eigen glazen in.

Wat je koopt moet ook afhankelijk zijn van je eigen speelstijl, je support en hoe aggro de tegenstander speelt.
pi_115904686
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:27 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Voor 950 gold heb je bijna een 25 attack dmg item voor infinity edge. Maar ieder zijn ding.
Zonder ben je vrij squishy.
pi_115904857
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
MF is een champ die early heel powerfull is lategame een beste dropoff heeft, met MF wil je snel een voordeel forceren, dat doe je voornamelijk door hard damage te bouwen en je jungler/support te laten CCen voor de kill. Als je passive gaat farmen met MF gooi je uiteindelijk je eigen glazen in.

Wat je koopt moet ook afhankelijk zijn van je eigen speelstijl, je support en hoe aggro de tegenstander speelt.
Hey, een nieuweling hier ?:P
pi_115905107
Sja, je moet wat als je wacht tot je frikandelbroodje er is
  donderdag 23 augustus 2012 @ 14:40:47 #59
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_115907584
Mijn hemel, wat een QQ op de riot fora zeg :') Ze hebben de top 0.2% report abusers gebanned en nu komen al die ventjes huilen :')
  donderdag 23 augustus 2012 @ 14:46:05 #60
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_115907781
Hmss, 27 mensen, niemand online. Zijn er weer friendslist problemen? (Gaat ondertussen maar ff reloggen)
pi_115908156
wat is deze, word shen early game nu heel hard generfed? :') diana ook weer generfed, het is ook zo moeilijk champions te maken zeg :')
pi_115908577
Shen zn E alleen, die was ook broken early.

Diana dr scaling was veels te hoog, dit wordt nu ook beter.

Niet zo miepen
pi_115908741
Het ging me niet daarom, ik vind dat ze idioot veel moeten veranderen eigenlijk, aangezien ze blijkbaar nooit wat balanced krijgen. En zodra dit voorbij is ontstaat er toch wel weer een nieuwe fotm

Ik wil trouwens een nieuwe top kopen, is Volibear wat? :P
pi_115909091
Zit me echt kapot te lachen op de LoL fora, zo'n gast met 5700 games is ook gebanned. _O_ Priceless.
pi_115909196
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:17 schreef Skillstorm het volgende:
Zit me echt kapot te lachen op de LoL fora, zo'n gast met 5700 games is ook gebanned. _O_ Priceless.
Link :D?!
pi_115909298
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:08 schreef Xetran het volgende:
Het ging me niet daarom, ik vind dat ze idioot veel moeten veranderen eigenlijk, aangezien ze blijkbaar nooit wat balanced krijgen. En zodra dit voorbij is ontstaat er toch wel weer een nieuwe fotm

Ik wil trouwens een nieuwe top kopen, is Volibear wat? :P
voli is wel leuk en kan verder prima junglen, maar ik zou eerder voor een ander gaan. Heb je Irelia al?
pi_115909314
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:21 schreef SuperKaasNacho het volgende:

[..]

Link :D?!
Moment. :P
pi_115909338
quote:
Linkje voor leedvermaak?
pi_115909448
http://euw.leagueoflegend(...)php?t=821669&page=16

6de post, die Nooblord, maar dat is niet de post waarin hij zegt 5700 games te hebben gespeeld.

Aan zijn manier van typen te zien wil ik hem liever uit het spel houden.

EDIT: Gevonden: http://euw.leagueoflegend(...).php?t=821669&page=4

ook 6de post.

[ Bericht 22% gewijzigd door Skillstorm op 23-08-2012 15:33:48 ]
pi_115909945
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:23 schreef Adames het volgende:

[..]

voli is wel leuk en kan verder prima junglen, maar ik zou eerder voor een ander gaan. Heb je Irelia al?
Ja, die kocht ik heel lang geleden voordat die passive heal van hem toen gehalveerd werd. Is dat wat dan? Ik vond Voli juist leuk aangezien je mensen eruit kan pikken en squishies toch redelijk kan rapen en iriteren zoals ik op Shen ook altijd doe.
quote:
Mooi man, en terrecht.
pi_115909987
Ook diep triest hoe ze zichzelf blijven verdedigen met zielige excuses.
pi_115910027
Waarom post je op die forums tho? Dat is hetzelfde als praten tegen een boom. :P
pi_115910385
Nouja als het waar is wat hij zegt (5700 games en 600 reports) valt het inderdaad mee, maar meestal liegen die gasten de boel bij elkaar en komt een riot medewerker ze wel een corrigerende tik verkopen.
pi_115910393
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:08 schreef Xetran het volgende:

In hun verdediging: Besef je goed hoe moeilijk het is om met zoveel champs en items een balans te creëren. Een kleine nerf voor een champ kan betekenen dat hij tegen bepaalde matchups totaal geen kans meer maakt. Terwijl een kleine buff kan betekenen dat iemand compleet OP wordt in teamfights. Item buffs/nerfs zijn vaak nog een stuk ingrijpender omdat je daarmee een hele groep mensen buff/nerft.

Balans is niet ideaal, maar ik vind dat ze in tegenstelling tot 2 jaar terug een stuk actiever en beter ermee omspringen. Voor nieuwe champs als Zyra vind ik het ook heel begrijpelijk dat het even duurt voordat ze zeker zijn van hoe sterk/zwak ze precies is.

Verder is het ook altijd oppassen met buffen/nerfen van nieuwe champs. Ik weet nog dat Irelia uitkwam en iedereen haar verschrikkelijk zwak vond. Iedereen whinen op de forums omdat riot er niets aan deed.

Is er opeens een of andere pro die haar goed gebruikt in een match, mensen leren opeens met haar te spelen en wat blijkt: Ze is zo overpowered als het maar kan.

Ik begrijp je frustratie maar zo werkt het nou eenmaal met dit soort games. :P
Conscience do cost.
pi_115911028
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

Mijn gameplay tot nog toe:
- Earlygame: bot farmen met 1 x doran's blade. Ondertussen proberen lucky kills te maken tegen domme vijanden. Het doel is zo snel mogelijk 920 goud voor de berserkers greaves. Hierna probeer ik 2100 goud te verzamelen voor de ionic sphere. Dit lijkt raar maar dit dingetje helpt mij ENORM tijdens farmen want +50% at. speed. Is ook goedkoper dan de phantom dancer.

- Midgame: lanes supporten die het moeilijk hebben. Ondertussen door blijven farmen en de infinity edge zien te krijgen. Het spel verplaatst zich nu meestal naar 1 lane en jungle. Ik blijf lekker minions knallen maar speel nu ook zeer offensief op vijandelijke champs. Tot slot koop ik de last whisper.

- Lategame: Tis nu echt knallen geblazen. Mijn aanvallen gaan razendsnel en doen vaak ook veel damage :9 nu schaf ik de phantom dancer alsnog aan en ik vervang mijn doran's blade voor the bloodthirster.

Dit gaat meestal goed. Wel ben ik natuurlijk een beetje afhankelijk van mijn team. Als ik mijn best loop te doen in bot terwijl ze zich in top laten farmen dan kan ik er vaak ook niks meer aan veranderen... het wordt dan een beetje een draaikolk waar je als team in terecht komt.

Maar tips zijn natuurlijk welkom :)

[ Bericht 2% gewijzigd door GlenSpey op 23-08-2012 16:07:49 ]
pi_115912131
ionic sphere is inderdaad raar. De critical chance en de extra movement speed van een zeal/phantom dancer zijn echt heel erg goed, Zeker als je daarna een infinity edge bouwt.

je maakt de fout door te denken dat je (veel) attack speed nodig hebt bij het farmen. Attack speed is juist alleen nuttig als je direct tegen een andere champ vecht. bij het begin voor Attack Damage gaan is wat handiger, kan je direct beter last hitten.
pi_115913300
MF heeft zelf een steroid, sphere is totally useless op welke ad carry dan ook. Nooit meer kopen.

Sowieso je redenatie baseren op "lucky kills maken op domme vijanden" is niet echt een tactiek :) MF heeft geen escapes en haar ult dropt lategame in value. MF is imo op dit moment de zwakste van de 'standaard' ad carrys die er zijn lategame. Zou zelfs cait nog sneller pakken.
pi_115913497
Wat is le-blanc moeilijk te spelen. Het is bijna onmogelijk om je combo op de juiste targets to gooien endgame. Early game is ie juist verschrikkelijk makkelijk. :P
pi_115913849
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
MF heeft zelf een steroid, sphere is totally useless op welke ad carry dan ook. Nooit meer kopen.

Sowieso je redenatie baseren op "lucky kills maken op domme vijanden" is niet echt een tactiek :) MF heeft geen escapes en haar ult dropt lategame in value. MF is imo op dit moment de zwakste van de 'standaard' ad carrys die er zijn lategame. Zou zelfs cait nog sneller pakken.
Enige reden om MF te spelen is haar early game dominantie, en met de huidge snowball/push meta zou ze niet zo'n verkeerde pick zijn. Echter omdat ze zo snel dropped wat je al eerder zei is 't te risky, helemaal als je Ezreal kan picken die eigenlijk altijd goed is.
pi_115914124
Is 't niet Ionic Spark btw? :D
pi_115914738
Draven.....zo die champ is echt baas...
pi_115914955
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:58 schreef Jajong het volgende:

[..]

Enige reden om MF te spelen is haar early game dominantie, en met de huidge snowball/push meta zou ze niet zo'n verkeerde pick zijn. Echter omdat ze zo snel dropped wat je al eerder zei is 't te risky, helemaal als je Ezreal kan picken die eigenlijk altijd goed is.
Het gaat hierbij ook om de gratis champs. Ik ga echt geen geld betalen voor een extra champ :')
Wel heb ik genoeg IF points voor 1 champ van 6300 IF, maar dan moet het wel een verdomd goeie champ zijn (lees: beter dan MF) waar ik nog even mee vooruit kan :) Voldoet Ezreal aan die eisen? Of kan ik beter een Twitch of nog een andere aanschaffen?
pi_115915039
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:18 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Het gaat hierbij ook om de gratis champs. Ik ga echt geen geld betalen voor een extra champ :')
Wel heb ik genoeg IF points voor 1 champ van 6300 IF, maar dan moet het wel een verdomd goeie champ zijn (lees: beter dan MF) waar ik nog even mee vooruit kan :) Voldoet Ezreal aan die eisen? Of kan ik beter een Twitch of nog een andere aanschaffen?
Draven. _O_

Maar het is IP niet IF. :P
pi_115915649
quote:

[..]

Twitch heb je niks meer aan op hogere levels
pi_115916780
quote:

[..]

Koop gewoon alle 450IP champs eerst.. 6300 voor 1 champ dokken terwijl je er 8 ofzo van kan halen is nogal inefficient
pi_115916810
quote:
Koop een Zhonya's ipv een Rylai's, dan praten we verder
pi_115917036
Ezreal, Draven, Kennen, alleen 450 IP champs... nu weet ik natuurlijk nog steeds niet wat de keuze moet worden :P
Vervelend dat je ook niet even een paar testrondes kan lopen met een champ voor je beslist m te kopen of niet.
pi_115917104
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 18:06 schreef GlenSpey het volgende:
Ezreal, Draven, Kennen, alleen 450 IP champs... nu weet ik natuurlijk nog steeds niet wat de keuze moet worden :P
Vervelend dat je ook niet even een paar testrondes kan lopen met een champ voor je beslist m te kopen of niet.
Daar zijn de free champ rotations voor
pi_115917219
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 18:06 schreef GlenSpey het volgende:
Ashe is sowieso een heerlijke AD carry en die kost 450 ip. Heeft de minste damage van allemaal (gebrek aan extra damage skills), maar maakt dat goed met een permanente slow op haar pijlen en een geweldige ultimate.
pi_115917764
quote:

[..]

Ezreal is denk ik lastig als beginner. Als je tegen mensen op smurfs speelt ga je miss hard onderuit.

Een Ashe bv, is dat niets?
pi_115918031
quote:

[..]

MF is een prima champ hoor. Kan je makkelijk mee carryen, zeker op jouw (waarschijnlijke) niveau.

Graves is ook lekker easy.
Conscience do cost.
pi_115918573
Lol, voorlopig heeft een nieuwe champ uitkiezen geen zin voor mij. Ik ben gebanned omdat ik een game verlaten zou hebben :? dat terwijl ik dat écht niet gedaan heb. Het laatste potje is 5 minuten geleden notabene geëindigd door een surrender :{ snap er niks van. Of zou het door die kleuters komen die reporten als je het niet goed genoeg doet? ___________________ :') zou wel extreem triest zijn trouwens, als Riot daar nog gehoor aan geeft ook.

Maargoed, dan maar lekker aan de slag met Tropico 4, Deadspace2 en AC: Revelations. Die liggen namelijk nog op mijn to-do stapel :)
pi_115918726
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 18:49 schreef GlenSpey het volgende:
Lol, voorlopig heeft een nieuwe champ uitkiezen geen zin voor mij. Ik ben gebanned omdat ik een game verlaten zou hebben :? dat terwijl ik dat écht niet gedaan heb. Het laatste potje is 5 minuten geleden notabene geëindigd door een surrender :{ snap er niks van. Of zou het door die kleuters komen die reporten als je het niet goed genoeg doet? ___________________ :') zou wel extreem triest zijn trouwens, als Riot daar nog gehoor aan geeft ook.

Maargoed, dan maar lekker aan de slag met Tropico 4, Deadspace2 en AC: Revelations. Die liggen namelijk nog op mijn to-do stapel :)
misschien een leave van een tijdje geleden?
pi_115918880
Ik ben best vaak een potje geleaved. Zo'n 5 keer nu denk ik vanwege internet problemen over een paar maanden.
pi_115919389
Ik maar 1 keer tot nog toe. Ben wel nog een tijdje uit een potje geweest maar ben daar later in teruggekeerd, idem door verbindingsproblemen. Echter is dat al een paar dagen geleden. Voor die eerste keer had ik trouwens ook direct al een waarschuwingsmail.

Lichtelijk overdreven als je het mij vraagt. Speel nog geen week en nu al een dag eruit geflikkert :') op deze manier zit ik over een paar weken al op een permaban. Weet nu wel zeker dat ik echt geen cent in Riotgames ga stoppen voor extra champs en skins. Veel te veel risico met dat triggerhappy leaverbuster :P
pi_115919518
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 19:14 schreef GlenSpey het volgende:
Ik maar 1 keer tot nog toe. Ben wel nog een tijdje uit een potje geweest maar ben daar later in teruggekeerd, idem door verbindingsproblemen. Echter is dat al een paar dagen geleden. Voor die eerste keer had ik trouwens ook direct al een waarschuwingsmail.

Lichtelijk overdreven als je het mij vraagt. Speel nog geen week en nu al een dag eruit geflikkert :') op deze manier zit ik over een paar weken al op een permaban. Weet nu wel zeker dat ik echt geen cent in Riotgames ga stoppen voor extra champs en skins. Veel te veel risico met dat triggerhappy leaverbuster :P
daarna wordt het wel wat soepeler,
pi_115919546
quote:

Groot gelijk, absurd dit.
pi_115922892
Zijn ook mensen gebanned voor fake reporten, schijnbaar :P http://na.leagueoflegends(...)8524281#post28524281 maar ik denk niet dat je daar bij hoorde
pi_115926034
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:42 schreef Maisnon het volgende:
Zijn ook mensen gebanned voor fake reporten, schijnbaar :P http://na.leagueoflegends(...)8524281#post28524281 maar ik denk niet dat je daar bij hoorde
Heyzzz Spuit11
pi_115926215
quote:

Ik speel al ruim 2 jaar en ben nog nooit geband geweest. In het begin worden mensen wat sneller aangepakt omdat je dan nog relatief weinig games gespeeld hebt. 1 leave in 20 games is dan al 5% terwijl 1 leave als je al 300 games hebt gespeeld maar een veel kleiner percentage is. Tegen die tijd maakt een leave al iets minder uit, al moet je het uiteraard niet te vaak doen.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 22:19:08 #103
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_115928653
quote:

[..]

Jayce. Is wel pittig om onder de knie te krijgen maar is zo enorm flexibel. Kan jungle, solotop en AD carry zijn.

Anyway, ik denk dat ik Rengar eindelijk eens een beetje onder de knie begin te krijgen, hij is wel pittiger dan ik had gedacht en ik heb echt een paar beschamend slechte matches gespeeld. Maar goed, vorige games 13/11/14 (dominion) en 9/11/14 (classic) gehaald, dus het gaat al iets beter :P Maar in tegenstelling tot de meesten vind ik Rengar eigenlijk meer een lategame dan een earlygame champ. Z'n lategame damage is echt zo ziek, niet normaal meer. Stealth naar de carry toe, chopchopchop, dood. Ik denk dat ze 'm ook beter assassin dan fighter hadden kunnen labelen, ik zie echt niet in hoe je met Rengar zou moeten offtanken.
pi_115929509
Net voor 't eerst een Rengar in mn team gehad en hij was lvl8 toen ik lvl15 was.. LoL:D Maargoed ik was Vlad tegen Singed dus easy win.
pi_115934031
Is malphite een waardige jungler? Of kan ik beter amumu nemen?
pi_115934127
Malphite is geweldig! _O_
Nieuw is niet altijd beter.
pi_115934151
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 00:00 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Malphite is geweldig! _O_
Ook als jungler? :o

Ik zuig best hard met melee champs maar ik wil graag oefenen. Heeft ie trouwens veel AP items nodig? Of is het gewoon een full tank.

Ach ik heb mal gewoon gekocht en een guide gepakt voor items. Na mijn harde faal lees ik die even door. :P Na een chamo kopen wil ik hem namelijk eerst spelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door dustbrain op 24-08-2012 00:13:23 ]
pi_115934450
Gengar. Niet Rengar.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:11:26 #109
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_115934620
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 00:07 schreef Skillstorm het volgende:
Gengar. Niet Rengar.
Wel Rengar?

-edit
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Rengar_the_Pridestalker
pi_115934688
quote:
Nee, Gengar:

vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:13:17 #111
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_115934724
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 00:12 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Nee, Gengar:

[ afbeelding ]
Sorry :9

[ Bericht 1% gewijzigd door Tom_Poes op 24-08-2012 00:37:16 ]
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:41:50 #112
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_115935877
Fransen :').
pi_115938346
Headhunter rengar doet me hier aan denken

Die ketting, dreadlocks en schedel op zijn schouder.
pi_115940870
Rengar is gewoon een nieuwe snowballer maar dit keer eentje zonder enige lategame potentie. earlygame moet je het winnen op rengar. zie die nog wel gebuffed worden patch na aankomende
pi_115941290
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 00:01 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ook als jungler? :o

Ik zuig best hard met melee champs maar ik wil graag oefenen. Heeft ie trouwens veel AP items nodig? Of is het gewoon een full tank.

Ach ik heb mal gewoon gekocht en een guide gepakt voor items. Na mijn harde faal lees ik die even door. :P Na een chamo kopen wil ik hem namelijk eerst spelen.
Als jungler kan hij ook prima uit de voeten ja. Zijn E is AoE en zorgt dat jungle monsters langzaam aanvallen. Tussen camps door kan je shield opbouwen en met je W-skill kun je ook AoE damage doen. Tevens zijn je ganks met je Q redelijk te noemen maar worden ze pas vanaf lvl 6 ECHT goed door je ult. Nadeel aan Malphite jungle vind ik alleen dat je vrij dure items nodig hebt om echt effectief te worden. Liefst heb ik endgame in ieder geval merc treads, frozen heart, sunfire cape en abyssal scepter. Dan doe je redelijke damage en ben je heel tanky. Tevens kunnen AD carries door je E en frozen heart echt SUPERlangzaam aanvallen wat je een enorm voordeel geeft in teamfights. Maarja, in de jungle is dat lastiger bij elkaar te sprokkelen dan solo top.
pi_115945371
Wordt een unban wel automatisch gedaan? Er staat dat ik gebanned ben untill august 24th. Maar dat is het nu :')
pi_115945423
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:37 schreef GlenSpey het volgende:
Wordt een unban wel automatisch gedaan? Er staat dat ik gebanned ben untill august 24th. Maar dat is het nu :')
Mjah maar dat zal op de tijd zijn dat je geband bent. Je hebt waarschijnlijk een ban van precies 24 of 48 uur gehad, dus even geduld nog ;)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:38:20 #118
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_115945425
Alweer een update?!

Tis elke dag weer hetzelfde liedje.
Ach, deze was snel gedaan.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:39:08 #119
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_115945452
Gisteravond trouwens ff een potje met Diana in TT gespeeld.
Eerste keer Diana en gelijk 28-2-6 :)
Was snel afgelopen haha.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:24:55 #120
318361 Bienelientjee
pi_115946949
Yeeee, heb mijn Riot Graves en Full Metal Rammus! *O*
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:34:18 #121
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_115947254
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Yeeee, heb mijn Riot Graves en Full Metal Rammus! *O*
hoe heb je die dan gekregen :o

lucky you!
Wat doe ik hier?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:37:30 #122
318361 Bienelientjee
pi_115947367
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:34 schreef tdrone het volgende:

[..]

lucky you!
Ben naar Gamescom geweest! :P

Je code op het entree ticket van Gamescom kon je dit jaar invoeren op een website die ze bij het LoL platform lieten zien. (Normaal gaven ze van die promotional code kaartjes weg, maar de populariteit was zo groot daarvoor, dat ze het dit jaar via deze manier gingen doen!) Dus nu heb ik ze allebei! ^O^
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:49:11 #123
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115947727
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:37 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ben naar Gamescom geweest! :P

Je code op het entree ticket van Gamescom kon je dit jaar invoeren op een website die ze bij het LoL platform lieten zien. (Normaal gaven ze van die promotional code kaartjes weg, maar de populariteit was zo groot daarvoor, dat ze het dit jaar via deze manier gingen doen!) Dus nu heb ik ze allebei! ^O^
krijg je daar een notie van bij opstarten oid? of moet je er zelf achter komen door in je champbracket te kijken?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:50:00 #124
318361 Bienelientjee
pi_115947750
Ik moest er zelf achterkomen :') Zag toevallig dat Graves available was in de championslijst, terwijl hij deze week niet free to play was.
pi_115948847
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:34 schreef tdrone het volgende:

[..]

lucky you!
Die kon je gewoon halen in store hoor. Ik heb Riot Graves gehaald.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:23:15 #126
318361 Bienelientjee
pi_115948922
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:21 schreef Jajong het volgende:

[..]

Zo ook, maar ik heb ze gratis :*
pi_115949002
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:23 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Zo ook, maar ik heb ze gratis :*
Hoeveel was de entree naar Gamescom?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:26:52 #128
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_115949069
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 07:50 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Rengar is gewoon een nieuwe snowballer maar dit keer eentje zonder enige lategame potentie. earlygame moet je het winnen op rengar. zie die nog wel gebuffed worden patch na aankomende
Ik doe het juist beter in lategame als Rengar... eerste 3 levels is z'n Q nog erg sterk, daarna dropt ie als een baksteen en komt vanaf level 11 langzaam weer terug. Endgame kan je z'n ult tenminste regelmatig gebruiken en heb je genoeg damage om squishies snel te killen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:27:57 #129
318361 Bienelientjee
pi_115949112
Snap waar je heen wilt gaan, maar dan nog. :P Daarmee kwam ik én in Gamescom én kreeg ik twee champions + twee skins.
pi_115949136
Dat zeg ik, je moet wel snowballen om lategame dat te kunnen doen. De Q hit op lvl5 ook bagger en je komt makkelijk van hem weg als hij wel zn ult gebruikt, vooral met de populaire ad carrys die er nu zijn (graves, ez, corki)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:32:04 #131
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_115949283
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:28 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Dat zeg ik, je moet wel snowballen om lategame dat te kunnen doen. De Q hit op lvl5 ook bagger en je komt makkelijk van hem weg als hij wel zn ult gebruikt, vooral met de populaire ad carrys die er nu zijn (graves, ez, corki)
Ja dat is wel waar, zo irritant. Teemo ook. Één Q, dag burst. En laat Teemo nou net zo ongeveer de populairste champ ooit zijn.
pi_115950038
Riot graves valt beetje tegen, had een wat epischere soundpack verwacht :)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:54:55 #133
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_115950213
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:21 schreef Jajong het volgende:

[..]

ja dat kon ook maar hoe bienelientjee het zei leek het of ze die niet gekocht had.. ik heb alleen riot nasus van een fokker gekregen ooit
Wat doe ik hier?
pi_115950775
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:54 schreef tdrone het volgende:

[..]

ja dat kon ook maar hoe bienelientjee het zei leek het of ze die niet gekocht had.. ik heb alleen riot nasus van een fokker gekregen ooit
Heeft ze dus officieel ook niet. Ik had mijn skins aan mn vriendin gegeven omdat ze sowieso al wel fan was van Graves maar op een sale wilde wachten, en ik ben niet zo fan van Rammus (+ ze wilde graag naar GamesCom maar zat met bloedonderzoeken, etc). Ze heeft nu ook Graves bij de skin gekregen, dus al in al de waarde van de gamescom ticket in skins/champions. Voor Bienelien geldt dat ze meer dan de gamescom ticket in waarde heeft gekregen in de vorm van skins/champions (al weet ik de prijs niet van de zaterdag-ticket, zondag was 15 euro).
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:45:09 #135
318361 Bienelientjee
pi_115952419
Ik was vrijdag gegaan, 14 euro volgens mij.

En iemand anders blij gemaakt met nog een entree ticket dat ik toevallig op de grond vond. Dus die heeft gewoon ook gratis twee champions en twee skins gekregen. :@

Ik vind Full Metal Rammus trouwens erg op een pissebed lijken! :') :X

[ Bericht 22% gewijzigd door Bienelientjee op 24-08-2012 14:50:37 ]
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:32:28 #136
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_115954365
Zo. Match history vol met ranked wins.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_115954743
Fuck. Nautilus gehaald maar die gast kan niet eens een full clear doen zonder een superleash of cloth/5. Helemaal de ziekte in generfed.
pi_115955515
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:32 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Match history vol met ranked wins.
Maar nog steeds geen rating :P
pi_115956383
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:42 schreef Jajong het volgende:
Fuck. Nautilus gehaald maar die gast kan niet eens een full clear doen zonder een superleash of cloth/5. Helemaal de ziekte in generfed.
Zelfs niet met atkspeed red, armor yellows, mr/lvl blues, movespeed quints en 0/21/9 en een regrowth pendant? Dan is het gewoon een kutjungler :P
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:21:41 #140
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_115956416
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:01 schreef kensei het volgende:

[..]

Maar nog steeds geen rating :P
Bijna nu :+.
pi_115956490
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:20 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Zelfs niet met atkspeed red, armor yellows, mr/lvl blues, movespeed quints en 0/21/9 en een regrowth pendant? Dan is het gewoon een kutjungler :P
Heb alleen geen movespeed quints, voor de rest allemaal wel, maar een fucking fatsoenlijke jungler moet toch met boots kunnen starten yo
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:23:20 #142
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115956497
ich habt ook riot graves en robotje rammus eeeeeeeeeeeehuehueuheuheueue
pi_115956553
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:23 schreef Jajong het volgende:

[..]

Heb alleen geen movespeed quints, voor de rest allemaal wel, maar een fucking fatsoenlijke jungler moet toch met boots kunnen starten yo
Met veel junglers is een boots start toch wel riskant hoor. OF je wordt low OF je hebt een dikke leash nodig. In soloqueue begin ik best vaak met cloth/5 of regrowth + pot. Behalve op Shyvana dan :P
pi_115956555
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:42 schreef Jajong het volgende:
nog wel een top-ban.
pi_115956576
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:24 schreef dustbrain het volgende:

[..]

nog wel een top-ban.
Nooit. Al weken niet gebanned zien worden.
pi_115956588
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:24 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Met veel junglers is een boots start toch wel riskant hoor. OF je wordt low OF je hebt een dikke leash nodig. In soloqueue begin ik best vaak met cloth/5 of regrowth + pot. Behalve op Shyvana dan :P
Mjah, ben verwend door ranked 5s denk ik ;(.
pi_115956603
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:25 schreef Jajong het volgende:

[..]

Nooit. Al weken niet gebanned zien worden.
dan loopt lolking axhter. ;(

Wel grappig, niemand speelde dat beest en toen was ie plotseling heel erg OP.
pi_115956724
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:26 schreef dustbrain het volgende:

[..]

dan loopt lolking axhter. ;(

Wel grappig, niemand speelde dat beest en toen was ie plotseling heel erg OP.
Buff > FotM > overnerf. Heb em gekocht omdat ik binnenkort weer een buff verwacht
pi_115957126
Safe to say dat die Rengar een ontzettende n00b champ is. Squishy as fuck.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:58:07 #150
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115957764
jullie zijn gewoon gewend aan de TURBO-OP champs zyra en diana.
gewoon ff stapje terug doen.

als je onderkent wat een utility rengar heeft in een match dan kijk je toch echt verkeerd naar die champ.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:04:12 #151
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_115957974
Wegens succes sinds gisteren gepromoveerd: Fransen :').
pi_115958296
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:58 schreef BaajGuardian het volgende:
jullie zijn gewoon gewend aan de TURBO-OP champs zyra en diana.
gewoon ff stapje terug doen.

als je onderkent wat een utility rengar heeft in een match dan kijk je toch echt verkeerd naar die champ.
Utility? Heh. You amuse me.

Iemand hier die Guild Wars 2 gaat spelen? Een MMORPG die gratis is afgezien van de aankoopprijs en zonder grindquests spreekt mij aan!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:14:30 #153
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115958341
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:13 schreef Jajong het volgende:

[..]

ipv nietzeggende responses te typen kun je ook wat ik neertyp in acht nemen?

utility ja, zn ult en absurd hoge moveability in de jungle maakt het nogal een no go voor invades omdat rengar dat meteen doorheeft en je de pas direct af snijd, hop hele team sluit je in gg.
pi_115961320
quote:

[..]

Iemand hier die Guild Wars 2 gaat spelen? Een MMORPG die gratis is afgezien van de aankoopprijs en zonder grindquests spreekt mij aan!
ik, De combat lijkt net een league of legends in 3D. Hopelijk is de pvp minstens half zo goed.
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:49:27 #155
230491 Zith
pls tip
pi_115962054
quote:

[..]

Een vriend zit me er ook al een tijd over te praten... Ik vind er niets bijzonders aan. Hij laat me vaak filmpjes zien maar ik zie niet hoe er 'geen grindquests zijn'. Ik heb genoeg filmpjes gezien van 'door wormen tot er een grote worm komt en die moet je dan ook doden'. Precies zoals dat in WoW was bij Crossroads.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_115962578
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:49 schreef Zith het volgende:

[..]

Een vriend zit me er ook al een tijd over te praten... Ik vind er niets bijzonders aan. Hij laat me vaak filmpjes zien maar ik zie niet hoe er 'geen grindquests zijn'. Ik heb genoeg filmpjes gezien van 'door wormen tot er een grote worm komt en die moet je dan ook doden'. Precies zoals dat in WoW was bij Crossroads.
Grind is grind ja, maar de grind hier lijkt me minder erg omdat die quests meerdere groepsquests door mekaar heen zijn. Dat maakt het wat leuker. Events of zo heten ze.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:06:47 #157
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_115962713
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:02 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Grind is grind ja, maar de grind hier lijkt me minder erg omdat die quests meerdere groepsquests door mekaar heen zijn. Dat maakt het wat leuker. Events of zo heten ze.
mijn ervaring is dat groepsquests juist rondom kut zijn. Mensen die weglopen, omdat hun al klaar zijn, mensen die continue fokking traag zijn waarop je moet wachten, mensen die zomaar afk gaan en je dus niet verder kunt.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_115963550
groupquests zijn vaak ronduit bagger ja. op wow ging dat nog wel aangezien er een goede community was, maar ik vraag me maar af of je dat op gw2 kan verwachten.

Ik hoef het spel niet, heb genoeg mmo's gespeeld. volgensmij verveeld het ook te snel. dingen als grinden waren juist een uitdaging waardoor je het spel bleef spelen.
pi_115965338
De wonderen van 800ELO... Echt te bizar hoe dit systeem denkt dat de mensen daar van 't zelfde niveau zijn :D
pi_115965937
Ik doe eens mijn eerste of tweede ranked potje ooit. zijn deze mensen echt zo idioot of is het normaal om op zo'n laag level geen support te hoeven?
pi_115965976
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:18 schreef Xetran het volgende:
Ik doe eens mijn eerste of tweede ranked potje ooit. zijn deze mensen echt zo idioot of is het normaal om op zo'n laag level geen support te hoeven?
Mensen zijn tot 1600 ELO echt complete mongolen met uitzonderingen daargelaten. Normals zijn voor mij veel hoger van niveau
pi_115966392
Het oude guild wars systeem vond ik juist wel heerlijk en de pvp was ongelooflijk goed. Gw2 heeft dat juist niet
pi_115966499
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:06 schreef jagga het volgende:

[..]

mijn ervaring is dat groepsquests juist rondom kut zijn. Mensen die weglopen, omdat hun al klaar zijn, mensen die continue fokking traag zijn waarop je moet wachten, mensen die zomaar afk gaan en je dus niet verder kunt.
Die quests scalen met het aantal mensen. Als de quest klaar is is iedereen klaar, als er iemand leaved of bij komt worden de monsters afgestemd. Ze zijn niet zoals in WoW. Ze zijn trouwens lokaal. Dus als je een gebied binnen komt kun je in het scherm lezen wat er te doen valt, als de quest klaar is gaat het naar de volgende quest(eindbaas enzo)

Ik vond ze bij de beta wel verschrikkelijk makkelijk wanneer er teveel mensen meededen. Hopelijk is het wat minder druk op de echte servers.
pi_115966662
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:19 schreef Jajong het volgende:

[..]
Normals zijn voor mij veel hoger van niveau
Je normal elo zal rond de 1300 liggen momenteel, wat gelijk staat aan ~1100 elo in ranked. Dat betekent dus dat je in ranked 300 elo onder je niveau speelt, dus ik denk dat je gevoel klopt. Nu kun je 2 dingen doen: een smurf levelen / overnemen zodat je weer op 1200 kan beginnen of jezelf van 800 weer terug omhoog grinden richting 1100-1200.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:34:53 #165
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_115966730
Pfft, wat een gigantisch verschil kunnen je tegenstanders maken. Ik haal de hele tijd bar slechte resultaten met Rengar, en nu ineens 18/9/14 met de topscore in dominion :') Ik speel een keer tegen champs die niet direct kunnen wegrennen of me kunnen stunnen en ik maai iedereen neer die ik tegen kom.
pi_115967687
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:33 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Je normal elo zal rond de 1300 liggen momenteel, wat gelijk staat aan ~1100 elo in ranked. Dat betekent dus dat je in ranked 300 elo onder je niveau speelt, dus ik denk dat je gevoel klopt. Nu kun je 2 dingen doen: een smurf levelen / overnemen zodat je weer op 1200 kan beginnen of jezelf van 800 weer terug omhoog grinden richting 1100-1200.
Ik doe mn best maar het is bijna niet te doen, ik bedoel ik win meestal wel maar lol... Speel ik nocturne laatste potje ga ik 6-1-10 ofzo maar is gewoon niet te carryen als je Ashe 0-9 gaat botlane.. Dan heb ik er gelijk genoeg van. Ik bedoel ik had na 22 mins iets van 8k en Ashe had 3.8... Ik had meeste gold van team als jungler, just lol.
pi_115970716
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:50 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik doe mn best maar het is bijna niet te doen, ik bedoel ik win meestal wel maar lol... Speel ik nocturne laatste potje ga ik 6-1-10 ofzo maar is gewoon niet te carryen als je Ashe 0-9 gaat botlane.. Dan heb ik er gelijk genoeg van. Ik bedoel ik had na 22 mins iets van 8k en Ashe had 3.8... Ik had meeste gold van team als jungler, just lol.
Ik snap wat je bedoelt, als ik mid speel of jungle en botlane gaat 0/3 in de eerste 10 minuten heb ik ook al zoiets van deze game is verloren.
pi_115970957
Het is bijna onmogelijk om een game in je eentje te winnen, maar supermakkelijk om er 1 in je eentje te verliezen
pi_115971080
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:42 schreef Jajong het volgende:
Het is bijna onmogelijk om een game in je eentje te winnen, maar supermakkelijk om er 1 in je eentje te verliezen
Ja inderdaad. Al is het minder erg als je jungle niet heel erg goed is, zolang je lanes maar goed zijn kom je er dan wel. Als je AD carry geen farm heeft kun je het potje wel vergeten.
pi_115972983
Ik zoek die site met heul veel builds enzo.

Iemand?
pi_115973040
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:14 schreef j95 het volgende:
Ik zoek die site met heul veel builds enzo.

Iemand?
Mobafire.com , solomid
pi_115973135
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:44 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Al is het minder erg als je jungle niet heel erg goed is, zolang je lanes maar goed zijn kom je er dan wel. Als je AD carry geen farm heeft kun je het potje wel vergeten.
meeste junglers zijn inderdaad niet zo item afhankelijk, die sluiten halverwege wel aan als de assists binnen komen
pi_115973168
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:15 schreef Berend. het volgende:

[..]

Mobafire.com , solomid
Top. _O_
pi_115973228
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:17 schreef Adames het volgende:

[..]

meeste junglers zijn inderdaad niet zo item afhankelijk, die sluiten halverwege wel aan als de assists binnen komen
Ja daarom, als is Xin bijv wel heel erg item afhankelijk. Meeste jungles nemen 2 gp/10 items en dan vanaf daar opbouwen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:22:06 #175
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_115973399
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:19 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ja daarom, als is Xin bijv wel heel erg item afhankelijk. Meeste jungles nemen 2 gp/10 items en dan vanaf daar opbouwen.
Dat zijn de tanky support junglers... ik speel alleen maar meer aggressieve junglers, dan voel je dat gold en leveltekort toch goed hoor.
pi_115973546
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:22 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Dat zijn de tanky support junglers... ik speel alleen maar meer aggressieve junglers, dan voel je dat gold en leveltekort toch goed hoor.
dat is ook de reden dat voor mensen voor tanky gaan. Ikzelf jungle vaak Xin, Lee Sin of Alistar :)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:29:50 #177
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_115973860
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:24 schreef totalvamp het volgende:

[..]

dat is ook de reden dat voor mensen voor tanky gaan. Ikzelf jungle vaak Xin, Lee Sin of Alistar :)
Xin doe ik ook vaak, Lee heb ik geprobeerd maar faal ik te hard in :P Verder Rengar (mijn nieuwe main denk ik) en Shyvana. Zo af en toe Fiora, Olaf en Nocturne. Wil ook Diana gaan junglen omdat ik tot nu toe alleen maar ADs heb.
pi_115973966
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:29 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Xin doe ik ook vaak, Lee heb ik geprobeerd maar faal ik te hard in :P Verder Rengar (mijn nieuwe main denk ik) en Shyvana. Zo af en toe Fiora, Olaf en Nocturne. Wil ook Diana gaan junglen omdat ik tot nu toe alleen maar ADs heb.
Rengar is best slecht :P
Het is ook weleens leuk een niet standaard jungle te nemen :)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:38:09 #179
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_115974433
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:31 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Rengar is best slecht :P
Het is ook weleens leuk een niet standaard jungle te nemen :)
Ik weet het niet. Wat wel zeker is is dat 't geen standaard champ is en de community nog verschrikkelijk verdeeld is over hoe 'm te spelen en te bouwen. Maar UP of OP, ik vind 'm de vetste champ sinds tijden, het klopt gewoon precies hoe hij wordt neergezet.

Hij kan ook prima ganks hebben zefs zonder brush leap. Afhankelijk van of je een teammate met goeie CC hebt kan je of voor een dubbele E of Q kiezen, daar zou je een hoop champs toch mee neer moeten krijgen. Na lanephase squishies het leven zuur maken.

En over niet standaard junglers gesproken, ik wil eigenlijk Poppy wel eens gaan junglen... past niet in een lane maar kan toch best goeie ganks hebben denk ik. En als je eenmaal de laning phase hebt overleeft... godmode.
pi_115976529
Holy fuck.

Een RANKED potje waar support Janna aan 't begin GEEN ITEMS koopt en dan een fucking Madreds Bloodrazor rushed met Boots 3 en een mana crystal. Een Gragas na 30 minuten 70cs had... Hahah

Toch nog weten te carryen met Lee Singer top, had van gekheid maar een TriForce gekocht, wat nog best goed bleek te werken.

Elo hell number 1

pi_115978906
Ik had net een AD janna met soraka support bottom. Gelukkig won iedereen gewoon de lane :D.

Singed is best wel tof trouwens, als je beetje een leuke throw kan maken dan throw je echt de team fight.
pi_115979877
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:42 schreef Jajong het volgende:
Dit... En hier erger ik me aan als relatief nieuwe LoL speler (lvl 19). Als je één noob in je team hebt dan kun je net zo goed inpakken. En juist die mensen willen nooit surrenderen op een of andere manier.
pi_115980033
is ap shaco wat nieuws ofzo :') ze doen feitelijk geen reet maar het is schijtirritant met hun low cooldown stealth.
pi_115980409
Rengar:

http://imgur.com/JWMzL
nuff said
pi_115980575
Ik zie 'm in spectate ook nooit winnen. Win er zelf ook pokke easy tegen op top :P
pi_115981756
Nieuw dieptepunt:

Een Morgana in m'n team die in een ranked game binnen 15 minuten 0/6/0 gaat tegen een Eve op mid :') :') :')

Het was iemand met een 1350 rating, met meer dan 1100 gespeelde ranked games

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') x infinity
pi_115981841
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:49 schreef kensei het volgende:
Nieuw dieptepunt:

Een Morgana in m'n team die in een ranked game binnen 15 minuten 0/6/0 gaat tegen een Eve op mid :') :') :')

Het was iemand met een 1350 rating, met meer dan 1100 gespeelde ranked games

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') x infinity
:') :')
pi_115981875
Ik had een vlad die 0/6 ging tegen Rengar :'(

En trouwens, dan doet hij best pijn. Op mijn corki insta'd hij 1200 damage.
Conscience do cost.
pi_115981887
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:57 schreef Berend. het volgende:

[..]

:') :')
:')
pi_115982174
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 03:02 schreef kensei het volgende:

[..]

:')
:') :') :') :') :')

Gedachte veranderD: ;( ;( ;( ;( ;(
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:18:21 #191
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115983297
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:49 schreef Zith het volgende:

[..]

'door wormen tot er een grote worm komt en die moet je dan ook doden'.
klinkt als champspawns van ultima online gejat.
pi_115983635
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:46:36 #193
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115983648
mooizo, maar je zult zien dat syndra weer op als de tefes is zometeen :l

gaap
pi_115984056
Graves is zo overrated, en gaat wss amper viable meer zijn na de patch. Snap niet dat ze de AS debuff van Ezreal niet aanpakken.
pi_115985424
Weer terug van vakantie, Moet weer nornals doen voor ik ranked weer in ga.. Wel 100 elo decay... Iemand die zin heeft, hit me up
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:29:59 #196
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115988214
ik wil best normals doen maar dan wel of support of top, ik laat me niet de jungle in forceren iig dan ist dodge :p

maar eerst ff stad in, hopelijk is mn markt contact er dan kan ik mischien weer ff goedkoop ps3 spelletjes fixen.

oh trouwens zonet een aram ik was sejuani, gaat onze genius van een diana ragen als de pleuris terwijl we hele early game hadden, hadden ook blitz, dus die diana raged op hele team zonder reden en het word 4v5.

jiji isi.

1 potje ervoor ik mf, 19kills, wel veel deaths (9) omdat die onozelen alistar niet bij me weghielden met cc maar meteen op de 3 enemy carries afstormden zonder mij terwijl ik het hele enemy team tegen de grond kon vegen als ze die alistar maar ccden..

2 potjes ervoor was ik (robo)rammus en hadden we een genius nunu in ons team die support builde ipv ap... initiate ik enemy team in als rammus met dikke ar/mr/hp en roept die mongool "DONT 1v5!!!"
5 min later sprong hij letterlijk (zonder ons erbij) 1v5 het enemy team in ging dan in 1 seconde dood met zn 1.2k hp en geen ar/mr no shit.
pi_115988887
Spannnend...ik start het spel nu op.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_115991043
Diana nerf was te verwachten. Hopen op een rengar buff volgende patch want ik vindt het echt een chille champ. Ult, carry opzoeken en afmaken. En vast 4 ferocity met dornas blade op top voor first blood blijft ook geweldig om te proberen, en lukt nog best vaak ook.

En eindelijk weer boven de 1200 elo. Nu hopen dat het zo door gaat.
pi_115991439
Ik vind de Graves nerf niet leuk.. en de PBE Kat changes ook niet..
pi_115994214
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 15:37 schreef Xanarot het volgende:
Ik vind de Graves nerf niet leuk.. en de PBE Kat changes ook niet..
Wat is er veranderd aan me favorite champ in de PBE? Buffs,nerfs?

Edit: Al gevonden. Overall toch meer nerf dan buff imo.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:04:42 #201
344797 CyberJesus
The final word.
pi_115994235
quote:
echt he :')
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
pi_115994562
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 17:04 schreef fissure het volgende:

[..]

Wat is er veranderd aan me favorite champ in de PBE? Buffs,nerfs?

Edit: Al gevonden. Overall toch meer nerf dan buff imo.
Kleine early game buff, maar behoorlijke ratio nerf, passive change is wel goed.
pi_115995302
quote:
Nu lijkt hij me juist wel leuk om te spelen. Q tegen iemand aangooien en turretdiven op lvl 6 was me toch een beetje te easy in die free rotation. Zelfs met ahri lukt dat niet zo gemakkelijk.
pi_115996005
is die diana nerf nu al implemented eigenlijk?
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 18:13:53 #205
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_115996064
nee volgende patch
Wat doe ik hier?
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 21:38:31 #206
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116003558
pi_116004728
quote:
Ik had de laatste 20 minuten van je laatste game gespectated, close close game :p gold liep tot het eind gelijk op
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:24:51 #208
230491 Zith
pls tip
pi_116005928
quote:
We zijn nu gelijke elo zit nog steeds in een stijgende lijn (paar weken wat minder actief geweest), keertje potje doen dan? :P

zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:32:37 #209
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116006271
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:01 schreef apenkont het volgende:

[..]

Ik had de laatste 20 minuten van je laatste game gespectated, close close game :p gold liep tot het eind gelijk op
klopt, die irelia was irritant en onze gragas slecht, teemo deed het goed verder, ik zei nog tegen calsot van ik heb mn ult dus we kunnen hun hele basis kapot pushen. :p
pi_116006434
Wie is calsot en waarom namedrop je hem elke 5 posts?
pi_116006905
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:35 schreef Jajong het volgende:
Wie is calsot en waarom namedrop je hem elke 5 posts?
ja jij speelt ook nog niet zo lang, zelfs ik kom zijn naam af en toe tegen en ik speel US
pi_116006968
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:45 schreef Adames het volgende:

[..]

ja jij speelt ook nog niet zo lang, zelfs ik kom zijn naam af en toe tegen en ik speel US
Is dit een antwoord op mijn vraag?
pi_116007723
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:45 schreef Adames het volgende:

[..]

Kom de naam ook constant tegen, op dit forum dan... @Jajong is gewoon een random 2.2k speler ofzo die bg blijkbaar goed kent
pi_116008059
Hij praat erover alsof 't cool is om 'm te kennen ofzo, alsof ie elke zondag pleintjesvoetbal doet met Lionel Messi
pi_116008118
And we're back in business. Ik heb Tristana voor 1350 IP aangeschaft. Maar eens kijken of het wat is als carrier. Ben ook Draven nog aan het overwegen :)
pi_116008139
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:16 schreef GlenSpey het volgende:
And we're back in business. Ik heb Tristana voor 1350 IP aangeschaft. Maar eens kijken of het wat is als carrier. Ben ook Draven nog aan het overwegen :)
Lol.... Tristana is gratis als je ze liked op Facebook..... Met skin erbij...... :S
pi_116008258
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:17 schreef Jajong het volgende:

[..]

Lol.... Tristana is gratis als je ze liked op Facebook..... Met skin erbij...... :S
Komt ie nu mee :')
Nog meer freebees op facebook toevallig? :P
pi_116008280
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:21 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Komt ie nu mee :')
Nog meer freebees op facebook toevallig? :P
Nee wel Alistar, als je subscribed op Youtube.
pi_116011779
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:22 schreef Jajong het volgende:

[..]

Nee wel Alistar, als je subscribed op Youtube.
Melee champs ben ik niet zo kapot van.

Net een half potje op 'attempting to reconnect' gestaan. UPC wilde weer eens niet meewerken.. internet lag er constant uit. Mag toch hopen dat dit me geen nieuwe ban op gaat leveren.

Wat wordt er trouwens van mij verwacht op de rune page? Ik heb nog geen enkele rune tot nog toe en heb het idee dat ik deze toch wel nodig begin te hebben; het wil allemaal voor geen meter, van de laatste 10 potjes heb ik er 9 verloren (hoewel ook grotendeels de schuld van mijn teams). Waar kan ik die runes precies vinden?
pi_116011927
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 01:07 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Melee champs ben ik niet zo kapot van.

Net een half potje op 'attempting to reconnect' gestaan. UPC wilde weer eens niet meewerken.. internet lag er constant uit. Mag toch hopen dat dit me geen nieuwe ban op gaat leveren.

Wat wordt er trouwens van mij verwacht op de rune page? Ik heb nog geen enkele rune tot nog toe en heb het idee dat ik deze toch wel nodig begin te hebben; het wil allemaal voor geen meter, van de laatste 10 potjes heb ik er 9 verloren (hoewel ook grotendeels de schuld van mijn teams). Waar kan ik die runes precies vinden?
runes pas vanaf lvl 20 kopen, dan pas kan je de beste runes halen. Alistar is wel een must-have, is ontzettend goed als je eenmaal een tijdje LoL speelt.
  zondag 26 augustus 2012 @ 01:32:16 #221
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116012252
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:04 schreef Autobandje het volgende:

[..]
@Jajong is gewoon een random 2.2k speler ofzo die bg blijkbaar goed kent
nou met alle restecpuh, was het wel de no.6 eu season1.

maar ok, ik weet niet waar jajong vandaal haalt dat ik hem elke 5 posts namedrop oid, mischien is hij jelly iunno.
pi_116012391
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 01:32 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

maar ok, ik weet niet waar jajong vandaal haalt dat ik hem elke 5 posts namedrop oid, mischien is hij jelly iunno.
zo ongeveer wel hoor :')
pi_116012912
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 01:32 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nou met alle restecpuh, was het wel de no.6 eu season1.

Dat was overdreven ja, iedere 6 komt meer in de buurt.
pi_116014192
Bijna een penta gehaald met Nocture.. dat zou mijn eerste worden :'(

Ik haalde een quadra, en toen pakte Akali de kill :(
  zondag 26 augustus 2012 @ 08:53:21 #225
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116014970
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 04:06 schreef Berend. het volgende:
Bijna een penta gehaald met Nocture.. dat zou mijn eerste worden :'(

Ik haalde een quadra, en toen pakte Akali de kill :(
skumbag akali ;l
  zondag 26 augustus 2012 @ 10:51:16 #226
287548 Shockiee
Salute To Marx!
pi_116016154
Man fuck elo, slaat nergens meer op ben nu 945 kom er nooit meer uit.
Elke game heb je weer van die mogolen die niet weten wat lasthitten is, die lanes pushen, geen wards kopen, geen ss callen, feeden, JUNGLER GANKT NIET DAAROM VERLIES IK roepen, op tegen nunu o.i.d roepen... man man man..

Enige manier om hoger te komen is gewoon duo que met iemand van 1250+.
Kan niet wachten op season 3 en elo reset.
[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]
  zondag 26 augustus 2012 @ 10:58:02 #227
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_116016286
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 10:51 schreef Shockiee het volgende:
Man fuck elo, slaat nergens meer op ben nu 945 kom er nooit meer uit.
Elke game heb je weer van die mogolen die niet weten wat lasthitten is, die lanes pushen, geen wards kopen, geen ss callen, feeden, JUNGLER GANKT NIET DAAROM VERLIES IK roepen, op tegen nunu o.i.d roepen... man man man..

Enige manier om hoger te komen is gewoon duo que met iemand van 1250+.
Kan niet wachten op season 3 en elo reset.
Onzin. Ik zat op 800 elo een paar weken terug en zit nu met onder de 1200, je moet gewoon een paar champions per role leren om te spelen en daar vervolgens mee blijven spelen. Daarbij mid/top/jungle hebben de meeste invloed op t spel dus als je echt niet in die elo hoort speel je een van die rollen, win jr earlygame en ben je niet meer dood te krijgen late.
  zondag 26 augustus 2012 @ 11:00:16 #228
287548 Shockiee
Salute To Marx!
pi_116016342
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 10:58 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Onzin. Ik zat op 800 elo een paar weken terug en zit nu met onder de 1200, je moet gewoon een paar champions per role leren om te spelen en daar vervolgens mee blijven spelen. Daarbij mid/top/jungle hebben de meeste invloed op t spel dus als je echt niet in die elo hoort speel je een van die rollen, win jr earlygame en ben je niet meer dood te krijgen late.
Is geen onzin.. botlane en mid feeden gewoon en je kan er niets tegen doen.

Als ik tegen een ez van 11-2 kom, met mijn jax dan pop ik 'm wel early en mid game.. maar late game, gaan me teammates in 1x neer en ik pak dan nog een killtje ofzo..

Gewoon duo-quen.. of geluk hebben dat je goede teammates hebt.
  zondag 26 augustus 2012 @ 11:10:51 #229
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116016529
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 10:58 schreef Zeroku het volgende:

[..]

no offence maar top heeft amper invloed op het spel, top is meer een beetje de tank die alles bij de ad weg moet houden.

jungler mid en ad hebben de meeste invloed als je het mij vraagt, jungler als global, mid als early game (mid lane verliezen is nogal een klap voor zowel top als botlane) en adc als lategame.
  zondag 26 augustus 2012 @ 11:13:13 #230
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_116016572
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 11:10 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

no offence maar top heeft amper invloed op het spel, top is meer een beetje de tank die alles bij de ad weg moet houden.

jungler mid en ad hebben de meeste invloed als je het mij vraagt, jungler als global, mid als early game (mid lane verliezen is nogal een klap voor zowel top als botlane) en adc als lategame.
Een goed gefeede Irelia ofzo is wel gruwelijk irritant in midgame.
  zondag 26 augustus 2012 @ 11:17:03 #231
287548 Shockiee
Salute To Marx!
pi_116016638
quote:

[..]

Exactly..
  zondag 26 augustus 2012 @ 11:18:25 #232
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_116016671
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 11:00 schreef Shockiee het volgende:

[..]

Is geen onzin.. botlane en mid feeden gewoon en je kan er niets tegen doen.

Als ik tegen een ez van 11-2 kom, met mijn jax dan pop ik 'm wel early en mid game.. maar late game, gaan me teammates in 1x neer en ik pak dan nog een killtje ofzo..

Gewoon duo-quen.. of geluk hebben dat je goede teammates hebt.
Dat gebeurt sowieso nooit in ieder potje. En daarbij kun je ook niet ieder potje winnen, er zullen vast potjes bij zijn waar jij ook feed.

quote:

[..]

AD Carry heeft earlygame totaal niks in te brengen en op deze elo komt hij in potjes vaak niet eens tot late. En aangezien top het hardste snowballed heb je daar veel sneller iets aan in potjes dan aan een ad die eerst een half uur moet farmen voor er wat nuttigs uitkomt.
  zondag 26 augustus 2012 @ 11:20:17 #233
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116016709
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 11:18 schreef Zeroku het volgende:

AD Carry heeft earlygame totaal niks in te brengen en op deze elo komt hij in potjes vaak niet eens tot late.
over welke elo heb je het?
  zondag 26 augustus 2012 @ 11:25:53 #234
287548 Shockiee
Salute To Marx!
pi_116016849
900-1030 ongeveer
  zondag 26 augustus 2012 @ 11:28:48 #235
287548 Shockiee
Salute To Marx!
pi_116016920
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 11:18 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Dat gebeurt sowieso nooit in ieder potje. En daarbij kun je ook niet ieder potje winnen, er zullen vast potjes bij zijn waar jij ook feed.

[..]

AD Carry heeft earlygame totaal niks in te brengen en op deze elo komt hij in potjes vaak niet eens tot late. En aangezien top het hardste snowballed heb je daar veel sneller iets aan in potjes dan aan een ad die eerst een half uur moet farmen voor er wat nuttigs uitkomt.
Tuurlijk, komt het wel eens voor dat ik mijn lane verlies.. maar ik bedoel, dat kan voorkomen.
Ik heb het echter over mensen die gewoon geen hersens hebben.

Een voorbeeld:

Ik speelde net Jax toplane tegen Mordekaiser.. njaa, dat was makkelijk dus ik won me lane.
Botlane had ezreal 11 (!) kills gegeven VOORDAT we teamfights ingingen.. nou ok, dan krijg je 1 of 2 teamfights die verloren we.. nu komt het .. Dus Enemy team is B, wij ook wij depushen.. en dan gaat ashe top lane helemaal naar ons achterste toren (die kapot is), gaat hij daar farmen.. ik ping 100x ga terug.. nee hoor, doetie niet. Ezreal has slain Ashe.

Dit gebeurt dan 3 of 4x en dan denk ik gewoon whatthefuck is dit, hebben mensen geen hersens in deze elo ofzo. Slaat nergens op man.
pi_116017141
Elo Hell bestaat niet. ALs je beter bent dan je Elo dan carry je jezelf er sowieso uit. Als je mij op 900 elo laat spelen haal ik wss een 90%+ win rate. Heb een keer op de acc van iemand anders gespeeld, die beweerde ook in Elo hell te zitten (was 1200~), en 2 x easy legendary als jungle.
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2012 @ 11:43:55 #237
230491 Zith
pls tip
pi_116017288
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 11:38 schreef Autobandje het volgende:
Elo Hell bestaat niet.
Dit, mensen die in ELO hell geloven snappen niet veel van statistiek.
  zondag 26 augustus 2012 @ 11:44:23 #238
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_116017300
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 11:20 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

over welke elo heb je het?
Kun je lezen?
  zondag 26 augustus 2012 @ 11:48:45 #239
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_116017414
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 11:38 schreef Autobandje het volgende:
Elo Hell bestaat niet. ALs je beter bent dan je Elo dan carry je jezelf er sowieso uit. Als je mij op 900 elo laat spelen haal ik wss een 90%+ win rate. Heb een keer op de acc van iemand anders gespeeld, die beweerde ook in Elo hell te zitten (was 1200~), en 2 x easy legendary als jungle.
Waarheid, dit.
pi_116017562
Nu is jungle wel erg makkelijk als te goede speler voor het elo. Je hebt dan 3 lanes waar je dan van kunt profiteren, daar zit dan sowieso 1 zwakke speler bij.
  zondag 26 augustus 2012 @ 12:27:22 #241
287548 Shockiee
Salute To Marx!
pi_116018547
Ok.. he tis allemaal makkelijk, jullie hebben gelijk.
Zit nu weer in een game met 2 ad carry's botlane (een daarvan vayne met surge).

Niet te geloven dit.
pi_116019012
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:27 schreef Shockiee het volgende:
Ok.. he tis allemaal makkelijk, jullie hebben gelijk.
Zit nu weer in een game met 2 ad carry's botlane (een daarvan vayne met surge).

Niet te geloven dit.
En de tegenstanders hebben dit nooit?
  zondag 26 augustus 2012 @ 12:41:28 #243
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116019060
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 11:44 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Kun je lezen?
is 'deze' een nummer?
  zondag 26 augustus 2012 @ 12:43:23 #244
287548 Shockiee
Salute To Marx!
pi_116019117
gaat wel goed opeens..
Botlane kon niet tegen en vayne en een kog maw op (low elo), dus het pakt tot nu toe goed uit..

Najaa.. ik blijf erbij kans en geluk
  zondag 26 augustus 2012 @ 12:56:04 #245
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_116019544
quote:
13s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:41 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

is 'deze' een nummer?
Misschien moet je meer dan 1 post lezen.
pi_116019912
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:43 schreef Shockiee het volgende:
gaat wel goed opeens..
Botlane kon niet tegen en vayne en een kog maw op (low elo), dus het pakt tot nu toe goed uit..

Najaa.. ik blijf erbij kans en geluk
Als je net begint met ranked kan je wel veel ongeluk hebben, ranked rating is pas echt wat over te zeggen nadat je een aanzienlijke hoeveelheid games hebt gespeeld.
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:20:47 #247
287548 Shockiee
Salute To Marx!
pi_116020382
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:07 schreef kensei het volgende:

[..]

Als je net begint met ranked kan je wel veel ongeluk hebben, ranked rating is pas echt wat over te zeggen nadat je een aanzienlijke hoeveelheid games hebt gespeeld.
ik heb bijna 700 ranked games gespeeld.. ik hoor hier echt niet thuis maarja.. we blijven proberen he.
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:26:51 #248
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_116020580
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:20 schreef Shockiee het volgende:

[..]

ik heb bijna 700 ranked games gespeeld.. ik hoor hier echt niet thuis maarja.. we blijven proberen he.
Hoeveelheid games zegt niet hoe goed je bent.
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:36:14 #249
287548 Shockiee
Salute To Marx!
pi_116020909
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:26 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Hoeveelheid games zegt niet hoe goed je bent.
Dat weet ik. Ik reageerde op kensei "ranked rating is pas echt wat over te zeggen nadat je een aanzienlijke hoeveelheid games hebt gespeeld."
pi_116020972
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:36 schreef Shockiee het volgende:

[..]

Dat weet ik. Ik reageerde op kensei "ranked rating is pas echt wat over te zeggen nadat je een aanzienlijke hoeveelheid games hebt gespeeld."
heeft hij wel gelijk in, na 700 games zit je zeker op het elo waar je thuis hoort
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:39:05 #251
287548 Shockiee
Salute To Marx!
pi_116021014
Ok, ik deel je mening niet maar goed.
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:41:46 #252
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_116021133

Story of my life ;(.
pi_116021188
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:41 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]

Story of my life ;(.
bij elke ranked heb je toch ook een slechte K/D ratio.
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:43:18 #254
287548 Shockiee
Salute To Marx!
pi_116021190
Ik had mezelf wel carried naar 1140 tijdje terug en toen kwam een reeks losses.. 14 achter elkaar ofzo.
ongelooflijk :P
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:45:32 #255
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_116021274
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:43 schreef Adames het volgende:

[..]

bij elke ranked heb je toch ook een slechte K/D ratio.
Ja, dat is ook wat ik wilde zeggen :'). Potje met Teemo en Ryze wel met leavers tho, maar dat maakt het niet veel beter :+.
pi_116021371
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:41 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]

Story of my life ;(.
I know how you feel. Het ene potje haal ik 21/1 en ben ik werkelijk unstoppable en het volgende potje word ik genadeloos afgeslacht door iedere kneus en haal ik 1/6 of iets dergelijks :')

Ter verduidelijking:
pi_116021765
Iemand anders ook weer een lege friendlist?
pi_116022001
quote:
13s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:57 schreef kensei het volgende:
Iemand anders ook weer een lege friendlist?
yeah
  zondag 26 augustus 2012 @ 14:26:46 #259
148823 znarch
ondertitel
pi_116022993
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:48 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

I know how you feel. Het ene potje haal ik 21/1 en ben ik werkelijk unstoppable en het volgende potje word ik genadeloos afgeslacht door iedere kneus en haal ik 1/6 of iets dergelijks :')

Ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Wat is je ingame nick?
pi_116023273
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:26 schreef znarch het volgende:

[..]

Wat is je ingame nick?
GlenSpey ;)
pi_116023687
Doet de friendlist het alweer?
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:02:25 #262
344797 CyberJesus
The final word.
pi_116024611
quote:
5s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:42 schreef kensei het volgende:
Doet de friendlist het alweer?
Bij mij wel..
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:05:05 #263
344797 CyberJesus
The final word.
pi_116024736
Ben zo blij als er weer andere champs zijn.. Diana is mijn bitch :{w
pi_116025996
Friendlist doet het hier ook weer :)

quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:39 schreef Shockiee het volgende:
Ok, ik deel je mening niet maar goed.
Wat is je gemiddelde K/D/A over al je ranked games?
pi_116027202
Friendlist hier nog steeds kapot, wtf te doen :S
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:59:25 #266
344797 CyberJesus
The final word.
pi_116027229
Ik krijg alleen maar noobs als teammates man.. gelijk geen zin meer. :')
pi_116030235
Altijd zou irritant als mensen je geen penta gunnen. Als iemand een quadra heeft wil ik gewoon de penta voor em. :P
pi_116030504
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 17:16 schreef dustbrain het volgende:
Altijd zou irritant als mensen je geen penta gunnen. Als iemand een quadra heeft wil ik gewoon de penta voor em. :P
Nog irritanter: mensen die gaan ragen omdat ze de penta niet krijgen :P
pi_116030873
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 17:22 schreef kensei het volgende:

[..]

Nog irritanter: mensen die gaan ragen omdat ze de penta niet krijgen :P
ik kan me best voorstellen dat iemand geïrriteerd raakt omdat iemand zo nodig de penta voor zijn neus weg wil schrapen. Een quadra breken kan ik me wat bij voorstellen, maar een penta is zo'n zeldzaamheid dat je die samen moet bereiken.
pi_116031216
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 17:31 schreef dustbrain het volgende:

[..]

ik kan me best voorstellen dat iemand geïrriteerd raakt omdat iemand zo nodig de penta voor zijn neus weg wil schrapen. Een quadra breken kan ik me wat bij voorstellen, maar een penta is zo'n zeldzaamheid dat je die samen moet bereiken.
Zonder een quadram kan je ook geen penta krijgen, dus je argument klopt niet helemaal.

Tja, tenzij bijv 1 iemand AFK is, of ergens anders.
pi_116031517
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 17:40 schreef Berend. het volgende:

[..]

Zonder een quadram kan je ook geen penta krijgen, dus je argument klopt niet helemaal.

Tja, tenzij bijv 1 iemand AFK is, of ergens anders.
Ik denk dat je mijn post verkeerd interpreteert.

Een quadra breken is een kill 'stelen' na de tripple kill. Een penta breken is de kill 'stelen' na een quadra. Zo onduidelijk is dat toch niet? :o
pi_116032340
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 17:49 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ik denk dat je mijn post verkeerd interpreteert.

Een quadra breken is een kill 'stelen' na de tripple kill. Een penta breken is de kill 'stelen' na een quadra. Zo onduidelijk is dat toch niet? :o
Ja maar hoe kan je een penta halen zonder een quadra te halen? Als jij het goed vindt als iemand een quadra steelt van je, dan heb je ook automatisch de kans verbroken voor een penta..
  zondag 26 augustus 2012 @ 18:24:02 #273
287548 Shockiee
Salute To Marx!
pi_116032712
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:31 schreef kensei het volgende:
Friendlist doet het hier ook weer :)

[..]

Wat is je gemiddelde K/D/A over al je ranked games?
0.86 .. In het begin verloor ik vaak en was ik support, dus tja..
  zondag 26 augustus 2012 @ 18:26:35 #274
318361 Bienelientjee
pi_116032818
Gezellig potje gehad. :')

Iemand was blijkbaar niet tevreden, hij wilde graag dat twee mensen van lane wisselden. Het begon meteen al goed, hij vroeg het al vloekend en tierend. En zo ging het maar door tijdens het potje. Schelden, vloeken, tieren, brullen.

Die deed dit verkeerd. En die deed dat verkeerd. Ik ging op een gegeven ogenblik even op botlane helpen. Top ging prima. Maar nee, dat was niet goed van mij. Ik was een noob. Ondertussen verloor hij gewoon zijn midlane turret. En bleef hij ons constant verrot schelden.

Ik gewoon normaal proberen te communiceren. Vragen of het wat minder kon. Enz, enz.. Hij werd er alleen maar bozer van. :') Faggot, mad kids, idiots, morrons, cancer. Het kwam allemaal voorbij! Ging die nog vertellen dat hij speelt tegen mensen van eko2 ofsow. (Wie dat ook mogen zijn!) :')

Zielige gasten kom je toch tegen... :N Gelukkig wilde mijn team op 20 minuten al surrenderen.
pi_116032966
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 18:24 schreef Shockiee het volgende:

[..]

0.86 .. In het begin verloor ik vaak en was ik support, dus tja..
Ik bedoel dit:

Wat heb je daar staan?

SPOILER
  zondag 26 augustus 2012 @ 18:31:09 #276
287548 Shockiee
Salute To Marx!
pi_116033006
oh.. waar is dat?
  zondag 26 augustus 2012 @ 18:31:22 #277
287548 Shockiee
Salute To Marx!
pi_116033013
ohja
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 18:31 schreef Shockiee het volgende:
oh.. waar is dat?
pi_116033486
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 18:31 schreef Shockiee het volgende:
ohja

[..]

[ afbeelding ]
Niet heel slecht, ook niet heel goed..

Ik denk niet dat je op bovengemiddeld ELO thuishoort tbh :@
  zondag 26 augustus 2012 @ 18:43:47 #279
287548 Shockiee
Salute To Marx!
pi_116033510
Ja hallo ik mag wel 1200 of 1300 zitten ofzo.. ik zit nu gewoon op 1000.. net ff 5 potjes achterelkaar gewonnen.. wat is jouw elo dan :P?
pi_116033611
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 18:43 schreef Shockiee het volgende:
Ja hallo ik mag wel 1200 of 1300 zitten ofzo.. ik zit nu gewoon op 1000.. net ff 5 potjes achterelkaar gewonnen.. wat is jouw elo dan :P?
1160 op m'n main

1350 op m'n smurf :P

Maar ik heb pas 40 ranked games in totaal gespeeld, dus kan nog alle kanten op
  zondag 26 augustus 2012 @ 18:49:45 #281
287548 Shockiee
Salute To Marx!
pi_116033713
Hoe heet je main dan? Voeg ik je ff toe
pi_116034277
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 18:16 schreef Berend. het volgende:

[..]

Ja maar hoe kan je een penta halen zonder een quadra te halen? Als jij het goed vindt als iemand een quadra steelt van je, dan heb je ook automatisch de kans verbroken voor een penta..
Klopt, maar dan is het toch minder erg? Ik spreek over als je al een quadra hebt. Anders kun je elke kill als een penta-breker zien toch? Dat zou nergens op slaan.

--------------

Waarom speelt niemand maokai? Is ie slecht of onpopulair op normal blinds?
pi_116034399
Mao beetje saai, vind ik dan. Wel imba champ verder hoor :)
pi_116034438
Maokai is allesbehalve slecht. Ik vind hem zelfs als jungler lichtelijk OP in vergelijking met andere picks.

In normal issie niet zo geliefd omdat Mao niet kan carryen. En in normal willen mensen carryen en kills krijgen.
Conscience do cost.
pi_116034675
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:10 schreef ems. het volgende:
Maokai is allesbehalve slecht. Ik vind hem zelfs als jungler lichtelijk OP in vergelijking met andere picks.

In normal issie niet zo geliefd omdat Mao niet kan carryen. En in normal willen mensen carryen en kills krijgen.
mjah ik ben normaal gesproken de laatste die vol voor kills wil gaan en fuck de rest, maar Maokai is een van mn mains en in sommige games heb ik echt het gevoel dat mijn team meer aan me had gehad als ik wat meer rauwe damage had. Ik kan snaren en knockuppen wat ik wil, maar als de lane aan het verliezen is kun je zelfs bij een 3v2 of 2v1 gank vaak geen kills halen omdat de laner niet genoeg damage doet op zijn hogere level en betere items hebbende tegenstander.
pi_116035063
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:17 schreef nyny83 het volgende:

[..]

mjah ik ben normaal gesproken de laatste die vol voor kills wil gaan en fuck de rest, maar Maokai is een van mn mains en in sommige games heb ik echt het gevoel dat mijn team meer aan me had gehad als ik wat meer rauwe damage had. Ik kan snaren en knockuppen wat ik wil, maar als de lane aan het verliezen is kun je zelfs bij een 3v2 of 2v1 gank vaak geen kills halen omdat de laner niet genoeg damage doet op zijn hogere level en betere items hebbende tegenstander.
Precies, dat is een beetje het ding. Maokai is eigenlijk pure utility en daarom erg afhankelijk van hoe goed het team op hem reageert. Daarom zie je hem zo vaak in tournaments en minder in pubs :P
Conscience do cost.
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:09:52 #287
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116036675
Mijn progress van vandaag (:

ben al op 2/3e van mn 2k elo hue, denk dat ik over 2 weken wel op 2k zou kunnen zitten maar stop denk ik rond de 1800 oid, wil alleen maar mn gold securen voor rewards immers :þ
pi_116036929
nice bg speel je duoQ?
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:16:27 #289
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116037003
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:15 schreef Skweezer het volgende:
nice bg speel je duoQ?
yup.

ik wil sona gaan mainen weer binnenkort maar nu nog maar ff taric.
zo grappig om van die galios te zien die met 'teh veil' aankomen en denken dat ik mn stun waste.

nope, pow W eerst, dag veil, pow stun, ult interrupted, np np brah, np btw, also np.

np.
pi_116037008
Vind ´t altijd wel knap als mensen die support mainen kunnen stijgen in ELO.
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:17:02 #291
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116037021
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:16 schreef Jajong het volgende:
thx.

maar ik main taric dan ook al bijna sinds mn eerste ranked matches :)

ik ga echt meteen die arcade sona kopen trouwens, dat colurs.
pi_116037029
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:16 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

yup.

ik wil sona gaan mainen weer binnenkort maar nu nog maar ff taric.
zo grappig om van die galios te zien die met 'teh veil' aankomen en denken dat ik mn stun waste.

nope, pow W eerst, dag veil, pow stun, ult interrupted, np np brah, np btw, also np.

np.
Sona is vrij OP atm imo, haar poke is insane. Als je een Sona Ezreal lane runt ofzo is lastig te beaten in solo q
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:18:36 #293
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116037082
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:17 schreef Jajong het volgende:

[..]

Sona is vrij OP atm imo, haar poke is insane. Als je een Sona Ezreal lane runt ofzo is lastig te beaten in solo q
en laat mn duoq nu net een beest met ez zijn (eigenlijk nog meer beast met trist en corki maar ok dat terzijde, die laatste picked hij iig als de enimi team ez secured, dan zegt hij in ts3 van 'lol tryhards' :p
pi_116037223
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:18 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

en laat mn duoq nu net een beest met ez zijn (eigenlijk nog meer beast met trist en corki maar ok dat terzijde, die laatste picked hij iig als de enimi team ez secured, dan zegt hij in ts3 van 'lol tryhards' :p
Als je duoqueued met een AD carry is ´t wel iets minder knap though ;).
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2012 @ 20:27:44 #295
230491 Zith
pls tip
pi_116037558
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:16 schreef Jajong het volgende:
Speel zelf ook het liefst/best support. 21/10 soraka bijv. Wordt altijd geirriteerd als er een andere support is omdat er nooit goede vision is en ze niet aggressief genoeg is etc.. :P
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:29:54 #296
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116037680
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:21 schreef Jajong het volgende:

[..]

nou daartegenover staat dat je kans hebt op faalcarrys, dus dan kan ik supporten wat ik wil dan heeft het geen zin, speel ik liever op mn volle potentieel ^^
pi_116037876
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:21 schreef Jajong het volgende:

[..]

hij duo't met een ad carry van 2k elo. Tja.
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:33:59 #298
318361 Bienelientjee
pi_116037944
Ik kijk op dit moment http://www.majorleaguegaming.com/live#lol

Er staat Grand Finals at 2:30 PM ET... Hoe laat is dat in Nederland? :@
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:34:59 #299
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116038004
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:33 schreef nyny83 het volgende:

[..]

alsof mijn plays niet uitmaken.. wil je dat zeggen?
pi_116038194
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:33 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Oh..... Ja dan kan ik 't ook, sorry
pi_116038195
quote:
13s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:34 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

alsof mijn plays niet uitmaken.. wil je dat zeggen?
Nee, maar als ik bv met een 2.2k player zou gaan duoen zou ik natuurlijk ook veel hoger uitkomen dan wat ik echt zou halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')