En de tegenstanders hebben dit nooit?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:27 schreef Shockiee het volgende:
Ok.. he tis allemaal makkelijk, jullie hebben gelijk.
Zit nu weer in een game met 2 ad carry's botlane (een daarvan vayne met surge).
Niet te geloven dit.
Misschien moet je meer dan 1 post lezen.quote:
Als je net begint met ranked kan je wel veel ongeluk hebben, ranked rating is pas echt wat over te zeggen nadat je een aanzienlijke hoeveelheid games hebt gespeeld.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:43 schreef Shockiee het volgende:
gaat wel goed opeens..
Botlane kon niet tegen en vayne en een kog maw op (low elo), dus het pakt tot nu toe goed uit..
Najaa.. ik blijf erbij kans en geluk
ik heb bijna 700 ranked games gespeeld.. ik hoor hier echt niet thuis maarja.. we blijven proberen he.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Als je net begint met ranked kan je wel veel ongeluk hebben, ranked rating is pas echt wat over te zeggen nadat je een aanzienlijke hoeveelheid games hebt gespeeld.
Hoeveelheid games zegt niet hoe goed je bent.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:20 schreef Shockiee het volgende:
[..]
ik heb bijna 700 ranked games gespeeld.. ik hoor hier echt niet thuis maarja.. we blijven proberen he.
Dat weet ik. Ik reageerde op kensei "ranked rating is pas echt wat over te zeggen nadat je een aanzienlijke hoeveelheid games hebt gespeeld."quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoeveelheid games zegt niet hoe goed je bent.
heeft hij wel gelijk in, na 700 games zit je zeker op het elo waar je thuis hoortquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:36 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik reageerde op kensei "ranked rating is pas echt wat over te zeggen nadat je een aanzienlijke hoeveelheid games hebt gespeeld."
Ja, dat is ook wat ik wilde zeggenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:43 schreef Adames het volgende:
[..]
bij elke ranked heb je toch ook een slechte K/D ratio.
I know how you feel. Het ene potje haal ik 21/1 en ben ik werkelijk unstoppable en het volgende potje word ik genadeloos afgeslacht door iedere kneus en haal ik 1/6 of iets dergelijksquote:
yeahquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:57 schreef kensei het volgende:
Iemand anders ook weer een lege friendlist?
Wat is je ingame nick?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
I know how you feel. Het ene potje haal ik 21/1 en ben ik werkelijk unstoppable en het volgende potje word ik genadeloos afgeslacht door iedere kneus en haal ik 1/6 of iets dergelijks
Ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Bij mij wel..quote:
Wat is je gemiddelde K/D/A over al je ranked games?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:39 schreef Shockiee het volgende:
Ok, ik deel je mening niet maar goed.
Nog irritanter: mensen die gaan ragen omdat ze de penta niet krijgenquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:16 schreef dustbrain het volgende:
Altijd zou irritant als mensen je geen penta gunnen. Als iemand een quadra heeft wil ik gewoon de penta voor em.
ik kan me best voorstellen dat iemand geïrriteerd raakt omdat iemand zo nodig de penta voor zijn neus weg wil schrapen. Een quadra breken kan ik me wat bij voorstellen, maar een penta is zo'n zeldzaamheid dat je die samen moet bereiken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:22 schreef kensei het volgende:
[..]
Nog irritanter: mensen die gaan ragen omdat ze de penta niet krijgen
Zonder een quadram kan je ook geen penta krijgen, dus je argument klopt niet helemaal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:31 schreef dustbrain het volgende:
[..]
ik kan me best voorstellen dat iemand geïrriteerd raakt omdat iemand zo nodig de penta voor zijn neus weg wil schrapen. Een quadra breken kan ik me wat bij voorstellen, maar een penta is zo'n zeldzaamheid dat je die samen moet bereiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |