Dit... En hier erger ik me aan als relatief nieuwe LoL speler (lvl 19). Als je één noob in je team hebt dan kun je net zo goed inpakken. En juist die mensen willen nooit surrenderen op een of andere manier.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:42 schreef Jajong het volgende:
Het is bijna onmogelijk om een game in je eentje te winnen, maar supermakkelijk om er 1 in je eentje te verliezen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:49 schreef kensei het volgende:
Nieuw dieptepunt:
Een Morgana in m'n team die in een ranked game binnen 15 minuten 0/6/0 gaat tegen een Eve op mid![]()
![]()
Het was iemand met een 1350 rating, met meer dan 1100 gespeelde ranked games![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x infinity
klinkt als champspawns van ultima online gejat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:49 schreef Zith het volgende:
[..]
'door wormen tot er een grote worm komt en die moet je dan ook doden'.
Wat is er veranderd aan me favorite champ in de PBE? Buffs,nerfs?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:37 schreef Xanarot het volgende:
Ik vind de Graves nerf niet leuk.. en de PBE Kat changes ook niet..
echt hequote:
Kleine early game buff, maar behoorlijke ratio nerf, passive change is wel goed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:04 schreef fissure het volgende:
[..]
Wat is er veranderd aan me favorite champ in de PBE? Buffs,nerfs?
Edit: Al gevonden. Overall toch meer nerf dan buff imo.
Nu lijkt hij me juist wel leuk om te spelen. Q tegen iemand aangooien en turretdiven op lvl 6 was me toch een beetje te easy in die free rotation. Zelfs met ahri lukt dat niet zo gemakkelijk.quote:
Ik had de laatste 20 minuten van je laatste game gespectated, close close game :p gold liep tot het eind gelijk opquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:38 schreef BaajGuardian het volgende:
my elo, look it (:
http://www.lolking.net/summoner/euw/20776641#history
We zijn nu gelijke elo zit nog steeds in een stijgende lijn (paar weken wat minder actief geweest), keertje potje doen dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:38 schreef BaajGuardian het volgende:
my elo, look it (:
http://www.lolking.net/summoner/euw/20776641#history
klopt, die irelia was irritant en onze gragas slecht, teemo deed het goed verder, ik zei nog tegen calsot van ik heb mn ult dus we kunnen hun hele basis kapot pushen. :pquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:01 schreef apenkont het volgende:
[..]
Ik had de laatste 20 minuten van je laatste game gespectated, close close game :p gold liep tot het eind gelijk op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |