Wat is er veranderd aan me favorite champ in de PBE? Buffs,nerfs?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:37 schreef Xanarot het volgende:
Ik vind de Graves nerf niet leuk.. en de PBE Kat changes ook niet..
echt hequote:
Kleine early game buff, maar behoorlijke ratio nerf, passive change is wel goed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:04 schreef fissure het volgende:
[..]
Wat is er veranderd aan me favorite champ in de PBE? Buffs,nerfs?
Edit: Al gevonden. Overall toch meer nerf dan buff imo.
Nu lijkt hij me juist wel leuk om te spelen. Q tegen iemand aangooien en turretdiven op lvl 6 was me toch een beetje te easy in die free rotation. Zelfs met ahri lukt dat niet zo gemakkelijk.quote:
Ik had de laatste 20 minuten van je laatste game gespectated, close close game :p gold liep tot het eind gelijk opquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:38 schreef BaajGuardian het volgende:
my elo, look it (:
http://www.lolking.net/summoner/euw/20776641#history
We zijn nu gelijke elo zit nog steeds in een stijgende lijn (paar weken wat minder actief geweest), keertje potje doen dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:38 schreef BaajGuardian het volgende:
my elo, look it (:
http://www.lolking.net/summoner/euw/20776641#history
klopt, die irelia was irritant en onze gragas slecht, teemo deed het goed verder, ik zei nog tegen calsot van ik heb mn ult dus we kunnen hun hele basis kapot pushen. :pquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:01 schreef apenkont het volgende:
[..]
Ik had de laatste 20 minuten van je laatste game gespectated, close close game :p gold liep tot het eind gelijk op
ja jij speelt ook nog niet zo lang, zelfs ik kom zijn naam af en toe tegen en ik speel USquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:35 schreef Jajong het volgende:
Wie is calsot en waarom namedrop je hem elke 5 posts?
Is dit een antwoord op mijn vraag?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:45 schreef Adames het volgende:
[..]
ja jij speelt ook nog niet zo lang, zelfs ik kom zijn naam af en toe tegen en ik speel US
Kom de naam ook constant tegen, op dit forum dan... @Jajong is gewoon een random 2.2k speler ofzo die bg blijkbaar goed kentquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:45 schreef Adames het volgende:
[..]
ja jij speelt ook nog niet zo lang, zelfs ik kom zijn naam af en toe tegen en ik speel US
Lol.... Tristana is gratis als je ze liked op Facebook..... Met skin erbij...... :Squote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:16 schreef GlenSpey het volgende:
And we're back in business. Ik heb Tristana voor 1350 IP aangeschaft. Maar eens kijken of het wat is als carrier. Ben ook Draven nog aan het overwegen
Komt ie nu meequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lol.... Tristana is gratis als je ze liked op Facebook..... Met skin erbij...... :S
Nee wel Alistar, als je subscribed op Youtube.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:21 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Komt ie nu mee
Nog meer freebees op facebook toevallig?
Melee champs ben ik niet zo kapot van.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee wel Alistar, als je subscribed op Youtube.
runes pas vanaf lvl 20 kopen, dan pas kan je de beste runes halen. Alistar is wel een must-have, is ontzettend goed als je eenmaal een tijdje LoL speelt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:07 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Melee champs ben ik niet zo kapot van.
Net een half potje op 'attempting to reconnect' gestaan. UPC wilde weer eens niet meewerken.. internet lag er constant uit. Mag toch hopen dat dit me geen nieuwe ban op gaat leveren.
Wat wordt er trouwens van mij verwacht op de rune page? Ik heb nog geen enkele rune tot nog toe en heb het idee dat ik deze toch wel nodig begin te hebben; het wil allemaal voor geen meter, van de laatste 10 potjes heb ik er 9 verloren (hoewel ook grotendeels de schuld van mijn teams). Waar kan ik die runes precies vinden?
nou met alle restecpuh, was het wel de no.6 eu season1.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:04 schreef Autobandje het volgende:
[..]
@Jajong is gewoon een random 2.2k speler ofzo die bg blijkbaar goed kent
zo ongeveer wel hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
maar ok, ik weet niet waar jajong vandaal haalt dat ik hem elke 5 posts namedrop oid, mischien is hij jelly iunno.
Dat was overdreven ja, iedere 6 komt meer in de buurt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nou met alle restecpuh, was het wel de no.6 eu season1.
maar ok, ik weet niet waar jajong vandaal haalt dat ik hem elke 5 posts namedrop oid, mischien is hij jelly iunno.
skumbag akali ;lquote:Op zondag 26 augustus 2012 04:06 schreef Berend. het volgende:
Bijna een penta gehaald met Nocture.. dat zou mijn eerste worden
Ik haalde een quadra, en toen pakte Akali de kill
Onzin. Ik zat op 800 elo een paar weken terug en zit nu met onder de 1200, je moet gewoon een paar champions per role leren om te spelen en daar vervolgens mee blijven spelen. Daarbij mid/top/jungle hebben de meeste invloed op t spel dus als je echt niet in die elo hoort speel je een van die rollen, win jr earlygame en ben je niet meer dood te krijgen late.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:51 schreef Shockiee het volgende:
Man fuck elo, slaat nergens meer op ben nu 945 kom er nooit meer uit.
Elke game heb je weer van die mogolen die niet weten wat lasthitten is, die lanes pushen, geen wards kopen, geen ss callen, feeden, JUNGLER GANKT NIET DAAROM VERLIES IK roepen, op tegen nunu o.i.d roepen... man man man..
Enige manier om hoger te komen is gewoon duo que met iemand van 1250+.
Kan niet wachten op season 3 en elo reset.
Is geen onzin.. botlane en mid feeden gewoon en je kan er niets tegen doen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Onzin. Ik zat op 800 elo een paar weken terug en zit nu met onder de 1200, je moet gewoon een paar champions per role leren om te spelen en daar vervolgens mee blijven spelen. Daarbij mid/top/jungle hebben de meeste invloed op t spel dus als je echt niet in die elo hoort speel je een van die rollen, win jr earlygame en ben je niet meer dood te krijgen late.
no offence maar top heeft amper invloed op het spel, top is meer een beetje de tank die alles bij de ad weg moet houden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Onzin. Ik zat op 800 elo een paar weken terug en zit nu met onder de 1200, je moet gewoon een paar champions per role leren om te spelen en daar vervolgens mee blijven spelen. Daarbij mid/top/jungle hebben de meeste invloed op t spel dus als je echt niet in die elo hoort speel je een van die rollen, win jr earlygame en ben je niet meer dood te krijgen late.
Een goed gefeede Irelia ofzo is wel gruwelijk irritant in midgame.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
no offence maar top heeft amper invloed op het spel, top is meer een beetje de tank die alles bij de ad weg moet houden.
jungler mid en ad hebben de meeste invloed als je het mij vraagt, jungler als global, mid als early game (mid lane verliezen is nogal een klap voor zowel top als botlane) en adc als lategame.
Exactly..quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
no offence maar top heeft amper invloed op het spel, top is meer een beetje de tank die alles bij de ad weg moet houden.
jungler mid en ad hebben de meeste invloed als je het mij vraagt, jungler als global, mid als early game (mid lane verliezen is nogal een klap voor zowel top als botlane) en adc als lategame.
Dat gebeurt sowieso nooit in ieder potje. En daarbij kun je ook niet ieder potje winnen, er zullen vast potjes bij zijn waar jij ook feed.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:00 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Is geen onzin.. botlane en mid feeden gewoon en je kan er niets tegen doen.
Als ik tegen een ez van 11-2 kom, met mijn jax dan pop ik 'm wel early en mid game.. maar late game, gaan me teammates in 1x neer en ik pak dan nog een killtje ofzo..
Gewoon duo-quen.. of geluk hebben dat je goede teammates hebt.
AD Carry heeft earlygame totaal niks in te brengen en op deze elo komt hij in potjes vaak niet eens tot late. En aangezien top het hardste snowballed heb je daar veel sneller iets aan in potjes dan aan een ad die eerst een half uur moet farmen voor er wat nuttigs uitkomt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
over welke elo heb je het?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:18 schreef Zeroku het volgende:
AD Carry heeft earlygame totaal niks in te brengen en op deze elo komt hij in potjes vaak niet eens tot late.
Tuurlijk, komt het wel eens voor dat ik mijn lane verlies.. maar ik bedoel, dat kan voorkomen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat gebeurt sowieso nooit in ieder potje. En daarbij kun je ook niet ieder potje winnen, er zullen vast potjes bij zijn waar jij ook feed.
[..]
AD Carry heeft earlygame totaal niks in te brengen en op deze elo komt hij in potjes vaak niet eens tot late. En aangezien top het hardste snowballed heb je daar veel sneller iets aan in potjes dan aan een ad die eerst een half uur moet farmen voor er wat nuttigs uitkomt.
Dit, mensen die in ELO hell geloven snappen niet veel van statistiek.quote:
Kun je lezen?quote:
Waarheid, dit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:38 schreef Autobandje het volgende:
Elo Hell bestaat niet. ALs je beter bent dan je Elo dan carry je jezelf er sowieso uit. Als je mij op 900 elo laat spelen haal ik wss een 90%+ win rate. Heb een keer op de acc van iemand anders gespeeld, die beweerde ook in Elo hell te zitten (was 1200~), en 2 x easy legendary als jungle.
En de tegenstanders hebben dit nooit?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:27 schreef Shockiee het volgende:
Ok.. he tis allemaal makkelijk, jullie hebben gelijk.
Zit nu weer in een game met 2 ad carry's botlane (een daarvan vayne met surge).
Niet te geloven dit.
Misschien moet je meer dan 1 post lezen.quote:
Als je net begint met ranked kan je wel veel ongeluk hebben, ranked rating is pas echt wat over te zeggen nadat je een aanzienlijke hoeveelheid games hebt gespeeld.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:43 schreef Shockiee het volgende:
gaat wel goed opeens..
Botlane kon niet tegen en vayne en een kog maw op (low elo), dus het pakt tot nu toe goed uit..
Najaa.. ik blijf erbij kans en geluk
ik heb bijna 700 ranked games gespeeld.. ik hoor hier echt niet thuis maarja.. we blijven proberen he.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Als je net begint met ranked kan je wel veel ongeluk hebben, ranked rating is pas echt wat over te zeggen nadat je een aanzienlijke hoeveelheid games hebt gespeeld.
Hoeveelheid games zegt niet hoe goed je bent.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:20 schreef Shockiee het volgende:
[..]
ik heb bijna 700 ranked games gespeeld.. ik hoor hier echt niet thuis maarja.. we blijven proberen he.
Dat weet ik. Ik reageerde op kensei "ranked rating is pas echt wat over te zeggen nadat je een aanzienlijke hoeveelheid games hebt gespeeld."quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoeveelheid games zegt niet hoe goed je bent.
heeft hij wel gelijk in, na 700 games zit je zeker op het elo waar je thuis hoortquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:36 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik reageerde op kensei "ranked rating is pas echt wat over te zeggen nadat je een aanzienlijke hoeveelheid games hebt gespeeld."
Ja, dat is ook wat ik wilde zeggenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:43 schreef Adames het volgende:
[..]
bij elke ranked heb je toch ook een slechte K/D ratio.
I know how you feel. Het ene potje haal ik 21/1 en ben ik werkelijk unstoppable en het volgende potje word ik genadeloos afgeslacht door iedere kneus en haal ik 1/6 of iets dergelijksquote:
yeahquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:57 schreef kensei het volgende:
Iemand anders ook weer een lege friendlist?
Wat is je ingame nick?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
I know how you feel. Het ene potje haal ik 21/1 en ben ik werkelijk unstoppable en het volgende potje word ik genadeloos afgeslacht door iedere kneus en haal ik 1/6 of iets dergelijks
Ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Bij mij wel..quote:
Wat is je gemiddelde K/D/A over al je ranked games?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:39 schreef Shockiee het volgende:
Ok, ik deel je mening niet maar goed.
Nog irritanter: mensen die gaan ragen omdat ze de penta niet krijgenquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:16 schreef dustbrain het volgende:
Altijd zou irritant als mensen je geen penta gunnen. Als iemand een quadra heeft wil ik gewoon de penta voor em.
ik kan me best voorstellen dat iemand geïrriteerd raakt omdat iemand zo nodig de penta voor zijn neus weg wil schrapen. Een quadra breken kan ik me wat bij voorstellen, maar een penta is zo'n zeldzaamheid dat je die samen moet bereiken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:22 schreef kensei het volgende:
[..]
Nog irritanter: mensen die gaan ragen omdat ze de penta niet krijgen
Zonder een quadram kan je ook geen penta krijgen, dus je argument klopt niet helemaal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:31 schreef dustbrain het volgende:
[..]
ik kan me best voorstellen dat iemand geïrriteerd raakt omdat iemand zo nodig de penta voor zijn neus weg wil schrapen. Een quadra breken kan ik me wat bij voorstellen, maar een penta is zo'n zeldzaamheid dat je die samen moet bereiken.
Ik denk dat je mijn post verkeerd interpreteert.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:40 schreef Berend. het volgende:
[..]
Zonder een quadram kan je ook geen penta krijgen, dus je argument klopt niet helemaal.
Tja, tenzij bijv 1 iemand AFK is, of ergens anders.
Ja maar hoe kan je een penta halen zonder een quadra te halen? Als jij het goed vindt als iemand een quadra steelt van je, dan heb je ook automatisch de kans verbroken voor een penta..quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:49 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn post verkeerd interpreteert.
Een quadra breken is een kill 'stelen' na de tripple kill. Een penta breken is de kill 'stelen' na een quadra. Zo onduidelijk is dat toch niet?
0.86 .. In het begin verloor ik vaak en was ik support, dus tja..quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:31 schreef kensei het volgende:
Friendlist doet het hier ook weer
[..]
Wat is je gemiddelde K/D/A over al je ranked games?
Ik bedoel dit:quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:24 schreef Shockiee het volgende:
[..]
0.86 .. In het begin verloor ik vaak en was ik support, dus tja..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet heel slecht, ook niet heel goed..quote:
1160 op m'n mainquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:43 schreef Shockiee het volgende:
Ja hallo ik mag wel 1200 of 1300 zitten ofzo.. ik zit nu gewoon op 1000.. net ff 5 potjes achterelkaar gewonnen.. wat is jouw elo dan?
Klopt, maar dan is het toch minder erg? Ik spreek over als je al een quadra hebt. Anders kun je elke kill als een penta-breker zien toch? Dat zou nergens op slaan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:16 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan je een penta halen zonder een quadra te halen? Als jij het goed vindt als iemand een quadra steelt van je, dan heb je ook automatisch de kans verbroken voor een penta..
mjah ik ben normaal gesproken de laatste die vol voor kills wil gaan en fuck de rest, maar Maokai is een van mn mains en in sommige games heb ik echt het gevoel dat mijn team meer aan me had gehad als ik wat meer rauwe damage had. Ik kan snaren en knockuppen wat ik wil, maar als de lane aan het verliezen is kun je zelfs bij een 3v2 of 2v1 gank vaak geen kills halen omdat de laner niet genoeg damage doet op zijn hogere level en betere items hebbende tegenstander.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:10 schreef ems. het volgende:
Maokai is allesbehalve slecht. Ik vind hem zelfs als jungler lichtelijk OP in vergelijking met andere picks.
In normal issie niet zo geliefd omdat Mao niet kan carryen. En in normal willen mensen carryen en kills krijgen.
Precies, dat is een beetje het ding. Maokai is eigenlijk pure utility en daarom erg afhankelijk van hoe goed het team op hem reageert. Daarom zie je hem zo vaak in tournaments en minder in pubsquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:17 schreef nyny83 het volgende:
[..]
mjah ik ben normaal gesproken de laatste die vol voor kills wil gaan en fuck de rest, maar Maokai is een van mn mains en in sommige games heb ik echt het gevoel dat mijn team meer aan me had gehad als ik wat meer rauwe damage had. Ik kan snaren en knockuppen wat ik wil, maar als de lane aan het verliezen is kun je zelfs bij een 3v2 of 2v1 gank vaak geen kills halen omdat de laner niet genoeg damage doet op zijn hogere level en betere items hebbende tegenstander.
yup.quote:
thx.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:16 schreef Jajong het volgende:
Vind ´t altijd wel knap als mensen die support mainen kunnen stijgen in ELO.
Sona is vrij OP atm imo, haar poke is insane. Als je een Sona Ezreal lane runt ofzo is lastig te beaten in solo qquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
yup.
ik wil sona gaan mainen weer binnenkort maar nu nog maar ff taric.
zo grappig om van die galios te zien die met 'teh veil' aankomen en denken dat ik mn stun waste.
nope, pow W eerst, dag veil, pow stun, ult interrupted, np np brah, np btw, also np.
np.
en laat mn duoq nu net een beest met ez zijn (eigenlijk nog meer beast met trist en corki maar ok dat terzijde, die laatste picked hij iig als de enimi team ez secured, dan zegt hij in ts3 van 'lol tryhards' :pquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sona is vrij OP atm imo, haar poke is insane. Als je een Sona Ezreal lane runt ofzo is lastig te beaten in solo q
Als je duoqueued met een AD carry is ´t wel iets minder knap thoughquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en laat mn duoq nu net een beest met ez zijn (eigenlijk nog meer beast met trist en corki maar ok dat terzijde, die laatste picked hij iig als de enimi team ez secured, dan zegt hij in ts3 van 'lol tryhards' :p
Speel zelf ook het liefst/best support. 21/10 soraka bijv. Wordt altijd geirriteerd als er een andere support is omdat er nooit goede vision is en ze niet aggressief genoeg is etc..quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:16 schreef Jajong het volgende:
Vind ´t altijd wel knap als mensen die support mainen kunnen stijgen in ELO.
nou daartegenover staat dat je kans hebt op faalcarrys, dus dan kan ik supporten wat ik wil dan heeft het geen zin, speel ik liever op mn volle potentieel ^^quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je duoqueued met een AD carry is ´t wel iets minder knap though.
hij duo't met een ad carry van 2k elo. Tja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je duoqueued met een AD carry is ´t wel iets minder knap though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |