Ja, dat is ook wat ik wilde zeggenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:43 schreef Adames het volgende:
[..]
bij elke ranked heb je toch ook een slechte K/D ratio.
I know how you feel. Het ene potje haal ik 21/1 en ben ik werkelijk unstoppable en het volgende potje word ik genadeloos afgeslacht door iedere kneus en haal ik 1/6 of iets dergelijksquote:
yeahquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:57 schreef kensei het volgende:
Iemand anders ook weer een lege friendlist?
Wat is je ingame nick?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
I know how you feel. Het ene potje haal ik 21/1 en ben ik werkelijk unstoppable en het volgende potje word ik genadeloos afgeslacht door iedere kneus en haal ik 1/6 of iets dergelijks
Ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Bij mij wel..quote:
Wat is je gemiddelde K/D/A over al je ranked games?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:39 schreef Shockiee het volgende:
Ok, ik deel je mening niet maar goed.
Nog irritanter: mensen die gaan ragen omdat ze de penta niet krijgenquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:16 schreef dustbrain het volgende:
Altijd zou irritant als mensen je geen penta gunnen. Als iemand een quadra heeft wil ik gewoon de penta voor em.
ik kan me best voorstellen dat iemand geïrriteerd raakt omdat iemand zo nodig de penta voor zijn neus weg wil schrapen. Een quadra breken kan ik me wat bij voorstellen, maar een penta is zo'n zeldzaamheid dat je die samen moet bereiken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:22 schreef kensei het volgende:
[..]
Nog irritanter: mensen die gaan ragen omdat ze de penta niet krijgen
Zonder een quadram kan je ook geen penta krijgen, dus je argument klopt niet helemaal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:31 schreef dustbrain het volgende:
[..]
ik kan me best voorstellen dat iemand geïrriteerd raakt omdat iemand zo nodig de penta voor zijn neus weg wil schrapen. Een quadra breken kan ik me wat bij voorstellen, maar een penta is zo'n zeldzaamheid dat je die samen moet bereiken.
Ik denk dat je mijn post verkeerd interpreteert.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:40 schreef Berend. het volgende:
[..]
Zonder een quadram kan je ook geen penta krijgen, dus je argument klopt niet helemaal.
Tja, tenzij bijv 1 iemand AFK is, of ergens anders.
Ja maar hoe kan je een penta halen zonder een quadra te halen? Als jij het goed vindt als iemand een quadra steelt van je, dan heb je ook automatisch de kans verbroken voor een penta..quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:49 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn post verkeerd interpreteert.
Een quadra breken is een kill 'stelen' na de tripple kill. Een penta breken is de kill 'stelen' na een quadra. Zo onduidelijk is dat toch niet?
0.86 .. In het begin verloor ik vaak en was ik support, dus tja..quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:31 schreef kensei het volgende:
Friendlist doet het hier ook weer
[..]
Wat is je gemiddelde K/D/A over al je ranked games?
Ik bedoel dit:quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:24 schreef Shockiee het volgende:
[..]
0.86 .. In het begin verloor ik vaak en was ik support, dus tja..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |