Niet heel slecht, ook niet heel goed..quote:
1160 op m'n mainquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:43 schreef Shockiee het volgende:
Ja hallo ik mag wel 1200 of 1300 zitten ofzo.. ik zit nu gewoon op 1000.. net ff 5 potjes achterelkaar gewonnen.. wat is jouw elo dan?
Klopt, maar dan is het toch minder erg? Ik spreek over als je al een quadra hebt. Anders kun je elke kill als een penta-breker zien toch? Dat zou nergens op slaan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:16 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan je een penta halen zonder een quadra te halen? Als jij het goed vindt als iemand een quadra steelt van je, dan heb je ook automatisch de kans verbroken voor een penta..
mjah ik ben normaal gesproken de laatste die vol voor kills wil gaan en fuck de rest, maar Maokai is een van mn mains en in sommige games heb ik echt het gevoel dat mijn team meer aan me had gehad als ik wat meer rauwe damage had. Ik kan snaren en knockuppen wat ik wil, maar als de lane aan het verliezen is kun je zelfs bij een 3v2 of 2v1 gank vaak geen kills halen omdat de laner niet genoeg damage doet op zijn hogere level en betere items hebbende tegenstander.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:10 schreef ems. het volgende:
Maokai is allesbehalve slecht. Ik vind hem zelfs als jungler lichtelijk OP in vergelijking met andere picks.
In normal issie niet zo geliefd omdat Mao niet kan carryen. En in normal willen mensen carryen en kills krijgen.
Precies, dat is een beetje het ding. Maokai is eigenlijk pure utility en daarom erg afhankelijk van hoe goed het team op hem reageert. Daarom zie je hem zo vaak in tournaments en minder in pubsquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:17 schreef nyny83 het volgende:
[..]
mjah ik ben normaal gesproken de laatste die vol voor kills wil gaan en fuck de rest, maar Maokai is een van mn mains en in sommige games heb ik echt het gevoel dat mijn team meer aan me had gehad als ik wat meer rauwe damage had. Ik kan snaren en knockuppen wat ik wil, maar als de lane aan het verliezen is kun je zelfs bij een 3v2 of 2v1 gank vaak geen kills halen omdat de laner niet genoeg damage doet op zijn hogere level en betere items hebbende tegenstander.
yup.quote:
thx.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:16 schreef Jajong het volgende:
Vind ´t altijd wel knap als mensen die support mainen kunnen stijgen in ELO.
Sona is vrij OP atm imo, haar poke is insane. Als je een Sona Ezreal lane runt ofzo is lastig te beaten in solo qquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
yup.
ik wil sona gaan mainen weer binnenkort maar nu nog maar ff taric.
zo grappig om van die galios te zien die met 'teh veil' aankomen en denken dat ik mn stun waste.
nope, pow W eerst, dag veil, pow stun, ult interrupted, np np brah, np btw, also np.
np.
en laat mn duoq nu net een beest met ez zijn (eigenlijk nog meer beast met trist en corki maar ok dat terzijde, die laatste picked hij iig als de enimi team ez secured, dan zegt hij in ts3 van 'lol tryhards' :pquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sona is vrij OP atm imo, haar poke is insane. Als je een Sona Ezreal lane runt ofzo is lastig te beaten in solo q
Als je duoqueued met een AD carry is ´t wel iets minder knap thoughquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en laat mn duoq nu net een beest met ez zijn (eigenlijk nog meer beast met trist en corki maar ok dat terzijde, die laatste picked hij iig als de enimi team ez secured, dan zegt hij in ts3 van 'lol tryhards' :p
Speel zelf ook het liefst/best support. 21/10 soraka bijv. Wordt altijd geirriteerd als er een andere support is omdat er nooit goede vision is en ze niet aggressief genoeg is etc..quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:16 schreef Jajong het volgende:
Vind ´t altijd wel knap als mensen die support mainen kunnen stijgen in ELO.
nou daartegenover staat dat je kans hebt op faalcarrys, dus dan kan ik supporten wat ik wil dan heeft het geen zin, speel ik liever op mn volle potentieel ^^quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je duoqueued met een AD carry is ´t wel iets minder knap though.
hij duo't met een ad carry van 2k elo. Tja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je duoqueued met een AD carry is ´t wel iets minder knap though.
alsof mijn plays niet uitmaken.. wil je dat zeggen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:33 schreef nyny83 het volgende:
[..]
hij duo't met een ad carry van 2k elo. Tja.
Oh..... Ja dan kan ik 't ook, sorryquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:33 schreef nyny83 het volgende:
[..]
hij duo't met een ad carry van 2k elo. Tja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |