echt hequote:
Kleine early game buff, maar behoorlijke ratio nerf, passive change is wel goed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:04 schreef fissure het volgende:
[..]
Wat is er veranderd aan me favorite champ in de PBE? Buffs,nerfs?
Edit: Al gevonden. Overall toch meer nerf dan buff imo.
Nu lijkt hij me juist wel leuk om te spelen. Q tegen iemand aangooien en turretdiven op lvl 6 was me toch een beetje te easy in die free rotation. Zelfs met ahri lukt dat niet zo gemakkelijk.quote:
Ik had de laatste 20 minuten van je laatste game gespectated, close close game :p gold liep tot het eind gelijk opquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:38 schreef BaajGuardian het volgende:
my elo, look it (:
http://www.lolking.net/summoner/euw/20776641#history
We zijn nu gelijke elo zit nog steeds in een stijgende lijn (paar weken wat minder actief geweest), keertje potje doen dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:38 schreef BaajGuardian het volgende:
my elo, look it (:
http://www.lolking.net/summoner/euw/20776641#history
klopt, die irelia was irritant en onze gragas slecht, teemo deed het goed verder, ik zei nog tegen calsot van ik heb mn ult dus we kunnen hun hele basis kapot pushen. :pquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:01 schreef apenkont het volgende:
[..]
Ik had de laatste 20 minuten van je laatste game gespectated, close close game :p gold liep tot het eind gelijk op
ja jij speelt ook nog niet zo lang, zelfs ik kom zijn naam af en toe tegen en ik speel USquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:35 schreef Jajong het volgende:
Wie is calsot en waarom namedrop je hem elke 5 posts?
Is dit een antwoord op mijn vraag?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:45 schreef Adames het volgende:
[..]
ja jij speelt ook nog niet zo lang, zelfs ik kom zijn naam af en toe tegen en ik speel US
Kom de naam ook constant tegen, op dit forum dan... @Jajong is gewoon een random 2.2k speler ofzo die bg blijkbaar goed kentquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:45 schreef Adames het volgende:
[..]
ja jij speelt ook nog niet zo lang, zelfs ik kom zijn naam af en toe tegen en ik speel US
Lol.... Tristana is gratis als je ze liked op Facebook..... Met skin erbij...... :Squote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:16 schreef GlenSpey het volgende:
And we're back in business. Ik heb Tristana voor 1350 IP aangeschaft. Maar eens kijken of het wat is als carrier. Ben ook Draven nog aan het overwegen
Komt ie nu meequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lol.... Tristana is gratis als je ze liked op Facebook..... Met skin erbij...... :S
Nee wel Alistar, als je subscribed op Youtube.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:21 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Komt ie nu mee
Nog meer freebees op facebook toevallig?
Melee champs ben ik niet zo kapot van.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee wel Alistar, als je subscribed op Youtube.
runes pas vanaf lvl 20 kopen, dan pas kan je de beste runes halen. Alistar is wel een must-have, is ontzettend goed als je eenmaal een tijdje LoL speelt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:07 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Melee champs ben ik niet zo kapot van.
Net een half potje op 'attempting to reconnect' gestaan. UPC wilde weer eens niet meewerken.. internet lag er constant uit. Mag toch hopen dat dit me geen nieuwe ban op gaat leveren.
Wat wordt er trouwens van mij verwacht op de rune page? Ik heb nog geen enkele rune tot nog toe en heb het idee dat ik deze toch wel nodig begin te hebben; het wil allemaal voor geen meter, van de laatste 10 potjes heb ik er 9 verloren (hoewel ook grotendeels de schuld van mijn teams). Waar kan ik die runes precies vinden?
nou met alle restecpuh, was het wel de no.6 eu season1.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:04 schreef Autobandje het volgende:
[..]
@Jajong is gewoon een random 2.2k speler ofzo die bg blijkbaar goed kent
zo ongeveer wel hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
maar ok, ik weet niet waar jajong vandaal haalt dat ik hem elke 5 posts namedrop oid, mischien is hij jelly iunno.
Dat was overdreven ja, iedere 6 komt meer in de buurt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nou met alle restecpuh, was het wel de no.6 eu season1.
maar ok, ik weet niet waar jajong vandaal haalt dat ik hem elke 5 posts namedrop oid, mischien is hij jelly iunno.
skumbag akali ;lquote:Op zondag 26 augustus 2012 04:06 schreef Berend. het volgende:
Bijna een penta gehaald met Nocture.. dat zou mijn eerste worden
Ik haalde een quadra, en toen pakte Akali de kill
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |