abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115857794
Hey speedz jij ook hier ;)
Vicariously I live while the whole world dies
pi_115857867
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:29 schreef nyny83 het volgende:
Hey speedz jij ook hier ;)
Ik volgde al enkele jaren de nieuwsberichten op de FP mee, je bericht op t.net heeft me naar hier gestuurd :P

Ik kan nog wel wat extra informatiebronnen gebruiken!
pi_115857958
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:32 schreef Speedzor het volgende:

[..]
Ik kan nog wel wat extra informatiebronnen gebruiken!
Mjah en de subs op tweakers (voor je go4lol team) raken ook op zo langzamerhand, misschien kun je er hier weer een paar oppikken :+
pi_115858071
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:36 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Mjah en de subs op tweakers (voor je go4lol team) raken ook op zo langzamerhand, misschien kun je er hier weer een paar oppikken :+
:P Wat is het niveau hier dan? Als het is zoals tweakers dan ga ik niet verder komen dan twee mensen..

Is slowchat hier meer geaccepteerd? Na even door het topic te browsen merk ik toch een verschil met het huidige t.net topic.
pi_115858109
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:41 schreef Speedzor het volgende:

[..]

:P Wat is het niveau hier dan? Als het is zoals tweakers dan ga ik niet verder komen dan twee mensen..

Is slowchat hier meer geaccepteerd? Na even door het topic te browsen merk ik toch een verschil met het huidige t.net topic.
Qua spelersniveau vergelijkbaar met tweakers denk ik. Volgens mij zitten er hier 1 of 2 redelijk high elo (~1800) elo spelers.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 10:47:51 #281
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115858220
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:27 schreef Speedzor het volgende:

[..]

Als je echt zeker bent van je status als 1800 speler, dan mag je me ingame toevoegen en dan kijk ik wel even mee met een match van je (of als je zou streamen zou het nog handiger zijn).

Als je AP mid wilt gaan mainen, dan zou ik je toch aanraden om Karthus en Ahri te gaan bekijken en eventueel Lux/Ziggs wat minder aandacht te geven op dit moment.

Ps: Hi Fok!, I come in peace and from tweakers!
mijn matches zeggen niet zoveel atm aangezien ik alleen arams en dominion doe laatste tijd, en daarnaast krijg ik echt de meest achterlijke teammaten in mn team 24/7.
zonet ook weer ik duoq met een top elo dominion speler, ik ga maokai offtank, iedereen rent als kip zonder kop recht elke gank in, niemand bouwt magic resist vs zyra en akali.. en dat noemt mij dan dumbass omdat ik mn kerstmis skin gebruik in de zomer.

p.s. wat mid betreft; ik speel vaak met calsot en hij mained ad, dus dan ga ik default support.
krijg niet echt de kans om mid te gaan tot nu toe, ik speel geen soloq iig, ik laat mn dag liever stressvrij. Ziggs ben ik goed genoeg mee, lux speel ik ook wel maar die zou ik niet mid nemen, ik speel het best mid met kogmaw ap, eigenlijk nog maar 1x mee mn lane verloren en dat was tegen ap lulu die me met nog grotere range dan mn ult kon harassen door die shield + q via minions.

ranked speel ik overigens alleen maar duoq met calsot (ook niet elke dag overigens), en anders totaal niet, ook heel lang totaal niet gedaan.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_115858468
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:47 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

mijn matches zeggen niet zoveel atm aangezien ik alleen arams en dominion doe laatste tijd, en daarnaast krijg ik echt de meest achterlijke teammaten in mn team 24/7.
zonet ook weer ik duoq met een top elo dominion speler, ik ga maokai offtank, iedereen rent als kip zonder kop recht elke gank in, niemand bouwt magic resist vs zyra en akali.. en dat noemt mij dan dumbass omdat ik mn kerstmis skin gebruik in de zomer.

Om eerlijk te zijn kun je zo al makkelijk nagaan of je er hoort of niet:

Wat is je huidige elo?
Wat is je max elo in seizoen 2?
Wat is je max elo in seizoen 1?
Wat was je elo op het einde van seizoen 1?

Als geen van deze antwoorden 1600 Elo of hoger is, dan kan ik je nu al met redelijke zekerheid meegeven dat 1800 nog niets voor jou is.
Uiteraard bestaan er uitzonderingen, maar als je bijna nooit ranked speelt en vooral ARAM/Dominion, dan zul je jezelf wat te hoog inschatten.

No offense uiteraard, maar jezelf overschatten is nooit goed ;)
  woensdag 22 augustus 2012 @ 11:01:19 #283
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115858609
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:56 schreef Speedzor het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn kun je zo al makkelijk nagaan of je er hoort of niet:

Wat is je huidige elo?
Wat is je max elo in seizoen 2?
Wat is je max elo in seizoen 1?
Wat was je elo op het einde van seizoen 1?

Als geen van deze antwoorden 1600 Elo of hoger is, dan kan ik je nu al met redelijke zekerheid meegeven dat 1800 nog niets voor jou is.
Uiteraard bestaan er uitzonderingen, maar als je bijna nooit ranked speelt en vooral ARAM/Dominion, dan zul je jezelf wat te hoog inschatten.

No offense uiteraard, maar jezelf overschatten is nooit goed ;)
en dat is dus een vooroordeel gebaseerd op dat iedereen ranked zou spelen wat ik dus niet doe.
tot op heden weer een beetje dus, als in 1 potje per week als het meezit.

ik speel altijd met en tegen 1800+, vaak 2k + en heb nooit problemen op dat niveau, ik outplay ze zelfs zo nu en dan.

Dan kun je vragen waarom ik dan geen ranked speel om de elo te halen, omdat die elo me geen zak interreseert, tenzij ik er iets leuks voor zou krijgen ala season 1rewards, en daarom was ik nu wat met calsot aan het duoqen zodat ik straks een gratis skin oid kan krijgen. Verder heb ik niks met ranked. Speel net zo makkelijk gewoon normal draft en ja daar tryhard ik in want ik doe altijd mn best in tegenstelling tot de meeste clowns die je in normals tegenkomt maar ok. :p
soloq heb ik genoeg van gespeeld in begin season 2 om van mening te zijn dat ik daar nooit meer aan beginnen wil. Niks anders dan trolls in die kutqeue, en ik heb de drive niet om een ad carry te gaan spelen, ben niet meer zo competitiegedreven.. was ik ooit wel in ultima online maar nu niet meer.
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2012 @ 11:18:02 #284
230491 Zith
pls tip
pi_115859149
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 08:15 schreef nyny83 het volgende:

[..]

1800? Yeah, right. Vorig season misschien, nu echt niet. De 1800's van toen zitten nu op 1600 ofzo.

Zo werkt het ELO systeem niet. Het werkt op percentage-verdeling, 1900> ELO = beste 0.2% (1800 ~1%).

Er is nu een grotere verspreiding (bijv 2900 elo), maar percentueel blijft het hetzelfde, mensen die in S1 1800 waren zaten bij de beste 1%, mensen die nu 1800 ELO zijn zitten ook bij de beste 1%.

quote:
Die top elo zakt vanzelf wel naarmate er meer games gespeeld zijn. Wat ik bedoel is dat het algehele niveau hoger is gaan liggen dankzij allerlei statistieken, guides, streams en het feit dat het spel weer wat langer gespeeld wordt.
Dit is iets anders, maar hier ga je ervan uit dat S1 1800 ELO's zich niet verder kunnen ontwikkelen waar anderen dat wel doen? Ben het wel met je eens dat 1800 elo's van S1 op dat moment niet beter waren dan de 1800 elo spelers van nu (want streams, theory crafting, ervaring, etc).
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_115859157
Qua supports vind ik de agressievere supports juist fijner om mee te spelen, je moet echter wel goed overleg hebben met je AD carry. Daarom speel ik leona/blitz/alistar vooral wanneer ik duo queue met een ranged ad, omdat het overleg dan nodig is om ook echt een kill te pakken wanener je een agressive support speelt.

Daarnaast is het nog wel redelijk mogelijk om met support naar een redelijke elo te gaan. Ben zelf van 1200 naar 1500 gegaan door voornamelijk support te spelen, op een paar potjes na. Je hebt gewoon nog een redelijk effect als je alles goed ward, overzicht houdt, tijden bij houdt en dergelijke en er natuurlijk voor zorgt dat je ad carry niet dood gaat en genoeg kills krijgt.

Daarnaast is het wel zo dat als je ad carry gewoon zuigt, dan kun je als support nog zo goed zijn, maar dan red je het waarschijnlijk toch niet
pi_115859332
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:18 schreef Zith het volgende:

[..]

Zo werkt het ELO systeem niet. Het werkt op percentage-verdeling, 1900> ELO = beste 0.2% (1800 ~1%).

Er is nu een grotere verspreiding (bijv 2900 elo), maar percentueel blijft het hetzelfde, mensen die in S1 1800 waren zaten bij de beste 1%, mensen die nu 1800 ELO zijn zitten ook bij de beste 1%.

[..]

Dit is iets anders, maar hier ga je ervan uit dat S1 1800 ELO's zich niet verder kunnen ontwikkelen waar anderen dat wel doen? Ben het wel met je eens dat 1800 elo's van S1 op dat moment niet beter waren dan de 1800 elo spelers van nu (want streams, theory crafting, ervaring, etc).
Dat van je laatste zin bedoel ik eigenlijk. Als een speler zich niet verder ontwikkelt en op hetzelfde niveau is gebleven zou hij nu op een lagere ELO uitkomen dan vorig season. En die percentageverdeling is geen harde verdeling, dat is gewoon waar het uiteindelijk met heel veel games ongeveer op uitkomt in dit spel. In bijv. schaken zal de elo-verdeling er weer anders uitzien.
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2012 @ 11:25:01 #287
230491 Zith
pls tip
pi_115859377
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:23 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Dat van je laatste zin bedoel ik eigenlijk. Als een speler zich niet verder ontwikkelt en op hetzelfde niveau is gebleven zou hij nu op een lagere ELO uitkomen dan vorig season.
Yah, eens :)

quote:
En die percentageverdeling is geen harde verdeling, dat is gewoon waar het uiteindelijk met heel veel games ongeveer op uitkomt in dit spel. In bijv. schaken zal de elo-verdeling er weer anders uitzien.
In LOL is deze harde verdeling zo, bedoelde ik.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 22 augustus 2012 @ 11:37:01 #288
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115859777
het is een scheve vergelijking, jullie stellen dat iedereen beter is geworden, maar ik zie mensen die eerst 1500 waren potjes verneuken in 2k elo, en 2k elo zit nu vol en dan ook propvol met trolls, hoe kan dat gebeuren als iedereen beter is geworden, het is eerder zo dat de schaal gewoon verhoogd is en wat ik al eerder zei dat huidig 2k elo gewoon season1's 1500 elo is.
pi_115859837
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:37 schreef BaajGuardian het volgende:
het is een scheve vergelijking, jullie stellen dat iedereen beter is geworden, maar ik zie mensen die eerst 1500 waren potjes verneuken in 2k elo, en 2k elo zit nu vol en dan ook propvol met trolls, hoe kan dat gebeuren als iedereen beter is geworden, het is eerder zo dat de schaal gewoon verhoogd is en wat ik al eerder zei dat huidig 2k elo gewoon season1's 1500 elo is.
Hoe kom jij erbij dat 2k elo vol met trolls zit?
pi_115859866
Zullen we praten over dingen die je dacht toen je noob was? :P

Ik dacht altijd dat die poision trail van Singed zijn passive was. :')

Ik dacht dat Annie een stun had op haar ult EN op haar passive. :')

Ik hield me ALTIJD aan een vaste build.
pi_115860055
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:39 schreef Skillstorm het volgende:

Ik gebruik nog steeds een vaste build en soms zelf de aanbevolen build van het spel :')
pi_115860086
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:45 schreef knight18 het volgende:

[..]

Ik gebruik nog steeds een vaste build en soms zelf de aanbevolen build van het spel :')
Nou, dat aanbevolen build deel zo slecht nog niet hoor. Soms zit er echt alles in wat je nodig hebt.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 11:49:52 #293
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115860166
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:38 schreef Speedzor het volgende:

[..]

Hoe kom jij erbij dat 2k elo vol met trolls zit?
mischien omdat ik calsot volg?
pi_115860168
Tegenwoordig zijn die recommended builds wel ok (tenzij gragas nog steeds raduins e.d. als recommended heeft), maar vroegah sloegen ze echt nergens op.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 11:51:02 #295
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115860214
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:39 schreef Skillstorm het volgende:

ik dacht dat kassadin ad was (en feede dus ook als de tering met em) en ik vond flash de domste skill ooit omdat ik niet doorhad dat het je naar je mousecursor teleporte :')
pi_115860306
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:51 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ik dacht dat kassadin ad was (en feede dus ook als de tering met em) en ik vond flash de domste skill ooit omdat ik niet doorhad dat het je naar je mousecursor teleporte :')
ik bouwde in het begin ALLES ad :') Dorans blade Anivia ftw!
pi_115860676
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:51 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik had ongeveer hetzelfde met cleanse, ik snapte vroeger niet dat iedereen cleanse mee nam. Die ene seconde stun kan je toch net zo goed uitzitten.
pi_115863591
Ik maakte op alles een bloodthirster omdat steeds terug gaan voor health irritant was. Snapte niet hoe je kon spelen zonder lifesteal, wist ook niet dat spellvamp bestond :')
pi_115863972
Haha ik vond flash ook maar noob, omdat ik van dota kom. (Blink Dagger, veeeeeeeeeeeeeeeeel sterker (in een vacuum))
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_115864683
Ik hoop echt dat riot een soort van SS-ping maakt. SS-RE typen is zo irritant terwijl je aan het farmen bent, en lang niet iedereen leest de chat terwijl ze focussen op lasthitten en teamfights. De chat staat ook altijd vol met bullshit waardoor ik nooit kijk.

2 keer de nieuwe ping is SS en 1 keer is RE. WHOS WITH ME~!?!?!?!?!?!?

[ Bericht 14% gewijzigd door dustbrain op 22-08-2012 14:02:49 ]
We're slowly approaching inevitable death.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')